Η ολοκαίνουργια οικογένεια Street Triple της Triumph περιλαμβάνει τρία νέα μοντέλα, τα Street Triple S, Street Triple R και Street Triple RS, όλα με νέο κινητήρα αυξημένης χωρητικότητας και ιπποδύναμης
Τα τρία νέα μοντέλα Street Triple 765 διαφοροποιούνται μεταξύ τους σε επίπεδα δύναμης, απόδοσης, τεχνολογίας και ανάρτησης. Ο κινητήρας τους έχει πλέον χωρητικότητα 765 κ.εκ. και προέρχεται από τη supersport Daytona, αποδίδοντας 113 Hp (Street Triple S), 118 Hp (Street Triple R) και 123 Hp (Street Triple RS) αντίστοιχα, με βελτιωμένες αισθητά και τις τιμές της παρεχόμενης ροπής. Συνοπτικά, οι αλλαγές και βελτιώσεις αφορούν στα εξής σημεία:
• Ελαφρύτερη εξάτμιση με πιο ελεύθερη ροή, αναθεωρημένο φιλτροκούτι αέρα, νέο κιβώτιο ταχυτήτων και υποβοηθούμενος συμπλέκτης
• Νέο γκάζι ride-by-wire με έως 5 προγράμματα αναβάτη
• Νέο όργανο με έγχρωμη οθόνη TFT 5” με ρυθμιζόμενη γωνία (R & RS)
• Νέοι διακόπτες με στικ 5 κατευθύνσεων (R & RS)
• Quickshifter και χρονόμετρο γύρου (RS)
• Ελαφρύτερη κατασκευή από την προηγούμενη γενιά, συνεχίζει να είναι η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της
• Νέο ψαλίδι gullwing για βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες
• Αναρτήσεις, φρένα και ελαστικά υψηλότερων προδιαγραφών
• Πιο αιχμηρό στυλ και υψηλότερο επίπεδο φινιρίσματος
• Περισσότερο sport διπλή σέλα
Mε την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας οικογένειας Street Triple του 2017, η Triumph ..ξανασκίζει το βιβλίο των κανόνων από την αρχή, με τις πιο εκρηκτικές, συναρπαστικές, ευέλικτες και ενστικτώδεις street μοτοσυκλέτες στην ιστορία της (λόγια που προέρχονται από το press kit της εταιρίας). Και για να γίνει η νέα Street Triple ακόμα πιο προσβάσιμη, η R είναι διαθέσιμη με μια έκδοση με χαμηλότερο ύψος (Street Triple R LRH) και μια ακόμα ειδική έκδοση “Α2” για την «S», με κινητήρα 660 κ.εκ. για τους πρωτόλειους αναβάτες. Ας δούμε όμως πως παρουσιάζει η αγγλική φίρμα τα νέα της μοντέλα:
Street Triple S
Xτισμένο για να προσφέρει μια συναρπαστική, ευέλικτη και εθιστική καθημερινή βόλτα. Με τη νέα της streetfighter εμφάνιση, το υψηλότερο από ποτέ επίπεδο φινιρίσματος, ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της με φρένα, ελαστικά, ανάρτηση υψηλότερων προδιαγραφών και ένα ολοκαίνουργιο ψαλίδι gullwing
Street Triple R
Πηγαίνοντας την απόδοση, τις προδιαγραφές και το φινίρισμα σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο, φτιάχτηκε για να είναι η απόλυτη streetfighter με προδιαγραφές και ρυθμίσεις για οδήγηση εστιασμένη στο δρόμο
Street Triple RS
Η πιο εκρηκτική και γεμάτη αδρεναλίνη Street Triple όλων των εποχών, φτιαγμένη για να νιώθει σπίτι της στην πίστα και το απόλυτο “όπλο” στο δρόμο
Τίποτα δεν έμεινε ίδιο
Με 80 αλλαγές και αναβαθμίσεις -που αφορούν σε νέο στρόφαλο και έμβολα, Nikasil χιτώνια, αυξημένη διάμετρο και διαδρομή- το αποτέλεσμα είναι μια σημαντική αναβάθμιση στις επιδόσεις, ιδιαίτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Κάθε ένα από τα νέα μοντέλα έρχεται με το δικό του σετάρισμα κινητήρα, ECU και πρόγραμμα, κάθε ένα προσαρμοσμένο για να ταιριάζει καλύτερα στο στυλ της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη. Μια ελαφρύτερη, ελεύθερης ροής εξάτμιση και ένα αναθεωρημένο φιλτροκούτι προσφέρουν ένα μεθυστικό και πιο διακριτό ήχο. Η ισχυρότερη από ποτέ επιτάχυνση και οι πλέον ακριβείς και σίγουρες αλλαγές ταχυτήτων επιτυγχάνονται μέσα από το συνδυασμό της αναθεωρημένης γεωμετρίας του κιβωτίου και των “κοντύτερων” δύο πρώτων σχέσεων αυτού. Επιπλέον, στα μοντέλα R και RS, ένας νέος υποβοηθούμενος συμπλέκτης προσφέρει ελαφρύτερη σύμπλεξη και μειωμένη προσπάθεια για τον αναβάτη, για ακόμα καλύτερο έλεγχο και ακρίβεια. Η Street Triple S διαθέτει 2 προγράμματα οδήγησης (Road – Rain), η Street Triple R δύο επιπλέον (Road – Rain – Sport και προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη), ενώ η Street Triple RS ένα ακόμα (Road – Rain – Sport – προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη και Track)!
Οι R και RS διαθέτουν ολοκαίνουργιο έγχρωμο πίνακα οργάνων TFT 5″, με ρυθμιζόμενη γωνία ώστε να μπορούν οι αναβάτες να έχουν ευανάγνωστη πρόσβαση από κάθε γωνία θέασης. Η RS έρχεται με ένα πρόσθετο σετ τριών ακόμα στυλ προβολής οθόνης, με πιο δυναμικό σχηματισμό προβολής που περιλαμβάνει μέχρι και χρονόμετρο γύρου. Στην S υπάρχει ένα πλήρως αναθεωρημένο πακέτο οργάνων LCD, ίδιο με αυτό της τελευταίας γενιάς των Speed Triple 1050. Για την πλοήγηση των νέων οργάνων υπάρχει πλέον και joystick πέντε κατευθύνσεων (στα μοντέλα R και RS). Η RS διαθέτει quickshifter που επιτρέπει ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, κάτι που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό των S και R. Το ολοκαίνουργιο ψαλίδι gullwing έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη νέα σειρά Street Triple, με αποτέλεσμα την αυξημένη κατά μήκος στρεπτική ακαμψία, σε συνδυασμό με μία μηχανική μείωση στην πλευρική ακαμψία. Αυτό μεγιστοποιεί τη σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες που επιτυγχάνει η νέα Street Triple, για μεγαλύτερη σιγουριά στον αναβάτη, με βελτιστοποιημένη θέση άξονα ψαλιδιού, που παρέχει περισσότερη φυσική αντίσταση στη συμπίεση της πίσω ανάρτησης κατά τη δυνατή επιτάχυνση.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | S | R | RS |
ΑΠΟΔΟΣΗ (PS) | 113 / 11.250 rpm | 118 / 12.000rpm | 123 / 11.700 rpm |
ΡΟΠΗ (NM) | 73 / 9.100 rpm | 77 / 9.400 rpm | 77 / 10.800 rpm |
ΤΥΠΟΣ | Υγρόψυκτος, 12βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά | ||
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (CC) | 765 | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | 78 x 53.4 | ||
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 12.65:1 | ||
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων, γκάζι ride-by-wire | ||
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Ανοξείδωτη ατσάλινη 3 σε 1 | ||
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ | Υγρός, πολύδισκος | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 σχέσεις, μηχανικό | ||
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | S | R | RS |
ΠΛΑΙΣΙΟ | Αλουμινένιο διπλής δοκού | ||
ΨΑΛΙΔΙ | Δίμπρατσο αλουμινένιο | ||
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Ανεστραμμένο Showa 41mm, 110mm διαδρομή | Ανεστραμμένο Showa BPF 41mm, 115 χιλ διαδρομή, πλήρεις ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο Showa BPF 41mm, 115 χιλ διαδρομή, πλήρεις ρυθμίσεις |
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Αμορτισέρ Showa, 124mm διαδρομή, ρυθμιζόμενη προφόρτιση | Αμορτισέρ Showa, 134mm διαδρομή, πλήρεις ρυθμίσεις | Αμορτισέρ Öhlins STX40, 131mm διαδρομή, πλήρεις ρυθμίσεις |
ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΟ | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310mm, διπίστονες δαγκάνες Nissin | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310mm, ακτινικές τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M4.32 | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ, ακτινικές τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 |
ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ | 3.5” x 17” | ||
ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ | Μονός σταθερός δίσκος 220mm, μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα Brembo | ||
ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso Corsa | 180/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP |
ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ | 5.5” x 17” χυτός | ||
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 810 mm | 825 mm | 825 mm |
ΥΨΟΣ | 1.060 mm | 1.085 mm | 1.085 mm |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 24.8 μοίρες | 23.9 μοίρες | 23.9 μοίρες |
ΙΧΝΟΣ | 104.3 mm | 100 mm | 100 mm |
ΜΗΚΟΣ | 2.065 mm | ||
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1.410 mm | ||
ΒΑΡΟΣ ΚΕΝΗ | 166 κιλά | ||
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 17.4 λίτρα | ||
ΕΚΠΟΜΠΕΣ | STREET TRIPLE S | STREET TRIPLE R | STREET TRIPLE RS |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4.7 λ/100χλμ | 4.8 λ/100χλμ | 4.7 λ/100χλμ |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ | 115 γρ / χλμ | 112 γρ / χλμ | 115 γρ / χλμ |