spot_img
HomeAUTOΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣύστημα κίνησης BMW i8

Σύστημα κίνησης BMW i8

Έναν παγκοσμίως κορυφαίο θεσμό βραβείων κινητήρων, για τέταρτη συνεχή χρονιά κέρδισε το plug-in υβριδικό σύστημα του BMW i8 στην κατηγορία του.
BMW i8 system 10Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί το BMW i8 απέσπασε την πρώτη θέση στην κατηγορία κυβισμού 1.400 – 1.800 κ.εκ. – στο θεσμό ‘International Engine of the Year Award’ για τέταρτη συνεχή χρονιά. Το BMW i8 Roadster έχει κατανάλωση μικτού κύκλου 2,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 14,5 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 46 g/km, BMW i8 Coupe: κατανάλωση μικτού κύκλου 1,8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 14,0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 42 g/km. Τα στοιχεία αυτά σε όσους αρέσκονται στις βασικές λεπτομέρειες που συνήθως κάνουν και τη διαφορά.

BMW i8 system 11Πρώτο από τα “γεννοφάσκια” του
Η πρόταση του i8 κυκλοφόρησε στην αγορά το 2014 και από τότε κάθε χρόνο κερδίζει την 1η θέση της κατηγορίας, στον αναγνωρισμένο θεσμό βραβείων. Την πρώτη χρονιά που κυκλοφόρησε, απέσπασε επίσης το βραβείο του καλύτερου νέου κινητήρα, ενώ αναδείχτηκε και γενικός νικητής. Η φετινή επιτυχία του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης – είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά με νίκες σε μία αλλά και περισσότερες κατηγορίες στο συγκεκριμένο θεσμό – επιβεβαιώνει για μία BMW i8 system 13ακόμα φορά πόσο μπροστά βρίσκεται από τον ανταγωνισμό. Το BMW i8 είναι το σπορ αυτοκίνητο του μέλλοντος και παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία σπορ PHEV από το 2014 που λανσαρίστηκε. Τα BMW i3 και i8 βρίσκονται στον αντίποδα της γκάμας μοντέλων του BMW Group αποδεικνύοντας τι είναι λογικά εφικτό σήμερα, και πώς η τεχνολογία τους εξαπλώνεται στα βασικά μοντέλα της BMW.

Με 3κύλινδρο κινητήρα και 231hp + 143 hp
Το πρόσφατα ανανεωμένο BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την BMW i8 system 14οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 170kW/231hp και κινεί τους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας – η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί στα 105 kW/143 hp – αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου (που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα) και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυξημένη αυτονομία 55 km, αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και ενός κινητήρα καύσης πίσω κινεί και τους τέσσερις τροχούς, κάτι που εξασφαλίζει αξιόπιστο κράτημα. Τα πλεονεκτήματα αυτής της διάταξης γίνονται κυρίως αισθητά σε συνθήκες ισχυρής επιτάχυνσης και BMW i8 system 12στις γρήγορες στροφές.

Ο κινητήρας καύσης, που είναι και ο ισχυρότερος, κινεί τους πίσω τροχούς και με την ηλεκτρική υποστήριξη του υβριδικού συστήματος, επιτυγχάνεται η διάσημη οδηγική απόλαυση BMW, αλλά και πρωτοφανής απόδοση. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ. Εν τούτοις η κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου του BMW i8 Roadster, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι 2,0 lit / 100 km και 14,5 kWh ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 46 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές για το BMW i8 Coupe είναι 1,8 lit / 100 km και 14,0 kWh, που σημαίνει ακόμα χαμηλότερες εκπομπές CO2 στα 42 g / km.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO