Τεχνολογία

Ford: λανσάρει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα μέσα στη χρονιά

42 εκατ. € για τη συναρμολόγηση υβριδικών μοντέλων και μπαταριών

Η Ford εισάγει δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης μπαταριών εξηλεκτρισμένων οχημάτων στο εργοστάσιο παραγωγής της στη Βαλένθια με σκοπό την περαιτέρω υποστήριξη της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της μάρκας στην Ευρώπη. Τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα κατασκευάζονται στη Βαλένθια και θα είναι διαθέσιμα τον επόμενο χρόνο. Παράλληλα θα λανσάρει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020.

Η εταιρεία έχει επενδύσει 3 δισ. ευρώ στη Βαλένθια από το 2011, εκ των οποίων 750 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Kuga, του πιο εξηλεκτρισμένου μοντέλου στην ιστορία της Ford.

Ford-valencia_03

Δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης θα επιτρέπουν την παραγωγή των προηγμένων μπαταριών ιόντων λιθίου των νέων Kuga Plug-In Hybrid, Kuga Hybrid, καθώς και των αντίστοιχων για τα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid παράλληλα με τα οχήματα, με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας αλλά και της βιωσιμότητας στον τομέα της παραγωγής. Η νέα εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 24 εκατ. ευρώ, με τις εργασίες παραγωγής να ξεκινούν τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Ford-valencia_04

Όταν λανσαριστούν στις αρχές του 2021, τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα προσφέρουν βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, μειωμένες εκπομπές CO2 και πιο αθόρυβη λειτουργία. Το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα ηλεκτροκίνησης της Ford θα αποτελέσει μία ασυναγώνιστη εναλλακτική λύση, χωρίς θυσίες και συμβιβασμούς σε άνεση, ευρυχωρία και ευελιξία, σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα EcoBlue μοντέλα της εταιρείας.

Ford-valencia_05

Την παραγωγή των νέων, αυτοφορτιζόμενων εξηλεκτρισμένων S-MAX και Galaxy - τα οποία θα χρησιμοποιούν ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου - υποστηρίζει μία πρόσθετη επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ σε νέα εργαλεία και αναβαθμίσεις στη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της εταιρείας στη Βαλένθια. Μία ακόμα επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ υποστηρίζει την παραγωγή του νέου Kuga Hybrid.

Η Ford, όπως έχει ήδη προαναγγείλει, λανσάρει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020.

Ford-valencia_06

Το S-MAX Hybrid και το Galaxy Hybrid μοιράζονται την τελευταία, πλήρως υβριδική αρχιτεκτονική της Ford που λανσαρίστηκε με το νέο Kuga Hybrid, η οποία περιλαμβάνει μία υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη σε μία ανθεκτική στις συγκρούσεις και αδιάβροχη δομή τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, για ακόμα πιο αποδοτική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου.

Το νέο S-MAX Hybrid θα διατίθεται σε πενταθέσιες και επταθέσιες εκδόσεις και θα διατηρεί την υπάρχουσα χωρητικότητα των 2.200 λίτρων στο χώρο αποσκευών (πενταθέσια έκδοση). Το νέο Galaxy Hybrid θα διαθέτει επτά καθίσματα στο βασικό του εξοπλισμό και θα προσφέρει βέλτιστη ευελιξία, διατηρώντας παράλληλα την υπάρχουσα χωρητικότητα των 2.339 λίτρων στο χώρο αποσκευών.

Ford-valencia_07

Με την υποστήριξη ενός αυτόματου power-split κιβωτίου, οι μονάδες ισχύος των νέων S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα αποδίδουν ισχύ 200 ίππων και ροπή 210 Nm για ακόμα καλύτερη εκκίνηση από στάση και βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει συγκριτικά με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις EcoBlue. Η ελκτική ικανότητα των δύο αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα είναι 1.500 kg.

Τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα μπορούν να κινούνται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και με συνδυασμό ρεύματος και βενζίνης, υποσχόμενα μία αθόρυβη και άμεσης απόκρισης οδηγική εμπειρία. Σε ότι αφορά στους ρύπους, εκτιμάται ότι και τα δύο θα εξασφαλίζουν εκπομπές CO2 140 g/km (WLTP) αλλά και σημαντικά μειωμένες εκπομπές NOx.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.