spot_img
HomeΝΕΑΑΓΟΡΑΣTO NEO BRUTALE 1000 RS

TO NEO BRUTALE 1000 RS

TO NEO BRUTALE 1000 RS

Η MV Agusta Brutale 1000 RS διαθέτει όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Brutale 1000 RR. σε ένα πιο προσιτό επίπεδο. Η Brutale 1000 RS μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με την Brutale 1000 RR, την πιο ισχυρή hyper-naked στον κόσμο. Και οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν κοινά στοιχεία χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν, όπως ο κινητήρας με ράβδους σύνδεσης τιτανίου και ακτινικές βαλβίδες, η πλαίσιο, το μονόπλευρο ψαλίδι καθώς και το ηλεκτρονικό αμορτισέρ τιμονιού της Öhlins, ενώ το χειροκίνητα ρυθμιζόμενο πιρούνι και το μονό αμορτισέρ είναι αποκλειστικά στοιχεία της RS.

BRUTALE 1000 RS
Το πιρούνι της Marzocchi και το αμορτισέρ της Sachs, αμφότερα ρυθμιζόμενα, εξασφαλίζουν ανώτερες επιδόσεις στη γρήγορη οδήγηση και παράλληλα εγγυώνται εξαιρετική άνεση κατά τη μετακίνηση για περιπέτειες στην άσφαλτο. Η άνεση εν πλω ενισχύεται περαιτέρω από τη νέα μονοκόμματη σέλα που διαθέτει πιο μαλακή επένδυση, όχι για να μην αναφέρουμε το αναθεωρημένο τιμόνι με κλιπ – ένα ακόμη χαρακτηριστικό χαρακτηριστικό της Brutale – τα οποία τώρα προκύπτουν υπερυψωμένα σε σχέση με εκείνα του Brutale RR. Ο αναβάτης μπορεί ακόμη να υπολογίζει σε ειδικά αναπτυγμένα υποπόδια, για να εξασφαλίσει μια ικανοποιητική θέση οδήγησης. Και είναι το πρωτοφανής θέση οδήγησης που είναι αφιερωμένη στην Brutale 1000 RS που χαρακτηρίζει αυτό το μοντέλο ως κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα χρήσης, το οποίο περιλαμβάνει, για παράδειγμα, ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αναμειγνύοντας αυτοκινητόδρομο και προαστιακά τμήματα. Όλα αυτά, φυσικά, στο όνομα της επιδόσεων, χωρίς ωστόσο να παραμελείται το μάτι στην άνεση.

BRUTALE 1000 RS_STUDIO (1)

ΜΗΧΑΝΉ, ΑΣΤΑΜΆΤΗΤΗ ΒΕΛΤΊΩΣΗ
Ο 4-κύλινδρος κινητήρας με ακτινικές βαλβίδες, αποκλειστικό στοιχείο των μοντέλων της MV Agusta που όχι μόνο στην κατηγορία, αλλά και σε όλη την τρέχουσα σκηνή των μοτοσικλετών, συνεχίζει την πορεία εξέλιξης μέσω της βελτίωσης των εξαρτημάτων με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών.
Η νέα MV Agusta Brutale 1000 RS τροφοδοτείται από έναν εξαιρετικό κινητήρα, ο οποίος υιοθετεί υλικά υψηλής ποιότητας. Ένα σαφές παράδειγμα αυτού είναι οι ράβδοι σύνδεσης από τιτάνιο, ένα μοναδικό στο είδος του λύση στην κατηγορία των γυμνών κινητήρων. Το τιτάνιο χρησιμοποιείται επίσης τόσο για τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, υπογραμμίζοντας έτσι μια τεχνική ρύθμιση που βελτιώνει την απόδοση και ενισχύει τη ροπή, αντάξια ενός πραγματικού superbike. Η κεντρική αλυσίδα χρονισμού είναι η τελευταία εξέλιξη αυτού που αναπτύχθηκε στην 1000 RR. Υιοθετεί μια περαιτέρω βελτιστοποιημένη χρονισμό του εκκεντροφόρου άξονα και αποσκοπεί στο να καταστήσει την καμπύλη ροπής σε μεσαίες-χαμηλές στροφές ακόμα πιο αποτελεσματική. Η χρήση του DLC (Diamond Like Carbon) επίστρωση για τις τάπες ελέγχου των βαλβίδων μειώνει τριβές και ενισχύει την αξιοπιστία. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται επίσης χάρη τη χρήση ειδικών γραναζιών για την πρωτεύουσα κίνηση. μετάδοσης κίνησης είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό και αξιόπιστο, ιδίως σε τις ακραίες εκκινήσεις που εγγυάται το Launch Control. Το τρίτο γενιά του EAS 3.0 (Electronic Assisted Shift) προβλέπει την εισαγωγή ενός πρόσθετου αισθητήρα, για να διασφαλίσει πιο ακριβή και ομαλότερη εναλλαγή ταχυτήτων. Η εξάτμιση τεσσάρων απολήξεων, μια αλάνθαστη στυλιστική πινελιά της MV Agusta, χαρακτηρίζεται από τον ηχητικό σχεδιασμό της κύριας πολλαπλής, η οποία τονίζει άμεσα την αναγνωρίσιμο ήχο της Brutale, σε πλήρη συμμόρφωση με το Euro 5 κανονισμούς.

BRUTALE 1000 RS_DETAILS (40)

ΠΑΚΈΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΏΝ, ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΟ ΑΠΌ ΠΟΤΈ

Τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα της νέας Brutale 1000 RS είναι ο καρπός μιας αδιάκοπης αναπτυξιακής δραστηριότητας. Το νέο IMU ανιχνεύει τη θέση της μοτοσικλέτας στο χώρο και σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας στις μονάδες ελέγχου πραγματικά αξιόπιστα δεδομένα.

Αυτό σημαίνει εξαιρετικά ακριβή και αποτελεσματική διαχείριση όλων των ελέγχων. Χάρη σε αυτή την πλατφόρμα, τα χειριστήρια πρόσφυσης και τροχοπέδησης FLC (Front Lift Control) προστατεύουν την ασφάλεια του αναβάτη, ενώ το σύστημα παραμένει “προσανατολισμένο στις επιδόσεις”, προσφέροντας μέγιστη επιτάχυνση στις συγκεκριμένες συνθήκες χρήσης. Το FLC, ειδικότερα: Το σύστημα FLC, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ελέγχει την ταχύτητα και την ταχύτητα του κινητήρα, είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του συστήματος FLC, θέτει υπό έλεγχο το wheelie αντί να το αποτρέπει εντελώς, με το πρόσθετο όφελος να βελτιώνει τις επιδόσεις και την απόλαυση της οδήγησης. Το νέο ABS για στροφές χρησιμοποιεί το σύστημα MK100 της Continental, εξασφαλίζοντας τον καλύτερο έλεγχο της πέδησης ακόμη και κατά τη στροφή, και αποτρέποντας τη χαμηλή πλευρική σύγκρουση. Ο πίνακας TFT 5,5 ιντσών, εξαιρετικά πλήρης και ικανός να επικοινωνεί με την εφαρμογή MV Ride App, επιτρέπει να ρυθμίσετε όλες τις παραμέτρους της μοτοσικλέτας απευθείας από το smartphone. προσφέρει πολλές αποκλειστικές λειτουργίες, όπως η καταγραφή και ο διαμοιρασμός του δρομολογίου της διαδρομής. Χάρη στη λειτουργία κατοπτρισμού, είναι δυνατή η να χρησιμοποιήσετε τα όργανα RS με πλοήγηση turn-by-turn. Κάθε λειτουργία είναι εύκολα προσβάσιμη μέσω του joystick που βρίσκεται στο στο αριστερό μπλοκ. Επιπλέον, το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών TPMS είναι διαθέσιμος ως προαιρετικός εξοπλισμός.

ΠΛΑΊΣΙΟ, ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ ΆΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ

Ριζοσπαστικό. Συμπαγής. Εξαιρετικά ελαφρύ. Το πλαίσιο του MV Agusta Brutale 1000 RS είναι σε μεγάλο βαθμό κοινό με το Brutale 1000 RR, και αυτό κατά συνέπεια τοποθετεί αυτή τη μοτοσικλέτα στην κορυφή της hypernaked κατηγορία.

Κάποιες συγκεκριμένες αλλαγές στο στήσιμο του οχήματος το καθιστούν εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, ακόμη και σε δρόμους με στροφές. Με τη νέα MV Agusta Brutale 1000 RS η ευελιξία συναντά την ευκολία χρήσης. Η υιοθέτηση μηχανικών αναρτήσεων, δηλαδή το πιρούνι Marzocchi και το αμορτισέρ της Sachs, αποτελεί τη βέλτιστη φόρμουλα ικανή να καλύψει μια ποικιλία χρήσεων. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ευρύ και προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα να να προσαρμόσει τη ρύθμιση, σύμφωνα με το γούστο και την οδήγησή του. Η ευκολία ρύθμισης αποτελεί ένα ακόμη δυνατό σημείο των εξαρτημάτων που επιλέχθηκαν για αυτό το μοντέλο.

BRUTALE 1000 RS_STUDIO (7)

ΤΑ ΚΎΡΙΑ ΝΈΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΤΟΥ BRUTALE 1000 RS MY 2022

– ΕΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ ΧΑΜΗΛΉΣ ΤΡΙΒΉΣ EURO 5

– ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΈΝΗ ΕΞΆΤΜΙΣΗ

– ΝΈΑ ΑΔΡΑΝΕΙΑΚΉ ΠΛΑΤΦΌΡΜΑ IMU

– ABS CONTINENTAL ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΣΤΡΟΦΉΣ

– ΝΈΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΉ ΚΑΙ ΠΊΣΩ ΑΝΆΡΤΗΣΗ

– ΝΈΑ ΥΠΟΠΌΔΙΑ ΑΝΑΒΆΤΗ

– ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΈΝΑ ΥΠΟΠΌΔΙΑ

– ΝΕΟ ΚΑΘΙΣΜΑ

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος Τετρακύλινδρος, 4χρονος, 16 βαλβίδων

Σύστημα χρονισμού “D.O.H.C.”, ακτινική βαλβίδα και τάπα DLC

Συνολικός κυβισμός 998 cm3 (60,9 κυβικά εκατοστά)

Λόγος συμπίεσης 13,4:1

Εκκίνηση Ηλεκτρικό

Διάτρηση x διαδρομή 79 mm x 50,9 mm (3,1 in. x 2,0 in.)

Μέγιστη ισχύς – σ.α.λ. (στο στροφαλοφόρο άξονα) 153,0 kW (208 hp) στις 13.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή – σ.α.λ. 116,5 Nm (11,9 kgm) στις 11.000 σ.α.λ.

Σύστημα ψύξης- Ψύξη με χωριστά ψυγεία υγρού και λαδιού

Σύστημα διαχείρισης κινητήρα Ολοκληρωμένο σύστημα ανάφλεξης – ψεκασμού MVICS 2.1

(Motor & Vehicle Integrated Control System) με οκτώ μπεκ (4 κατώτερα μπεκ ψεκασμού καυσίμου της Mikuni +4 άνω μπεκ καυσίμου της Magneti Marelli με αυξημένη ροή καυσίμου).

Μονάδα ελέγχου κινητήρα Eldor

Nemo 2.1, διάμετρος διάτρησης σώματος γκαζιού 50 mm

Πλήρης οδήγηση με καλώδιο Mikuni, πηνίο μολυβιού με ιοντική ανίχνευση

τεχνολογία, έλεγχος της πυροδότησης και της κακής ανάφλεξης

Έλεγχος ροπής με τέσσερις χάρτες. Έλεγχος πρόσφυσης με 8 επίπεδα + απενεργοποίηση και έλεγχος τροχοπέδησης με αδρανειακό σύστημα πλατφόρμα

Ηλεκτρονικό σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων MV EAS 3.0 (Electronically Assisted Shift Up & Down)

Συμπλέκτης υγρός, πολλαπλών δίσκων με διάταξη περιορισμού της πίσω ροπής και συγκρότημα ακτινικής αντλίας/μοχλού Brembo

Κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας- έξι ταχυτήτων, σταθερό πλέγμα

Πρωτεύουσα κίνηση 48/82

Σχέση ταχυτήτων

Πρώτη ταχύτητα 14/37

Δεύτερη ταχύτητα 16/33

Τρίτη ταχύτητα 18/31

Τέταρτη ταχύτητα 20/30

Πέμπτη ταχύτητα 22/29

Έκτη ταχύτητα 21/25

Τελική σχέση μετάδοσης κίνησης 15/41

ΗΛΕΚΤΡΙΚΌΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΌΣ

Τάση 12 V

Εναλλάκτης 350 W στις 5.000 σ.α.λ.

Μπαταρία Li-ion 12 V – 4.0 Ah

ΔΙΑΣΤΆΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΆΡΟΣ

Μεταξόνιο 1.415 mm (55,71 in.)

Συνολικό μήκος 2.080 mm (81,89 in.)

Συνολικό πλάτος 805 mm (31,69 in.)

Ύψος σέλας 845 mm (33,27 in.)

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 141 mm (5,55 in.)

Μονοπάτι 97 mm (3.82 in.)

Στεγνό βάρος 186 kg (410,06 lbs.)

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 16 l (4,23 γαλ.)

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ταχύτητα* πάνω από 300 km/h (186 mph)

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος CrMo Χάλυβας σωληνοειδούς πλέγματος

Υλικό πλακών περιστροφής πίσω ψαλιδιού Κράμα αλουμινίου – Ρυθμιζόμενο ύψος περιστροφής ψαλιδιού

ΜΠΡΟΣΤΙΝΉ ΑΝΆΡΤΗΣΗ

Τύπος Marzocchi “UPSIDE – DOWN”

τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι με ρυθμιζόμενο απόσβεση επαναφοράς-συμπίεσης και εξωτερική προφόρτιση ελατηρίου.

Διάμετρος πιρουνιού. 50 mm (1.97 in.)

Διαδρομή πιρουνιού 120 mm (4,72 in.)

ΠΊΣΩ ΑΝΆΡΤΗΣΗ

Τύπος Προοδευτικό αμορτισέρ Sachs, μονό αμορτισέρ με επαναφορά και συμπίεση

(υψηλή ταχύτητα/χαμηλή ταχύτητα) απόσβεσης και ελατήριο ρύθμιση προφόρτισης

Υλικό μονοκόμματου ψαλιδιού Κράμα αλουμινίου

Διαδρομή τροχού 120 mm (4,72 in.)

ΦΡΕΝΑ

Εμπρόσθιο φρένο Διπλός δίσκος με Ø 320 mm (Ø 12,6 in.)διάμετρο, με χαλύβδινο δίσκο πέδησης και αλουμινένιο φλάντζα – συγκρότημα ακτινικής αντλίας/επιπέδου της Brembo

Μπροστινή δαγκάνα φρένου Brembo Stylema ακτινικού τύπου, μονοκόμματη με 4 έμβολα Ø 30 mm (Ø 1,18 in.)

Πίσω φρένο Μονός χαλύβδινος δίσκος με διάμετρο Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) – Αντλία φρένων Brembo PS13

Δαγκάνα πίσω φρένου Brembo με 2 έμβολα Ø 34 mm (Ø 1,34 in.)

Σύστημα ABS Continental MK100 με RLM (πίσω τροχός) Lift-up Mitigation) και με λειτουργία στροφής.

ΤΡΟΧΟΙ

Μπροστά: 3,50″ x 17″.

Πίσω: 6,00″ x 17″.

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μπροστά 120/70 – ZR 17 M/C (58 W)

Πίσω 200/55 – ZR 17 M/C (78 W)

ΠΕΤΑΛΛΑ

Υλικό Θερμοπλαστικό

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Αμορτισέρ τιμονιού Öhlins EC με ηλεκτρονικό χειροκίνητο και αυτόματο λειτουργίες ρύθμισης

Αποκλειστικά χαρακτηριστικά Ελαφρύς στροφαλοφόρος άξονας – Νέος θάλαμος καύσης

Συνδετήριες ράβδοι από τιτάνιο – Πίνακας οργάνων TFT 5,5″ έγχρωμη οθόνη – Cruise control – Bluetooth GPS

MV Ride App για καθρέφτισμα πλοήγησης, app- ελεγχόμενου κινητήρα, ανάρτησης και βοηθημάτων αναβάτη

Ρύθμιση – Launch Control FLC Έλεγχος ανύψωσης εμπρός Mobisat tracker

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ

Η πλήρης γκάμα των ειδικών ανταλλακτικών είναι διαθέσιμη στο MV Agusta

ΕΚΠΟΜΠΕΣ

Περιβαλλοντικό πρότυπο Euro 5

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 6,8 l/100 km

Εκπομπές CO2 158 g/km

Gallery:

Brutale studio

Brutale Ambient

Brutale Details

Brutale Action

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO