Εκδηλώσεις Moto

Έκθεση ή εκδήλωση? Έχει σημασία? 

Αμαξοστάσιο ΟΣΥ 20-23/6/ 2019

Διανύουμε μία πραγματικά δύσκολη περίοδο για την αγορά μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν διψάμε για νέες μοτοσυκλέτες και δεν θέλουμε να αγοράσουμε. Μπορεί κάποιοι να μην έχουν χρήματα ή να αποτελεί δύσκολη απόφαση να εκταμιεύσουμε ένα τετραψήφιο – πενταψήφιο ποσό με τόσα που ακούμε… Και όμως θέλουμε να αγγίξουμε τα δίκυκλα που λατρεύουμε. Χρειαζόμαστε υλικό για καινούργια όνειρα. Ίσως και κίνητρο να ξεφύγουμε από την μιζέρια που μας επιβάλουν και να λειτουργήσουμε πάλι παρορμητικά χωρίς να μας περιορίζει η ανασφάλεια. Να αγοράσουμε πάλι μια μοτοσυκλέτα που θα κάνει την ζωή μας πιο όμορφη. Πιο συναρπαστική.

2019Ημερεςμοτοσυκλέτας024

Οι ημέρες μοτοσυκλέτες ξεκίνησαν λίγο διαφορετικά πριν από δύο χρονιά. Ήταν μία εκδήλωση για πραγματικούς μοτοσυκλετιστές. Για αυτούς που ξαναδίνουν ζωή στα δίκυκλα που έχουν γράψει ιστορία και για αυτούς που δημιουργούν σύγχρονα γλυπτά από μέταλλο. Restorers και Customizers είχαν βρει το σπίτι που τους έφερε σε άμεση επαφή με τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας στην κλασική της μορφή. Και οι εταιρείες που έχουν στην γκάμα τους μοτοσυκλέτες με κλασσικό σχεδιασμό είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν το ιδιαίτερο αυτό κοινό.

Αυτή τη χρονιά που δεν έγινε καμία έκθεση μοτοσυκλέτας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι ημέρες  μοτοσυκλέτας φιλοξένησαν και τα νέα μοντέλα των εταιρειών αναλαμβάνοντας εν μέρει και τον ρόλο της κλασσικής έκθεσης μοτοσυκλέτας. Σχεδόν όλες οι μάρκες ήταν εκεί με άμεση ή έμμεση εκπροσώπηση. Το σημαντικό ήταν πως υπήρχαν και μοτοσυκλέτες που δεν είχε δει το ευρύ κοινό. Όπως η Indian FTR 1200,  η Fantic Caballero 250/500, οι δικύλινδρες Royal Enfield και οι νέες Orcal Sprint και Sirio.

2019Ημερεςμοτοσυκλέτας039

Φυσικά υπήρχαν καινούργιες μοτοσυκλέτες για όλα τα γούστα, σπάνιες, συλλεκτικές  και κλασσικές μοτοσυκλέτες  από διάφορες εποχές και πολλά  άλλα πράγματα που ενδιαφέρουν το κοινό της μοτοσυκλέτας.  Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το σύνολο των επισκεπτών κατά την διάρκεια του τετραημέρου ξεπέρασε τους 8000. Το σημαντικότερο που πιστεύω ότι πέτυχε αυτή η εκδήλωση, ήταν να φέρει κοντά στην μοτοσυκλέτα τους νέους. Η απόφαση να μην πληρώνουν όσοι είναι κάτω από 20 ετών ήταν τελικά σοφή και έφερε πολλούς νεαρούς στις Ημέρες Μοτοσυκλέτας. Περίπου το 20% που είδαμε την Πέμπτη και την Παρασκευή ήταν νεαρόκοσμος. Κάτι αντίστοιχο δεν έχουμε δει σε καμία έκθεση μοτοσυκλέτας εδώ και πολλά χρόνια.

Αν δεν είχατε την τύχη να επισκεφτείτε  τις Ημέρες Μοτοσυκλέτας, περιηγηθείτε μέσα σε αυτήν μέσα από το φωτογραφικό υλικό που ακολουθεί.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok