spot_img
HomeAUTOΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΑνεβαίνοντας επίπεδο!

Ανεβαίνοντας επίπεδο!

Ανεβαίνοντας επίπεδο!

Οι μηχανικοί της Ford δημιούργησαν ένα μικρής διάρκειας video game παρκαρίσματος για να δοκιμάσουν τα αντανακλαστικά και την εμπειρία του χρήστη

Η Ford ανέκαθεν είχε ενεργό ρόλο στα video games, βοηθώντας ώστε να διασφαλιστεί ότι τα πραγματικά οχήματα αναπαράγονται όσο το δυνατόν πιο πιστά στις gaming κονσόλες και τις τηλεοπτικές οθόνες. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων αυτοκινήτων βιντεοπαιχνιδιών (Internet Game Cars Database), η Ford είναι ο κατασκευαστής του οποίου τα οχήματα έχουν εμφανιστεί σε video games τις περισσότερες φορές σε σχέση με άλλους κατασκευαστές

Τώρα, η Ford εφαρμόζει τα γνώσεις που απέκτησε από το gaming στις δικές της διαδικασίες. Τέτοιες τεχνικές βοηθούν να ξεπερνιούνται τα εμπόδια τα οποία ενδεχομένως εμφανίζονται λόγω της εξ αποστάσεως εργασίας και επιτρέπουν την αποτελεσματική συνεργασία, ανεξάρτητα από τη φυσική απόσταση.

Οι μηχανικοί δημιουργούν προσομοιώσεις που τους επιτρέπουν να δοκιμάζουν την απήχηση που έχουν στους πελάτες οι νέες τεχνολογίες, ενώ οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν animations για τη δημιουργία εικονικών πρωτοτύπων. Η Ford σχεδίασε ακόμα και ένα όχημα σε συνεργασία με την gaming κοινότητα.

Virtual_Customer_Clinic-v210820.00_00_59_13.Standbild006

Εικονικές συνεδρίες πελατών

Η Ford δοκιμάζει τώρα τα χαρακτηριστικά με τους πελάτες μέσω εικονικών συνεδριών (virtual clinics). Στην πρώτη συνεδρία, οι μηχανικοί της Ford θέλησαν να διαπιστώσουν εάν οι συμμετέχοντες προτιμούν να πιέζουν παρατεταμένα το μπουτόν του αυτοματοποιημένου συστήματος παρκαρίσματος ή απλά να το πατάνε μία φορά – και έτσι δημιούργησαν ένα μικρής διάρκειας διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες εκτέλεσαν αρκετούς ελιγμούς στάθμευσης. Από όλους τους συμμετέχοντες, το 88% προτίμησε το απλό πάτημα του μπουτόν, κάτι το οποίο ενδεχομένως να μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγή της λειτουργικότητας του συστήματος Active Park Assist.

Το σενάριο περιλάμβανε επίσης τη διέλευση μιας αγελάδας μπροστά από το όχημα, για να διαπιστωθεί ο χρόνος αντίδρασης των συμμετεχόντων στο φρενάρισμα. Οι μεγαλύτεροι χρόνοι αντίδρασης ενδέχεται να οδηγήσουν σε αλλαγές της λειτουργίας αυτόνομου παρκαρίσματος, με το όχημα να ρυθμίζεται ώστε να κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα ή με τη λειτουργία να προσαρμόζεται για συγκεκριμένους οδηγούς.

Virtual_Customer_Clinic-v210820.00_00_24_13.Standbild003

Καθώς περισσότεροι συμμετέχοντες προέρχονται από διαφορετικές αγορές και πληθυσμιακές ομάδες, και οι εικονικές δοκιμές εκτυλίσσονται στη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία συνθηκών, τα δεδομένα που προκύπτουν είναι καλύτερα και πιο αξιόπιστα. Έτσι η Ford μπορεί να μάθει περισσότερα για τις επιθυμίες των πελατών της και να εφαρμόζει τις προτιμήσεις τους στην εξέλιξη του οχήματος.

Η Ford σχεδιάζει τώρα να επεκτείνει την προσφορά και να πραγματοποιήσει και άλλες εικονικές συνεδρίες πελατών κάνοντας χρήση μηχανών που σχετίζονται με το gaming.

Στο Design Studio, οι σχεδιαστές της Ford χρησιμοποιούν gaming μηχανές για τη δημιουργία animations που οπτικοποιούν την εμφάνιση και λειτουργία των μελλοντικών οχημάτων σε πραγματικά περιβάλλοντα. To βασικό πλεονέκτημα είναι η αλληλεπίδρας: δημιουργία νέων δυνατοτήτων, η εφαρμογή ανατροφοδότησης από τους πελάτες και η εκμάθηση της αλληλεπίδρασης των μελλοντικών οχημάτων με την καθημερινή μας ζωή. Κάτι που μέχρι πρότινος γινόταν με πρωτότυπα, τώρα επιτυγχάνεται μέσα από ένα κόσμο που μοιάζει με παιχνίδι.

Virtual_Customer_Clinic-v210820.00_02_06_07.Standbild008

Powerwalls και ομαδική εργασία

Η εργασία σε διαφορετικές τοποθεσίες μπορεί να αποτελεί πρόκληση για τους σχεδιαστές της ομάδας – κυρίως εάν δεν δύνανται να έχουν πρόσβαση στα οχήματα ή στα εξαρτήματα πάνω στα οποία συνεργάζονται. Η Ford έχει εγκαταστήσει τεράστιες οθόνες LED στα στούντιο σχεδίασης της εταιρείας στο Dunton (Μ. Βρετανία) και στην Κολωνία (Γερμανία).

Με ύψος 2 μέτρα και πλάτος 5 μέτρα, οι τεράστιες οθόνες (Powerwalls) απεικονίζουν σχέδια του οχήματος σε κλίματα 1:1. Οι ομάδες σχεδίασης μπορούν έτσι να αναλύουν γραμμές, σχήματα, σκιές και αντανακλάσεις σε συνεργασία, όπως μία ομάδα esports συνεργάζεται σε ένα παιχνίδι, δουλεύοντας για ένα κοινό σκοπό.

Μέσω βιντεοδιάσκεψης και εικονικής πραγματικότητας, η ομάδα εμφανίζεται στο ένα τμήμα του Powerwall, όπου όλοι μπορούν να εκφράσουν την άποψή τους και να κάνουν αλλαγές στο όχημα σε πραγματικό χρόνο.

Virtual_Customer_Clinic-v210820.00_01_37_05.Standbild007

Team Fordzilla P1

Ακολουθώντας μία νέα προσέγγιση στη σχεδίαση και προβλέποντας μελλοντικές τάσεις, η Ford δημιούργησε ένα εικονικό gaming αγωνιστικό αυτοκίνητο σε συνεργασία με gamers. Σχεδόν 250.000 οπαδοί των esports συμμετείχαν σε μία online ψηφοφορία για να συνεισφέρουν στην τελική εμφάνιση του εξτρίμ Team Fordzilla P1, που ήταν μεταξύ των εκθεμάτων της IAA Mobility στο Μόναχο, Γερμανία, 6-12 Σεπτεμβρίου.

Το εσωτερικό του οχήματος είναι επικεντρωμένο στα απαραίτητα στοιχεία του gaming, όπως η ταχύτητα, η θέση του παίχτη στον αγώνα και χρόνος γύρου. Η Ford επιδιώκει τώρα να εφαρμόσει αυτή τη μινιμαλιστική μέθοδο σε οχήματα, στο πλαίσιο της ανθρωποκεντρικής προσέγγισής της στη σχεδίαση, συμπεριλαμβάνοντας όσα επιθυμούν περισσότερο οι πελάτες.

Virtual_Customer_Clinic-v210820.00_00_43_01.Standbild005

Προϊόν συνδημιουργίας, τις δυνατότητες της οποίας είδαμε στο αγωνιστικό αυτοκίνητο P1, είναι και η τελική μορφή του Puma ST Gold Edition. Με σχεδόν 275.000 ψήφους των οπαδών αποφασίστηκαν οι χρωματικοί συνδυασμοί στοιχείων όπως η εξωτερική βαφή, τα αυτοκόλλητα καθώς και οι δαγκάνες φρένων.

Μετά την επιτυχία του P1 project, η Team Fordzilla σκοπεύει τώρα να συνεργαστεί με gamers και με σχεδιαστές της Ford για τη δημιουργία ενός νέου Supervan. Το νέο Supervan Vision Concept θα δώσει μία πρώτη γεύση από ένα εξτρίμ μοντέλο υψηλών επιδόσεων των μελλοντικών Transit μεταφέροντας την ιστορία του Supervan σε μία νέα διάσταση.

Virtual_Customer_Clinic-v210820.00_02_27_01.Standbild009

«Ο νέος τρόπος σχεδίασης των προϊόντων και υπηρεσιών μας είναι πραγματικά συναρπαστικός, με το gaming να αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι μιας δημιουργικής διαδικασίας και σκέψης που μας ανοίγει νέους ορίζοντες. Αυτό εμπλουτίζει τα Experience Labs στη Σχεδίαση, όπου το gamification είναι βασικός συντελεστής για τη δημιουργία εμπειριών με νόημα για τους πελάτες μας στο μέλλον.»

Amko Leenarts, director of Design, Ford Ευρώπης

«Λόγω των περιορισμών που επέφερε η πανδημία, τα customer clinics δεν ήταν πλέον εφικτά ή είχαν μειωμένο αριθμό συμμετεχόντων. Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να επιταχύνουμε τις εικονικές δοκιμές, για τη δημιουργία σεναρίων δοκιμών που οι συμμετέχοντες μπορούν να ολοκληρώνουν από έναν υπολογιστή, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Η gaming τεχνολογία το έχει καταστήσει εφικτό, κάνοντας παράλληλα αυτά τα clinics πιο απολαυστικά.”

Mario Meichelboeck, digital engineer, Tools, Strategy and UX, Ford Ευρώπης

Δειτε  το βιντεο 

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO