Η 2019 CB500X ξαναγεννήθηκε με πιο επιθετικό στυλ adventure, ‘έτοιμη για την άγρια φύση’. Με ‘πιλότο’ την δημοφιλή CRF1000L Africa Twin, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda επέκτειναν τα προστατευτικά του ψυγείου και το φέρινγκ με περισσότερες γωνίες για πιο 3D εμφάνιση και αίσθηση, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου επικαλύπτεται από τα πλαϊνά καλύμματα, σαν ένας συνεκτικός κρίκος του εμπρός και πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας.
Μπορεί μεν η CB500X να έχει ωριμάσει, ωστόσο η φετινή ανανέωση δεν εξυπηρετεί μόνον αισθητικούς σκοπούς. Χάρη στη βελτιωμένη αεροδυναμική, ο αέρας που διέρχεται με υψηλή πίεση από το φέρινγκ και τη ζελατίνα, έχει μειωθεί, βελτιώνοντας την προστασία του αναβάτη από τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες. Το προφίλ της σέλας έχει επίσης λεπτύνει στο εμπρός τμήμα, βελτιώνοντας τον έλεγχο και τη μετατόπιση του σώματος, ενώ διευκολύνει τους αναβάτες να φτάσουν τα πόδια τους στο έδαφος. Για μεγαλύτερη ευελιξία της CB500X, το τιμόνι περιστρέφεται περισσότερο κατά 3 μοίρες (38° από το κέντρο), ενώ η προσθήκη ενός gunmetal grey κωνικού ατσάλινου τιμονιού βελτιώνει περαιτέρω τον έλεγχο.
Από μοτοσυκλέτα για καθημερινές διαδρομές στην πόλη μέχρι τις περιπέτειες του Σαββατοκύριακου – η 2019 CB500X είναι έτοιμη για όλα. Το στυλ της για το 2019 γίνεται πιο αιχμηρό – με πιο έντονο το adventure στοιχείο και επιρροές από την Africa Twin, στο οποίο προστίθεται η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, το μονό αμορτισέρ υψηλών προδιαγραφών, η βελτιωμένη εργονομία και ο εμπρός τροχός 19 ιντσών.
Και ενώ ο κινητήρας της CB500X διατηρεί τα 35kW που απαιτούνται για κατόχους άδειας A2, αποδίδει τώρα 4% περισσότερη ισχύ και ροπή μεταξύ 3-7.000rpm, χάρη στις αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το χρονισμό των βαλβίδων. Το νέο τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις βγάζει ένα βελτιωμένο, μπάσο ήχο, ενώ ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα μονόδρομο συμπλέκτη assist/slipper.
Νέα όργανα LCD περιλαμβάνουν μία νέα λειτουργία Shift Up και Gear Position ενώ οι ενδείξεις είναι τώρα LED, σε αρμονία με τον υπόλοιπο φωτισμό.
Η διάταξη του οκταβάλβιδου, υγρόψυκτου, παράλληλου δικύλινδρου κινητήρα της CB500X, κατάλληλη και για κατόχους διπλώματος Α2, προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και απολαυστική μέγιστη ισχύ.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος |
Κυβισμός (cm³) |
471cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) |
67mm x 66.8mm |
Σχέση συμπίεσης |
10.7 : 1 |
Μέγιστη Ισχύς |
47,6hp (35kW) @ 8600rpm |
Μέγιστη Ροπή |
43Nm @ 6500rpm |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
3.2L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Ψεκασμός καυσίμου |
PGM FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
17.7L (συμπερ. ρεζέρβας) |
Κατανάλωση (WMTC) |
27.8/litre |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V 7.4AH |
Ισχύς ACG |
25A/2000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Συμπλέκτης |
Υγρός πολύδισμος |
Κιβώτιο |
6 τάχυτο |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
ΣΚΕΛΕΤΟΣ |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, τύπου διαμάντι |