spot_img
HomeΝΕΑΑΓΟΡΑΣMOTO GUZZI V85 TT

MOTO GUZZI V85 TT

 Σχεδόν ένας αιώνας παράδοσης, πάθους και σημαντικών εμπορικών και αγωνιστικών επιτυχιών. Σχεδόν ένας αιώνας υπέροχων μοτοσυκλετών, κατασκευασμένων στο Mandello del Lario, που συνδυάζουν τις καλύτερες τεχνολογίες με κορυφαίες ιταλικές τεχνικές κατασκευής. Αυτές είναι οι σταθερές αξίες της Moto Guzzi από το 1921.

Η Moto Guzzi V85 TT διατηρεί αυτή την ταυτότητα και την ισχυρή προσωπικότητα, συνδυάζοντας αριστοτεχνικά το κλασικό επιβλητικό στυλ με σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό.  Η νέα Moto Guzzi εκφράζει μια φιλοσοφία κατασκευής, όπου η απλότητα, η πρακτικότητα και η ελαφριά αίσθηση συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας μοναδικής σχέσης μεταξύ του αναβάτη και της μοτοσυκλέτας.

Στη V85 TT παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi. Η αρχιτεκτονική του είναι η  ίδια που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο σε όλα τα μοντέλα παραγωγής: αερόψυκτος εγκάρσιος 90° V twin με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Αυτή η διάταξη είναι το καμάρι του αετού από το Mandello και αντανακλά τη μοναδική του ιστορική κληρονομιά. Ο κυβισμός του κινητήρα είναι 853 κ.εκ. Πρόκειται για τον πιο σύγχρονο κινητήρα της γκάμας και αποδίδει μια αναλογία σχεδόν 100 ίππων ανά λίτρο.

41-moto-guzzi-v85tt-action

Η Moto Guzzi V85 TT διατίθεται στα σημεία πώλησης Moto Guzzi στις παρακάτω ενδεικτικές τιμές λιανικής, με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα αλλά και ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων:

V85 TT                        –           11.800 €

V85 TT Evocative       –           11.990 €

Η Moto Guzzi προσφέρει δωρεάν ένα σημαντικό πακέτο υπηρεσιών με αγορά οποιασδήποτε καινούριας μοτοσυκλέτας, εξασφαλίζοντας υψηλή αξία μεταπώλησης και ξέγνοιαστα χιλιόμετρα:

  • 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης
  • 4 χρόνια οδική βοήθεια

 

Moto Guzzi V85 TT: τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

2-κύλινδρος εγκάρσιος V90,

2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου.

Σύστημα ψύξης

Με αέρα

Κυβισμός κινητήρα

853 κ.εκ.

Διάμετρος και διαδρομή

84 x 77 χιλ.

Σχέση συμπίεσης

10.5: 1

Μέγιστη ισχύς

80 cv (59 kW) στις 7.750 σ.α.λ.

Ροπή

80 Nm στις 5.000 σ.α.λ.

Σύστημα τροφοδοσίας

Ηλεκτρονικός ψεκασμός Ø 52 χιλ., μονό σώμα γκαζιού, Ride-by-Wire

   

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

23 λίτρα (περιλαμβάνεται ρεζέρβα 5 λίτρων)

Έγκριση

Euro 4

Κατανάλωση (κύκλος WMTC)

4,9 λτ. / 100 χλμ.

Ρύποι CO2 (κύκλος WMTC)

118 γρ. / χλμ.

 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Συμπλέκτης

Ξηρού μονού δίσκου

Μετάδοση

6 ταχύτητες

Αναλογία σχέσεων

1η 16/39 = 1: 2,437

 

2α 18/32 = 1: 1,778

 

3η 21/28 = 1: 1,333

 

4η 24/26 = 1: 1,083

 

5η 25/24 = 1: 0,960

 

6η 27/24 = 1: 0,889

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος πλαισίου

Υψηλής αντοχής σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα

Μπροστινή ανάρτηση

Ανεστραμμένο, υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι (Ø 41 mm) με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου.

Διαδρομή μπροστινού τροχού

170 χιλ.

Πίσω ανάρτηση

Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ δεξιά τοποθετημένο, με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς και της προφόρτισης του ελατηρίου.

Διαδρομή πίσω τροχού

170 χιλ.

Μπροστινό φρένο

Διπλός πλευστός δίσκος από ανοξείδωτο χάλυβα Ø 320 mm, ακτινικές δαγκάνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα.

Πίσω φρένο

Δίσκος Ø 260 mm, από ανοξείδωτο χάλυβα, με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων.

Τροχοί

Με ακτίνες

Μπροστινός τροχός

2,50” x 19”

Πίσω τροχός

4,25” x 17”

Μπροστινό ελαστικό

110/80 – R19” με αεροθάλαμο

Πίσω ελαστικό

150/70 – R17” με αεροθάλαμο

   

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Γεννήτρια A/C

430 W

Τάση συστήματος

12 V

Μπαταρία

12V – 12 Ah

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

Μήκος

2240 χιλ.

Πλάτος

950 χιλ.

Μεταξόνιο

1530 χιλ.

Ύψος σέλας

830 χιλ. (αξεσουάρ: χαμηλή σέλα 810 χιλ., ψηλή σέλα 850 χιλ)

Γωνία κάστερ

28°

Ίχνος

128 χιλ.

Βάρος στεγνό

208 κιλά

Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας*

229 κιλά

* Όταν η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη προς χρήση, με όλα τα υγρά που απαιτούνται για τη λειτουργία της και με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO