spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑMV AGUSTA SUPERVELOCE AGO

MV AGUSTA SUPERVELOCE AGO

MV AGUSTA SUPERVELOCE AGO

Για να γιορτάσει κάθε μία από τις νίκες του Giacomo Agostini σε αγώνες, η MV Agusta κατασκεύασε στο χέρι 311 μοτοσυκλέτες, οι πρώτες 15 από τις οποίες είναι αφιερωμένες στους 15 παγκόσμιους τίτλους που κέρδισε στη θεαματική αγωνιστική του καριέρα.

Είναι ο αναβάτης που κατέχει το ασυναγώνιστο ρεκόρ να έχει κερδίσει 15 παγκόσμια πρωταθλήματα και έχει νικήσει σε 311 αγώνες Grand Prix. Σας παρουσιάζουμε τον Τζιάκομο Αγκοστίνι, έναν αυθεντικό είδωλο της εποχής που προκαλούσε τακτικά τη μοίρα σε κάθε στροφή, έχει γίνει θρύλος, καθώς εκτοξευόταν συνεχώς προς την καρό σημαία. Η μοτοσικλέτα είναι η Superveloce Ago, η πιο αποκλειστική ξεχωριστή εκδοχή μεταξύ των μοντέλων περιορισμένης έκδοσης.

Η MV Agusta αποτίνει φόρο τιμής στο θρύλο με μια μοναδική σειρά περιορισμένης έκδοσης του αρχικού Superveloce, τώρα μια ακόμα πιο μοναδική, κορυφαία Superveloce Ago. Σε συνέχεια του εμβληματικού  MV Agusta F4 Ago και F3 Ago, οι δρόμοι του ένδοξου Ιταλού κατασκευαστή μοτοσυκλετών και εκείνων του παγκόσμιου πρωταθλητή που έχει έδρα το Μπέργκαμο, συναντώνται για άλλη μια φορά. Ο λόγος; Για να δώσει ζωή στην την πιο τεχνολογικά προηγμένη και ξεχωριστή Superveloce που υπήρξε ποτέ. Για άλλη μια φορά, μια μοναδική μοτοσυκλέτα που θα παραμείνει για πάντα στις καρδιές όλων των παθιασμένων λάτρεις της μοτοσικλέτας.  15 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΤΙΤΛΟΙ, 311 ΝΙΚΕΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ

SUPERVELOCE AGO_AMBIENT (32)

Το κομψό ρεζερβουάρ καυσίμου, που χαρακτηρίζεται από μια χαρακτηριστική αγωνιστική σχεδίαση χάρη στον εκλεπτυσμένο δερμάτινο ιμάντα, προσφέρεται με μία επετειακή πλάκα από ανθρακονήματα. Επιπλέον, αυτή η επετειακή πλάκα – διαθέσιμη από 01 έως 15 μονάδες μόνο – διαθέτει μοναδικά γραφικά που φέρουν τόσο το τρόπαιο όσο και το έτος του παγκόσμιου τίτλου που κατέκτησε ο Agostini. Η προσωπική υπογραφή του πρωταθλητή που έχει σαν έδρα το Bergamo αντιπροσωπεύει μια επιπλέον ανεξίτηλη αξία που κάνει αυτό το κομμάτι τέχνης της μοτοσικλέτας ειδικά για τους συλλέκτες.

2

ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Το Superveloce Ago δεν είναι μόνο μια μοναδική μοτοσικλέτα όσον αφορά το στυλ, αλλά διαθέτει επίσης πολυάριθμα τεχνικά εξαρτήματα κορυφαίου επιπέδου που δεν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί ποτέ στη σειρά Superveloce.

Το πλαίσιο, για παράδειγμα, ξεχωρίζει χάρη στις αναρτήσεις Öhlins, συγκεκριμένα το πιρούνι Nix 43 mm και το πίσω TTX 36. αμορτισέρ- και τα δύο ρυθμιζόμενα σε προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για την εξαιρετικά χειροποίητα στοιχεία του φέρινγκ: τα πλαϊνά πάνελ, τα φτερά, το κάτω τμήμα της ουράς και το κάλυμμα του καθίσματος του συνοδηγού που είναι όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Χάρη στο νέο υψηλότερο παρμπρίζ, η Superveloce Ago όχι μόνο προσφέρει καλύτερη προστασία, αλλά έχει και μια ξεχωριστή εμφάνιση με αποφασιστικά (σημαντικά) μεγαλύτερη ομοιότητα με τις τρικύλινδρες MV Agusta. Αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που οδηγήθηκαν από τον Agostini και έχουν επιτύχει διακρίσεις σε πολλούς αγώνες σε όλο τον κόσμο. Οι όμορφες ακτινωτές ακτίνες 3,5″ μπροστά και 5,5″ πίσω τροχοί φιλοξενούν ελαστικά 120/70 ZR17 και 180/55 ZR17.

ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΙΤ

Το νέο Superveloce Ago διαθέτει ένα μοναδικό κιτ, το οποίο περιλαμβάνει το συναρπαστικό σύστημα τριών τελικών εξατμίσεων της Arrow ομολογκαρισμένο για  χρήση δρόμου, το οποίο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από δύο σιγαστήρες στη δεξιά πλευρά και έναν στην αριστερή. Η εξάτμιση τριπλής εξαγωγής στη δεξιά πλευρά τοποθετείται στάνταρ. Επιπλέον, το ασύμμετρο σύστημα εξάτμισης Arrow όχι μόνο εγγυάται σημαντικά την αύξηση της ισχύος και της ροπής, αλλά και συμβάλλει στην ενίσχυση του αγωνιστικού χαρακτήρα της Superveloce Ago. Χωρίς αμφιβολία, αυτό το νέο σύστημα εξάτμισης Arrow είναι εμπνευσμένο από τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες του παρελθόντος, πρωταγωνιστές πολλών ένδοξων νικών. Η ειδική μονάδα ελέγχου κινητήρα με ειδική χαρτογράφηση του κινητήρα είναι άλλο ένα αποκλειστικό στοιχείο που επιτρέπει τη μέγιστη απόδοση της του συστήματος εξάτμισης. Μία από τις πολλές λεπτομέρειες που καθιστούν το MV Agusta Superveloce Ago kit μοναδικό είναι ένα ζευγάρι εικονικών κόκκινων χειρολαβών, ακριβώς όπως αυτά που χρησιμοποιούνται από την Agostini, και το κάλυμμα της σέλας από ανθρακονήματα που είναι τοποθετημένο με μαξιλάρι Alcantara. Ένα αποκλειστικό κάλυμμα μοτοσυκλέτας καθώς και ένα πιστοποιητικό που εγγυάται τη γνησιότητα της περιορισμένης σειράς περιλαμβάνεται επίσης.

SUPERVELOCE AGO_RACING KIT (1)

RACING KIT

– ARROW 3-WAY ΣΙΓΑΣΤΉΡΑΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

– ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

– ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΛΥΜΜΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

– ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΥΣΊΜΟΥ CNC ΜΕ “LIMITED EDITION” CARBON ΠΛΑΚΑ

– ΜΑΥΡΟΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟΣ ΙΜΑΝΤΑΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

– ΚΑΛΥΜΜΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ALCANTARA ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ

– ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΦΤΕΡΝΑΣ ΑΝΑΒΑΤΗ ΑΠΌ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

– ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ

– ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΣΕΙΡΑΣ

– ΚΟΥΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΤ

SUPERVELOCE AGO_RACING KIT (2)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

Ο τρικύλινδρος κινητήρας 798 cc διατηρεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικών επιδόσεων supersport. Με διάμετρο επί διαδρομή 79 mm x 54,3 mm, 147 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 88 Nm (8,98 kgm) στις 10.100 σ.α.λ.:

Ο αντίρροπα περιστρεφόμενος στροφαλοφόρος άξονας, μια λύση που χρησιμοποιείται στα Moto GP, αποτελεί ένα ξεχωριστό τεχνικό στοιχείο, για να μην αναφέρουμε το ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων και βοηθημάτων για τον αναβάτη. Αυτό το τελευταίο επικεντρώνεται στην πλατφόρμα MVICS 2.1, η οποία ελέγχει τα 6 μπεκ ψεκασμού, διασυνδέεται με την πλατφόρμα ελέγχου, διαχειρίζεται τους 4 χάρτες του κινητήρα και τον έλεγχο πρόσφυσης 8 επιπέδων.

Επιπλέον, το MV EAS 3.0 (ηλεκτρονικό shifter προς τα πάνω και προς τα κάτω) συμβάλλει στις αστραπιαίες και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων.

 

ΧΡΩΜΑΤΑ

Η MV Agusta Superveloce Ago έρχεται με μερικά από τα πιο εξελιγμένα χρώματα και διακοσμητικά που έχουν χρησιμοποιηθεί) ποτέ σε μοτοσικλέτα. Ακόμα και τα γραφικά και οι χρωματικοί συνδυασμοί έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το νέο έργο τέχνης. Στην πραγματικότητα, η βαφή της έρχεται σε ένα εκλεπτυσμένο γκρι χρώμα που έρχεται σε εξαιρετική αντίθεση με με ένα ζωηρό μεταλλικό κόκκινο χρώμα εμπνευσμένο από τους αγώνες.

7

1_ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΣΙΓΑΣΤΗΡΑΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ + ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ARROW ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ

2_ ΠΙΣΩ ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ÖHLINS TTX

3_ ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ ABS CONTINENTAL MK100

4_ ΣΕΛΛΑ ALCANTARA + ΚΑΛΥΜΜΑ ΣΕΛΛΑΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ

5_ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ GIACOMO AGOSTINI

6_ CNC ΚΑΠΑΚΙ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΛΟΥΡΙ ΚΑΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ “LIMITED EDITION”

7_ ΝΕΟΣ ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ 5.5″ TFT

8_ ΝΕΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΑΡΜΠΡΙΖ “ΠΑΛΑΙΟΥ ΣΤΥΛ”

9_ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ÖHLINS NIX

11_ ΟΔΗΓΟΙ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑΠΕΣ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ DLC + ΝΕΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ

10_ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ÖHLINS

5

Τεχνικά χαρακτηριστικά

3 ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cm³) 798

ΙΣΧΥΣ (hp) 147 -151**

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 240

GIACOMO AGOSTINI@MISANOWORLDCIRCUIT (16)

  

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ:

– ΝΕΑ ΜΟΝΑΔΑ ABS MK100 CONTINENTAL ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ CORNERING

– ΝΕΟΣ ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ 5,5″ TFT

– GPS

– ΕΦΑΡΜΟΓΗ MV RIDE

– ΝΕΑ ΧΕΙΡΗΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ LAUNCH CONTROL

– CRUISE CONTROL

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος Τρικύλινδρος, 4χρονος, 12 βαλβίδων τιτανίου

Σύστημα χρονισμού “D.O.H.C.” με μηχανικό τεντωτήρα αλυσίδας

Συνολικός κυβισμός 798 cm3

Αναλογία συμπίεσης 13,3:1

Εκκίνηση: Μίζα

Διάμετρος x διαδρομή 79 mm x 54,3 mm (3,1 in. x 2,1 in.)

Μέγιστη ισχύς – 108 kW (147 hp) στις 13.000 σ.α.λ. στο στρόφαλο

111 kW (151 hp) στις 13.250 r.p.m.(με το κιτ βελτίωσης)

Μέγιστη ροπή – σ.α.λ. 88 Nm (8,98 kgm) στις 10.100 σ.α.λ.

Σύστημα ψύξης με χωριστά ψυγεία υγρού και λαδιού

Έλεγχος ροπής με τέσσερις χάρτες.

Έλεγχος πρόσφυσης με οκτώ επίπεδα παρέμβασης

Quickshifter MV EAS 3.0 (Electronically Assisted ShiftUp & Down)

Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος

Κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας- έξι ταχυτήτων

Πρωτεύουσα κίνηση 22/41

Σχέση ταχυτήτων

Πρώτη ταχύτητα 13/37

Δεύτερη ταχύτητα 16/34

Τρίτη ταχύτητα 18/32

Τέταρτη ταχύτητα 19/30

Πέμπτη ταχύτητα 21/30

Έκτη ταχύτητα 22/29

Τελική σχέση μετάδοσης 17/43

 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Τάση 12 V

Εναλλάκτης 350 W στις 5.000 σ.α.λ.

Μπαταρία 12 V – 8,6 Ah

 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ

Μεταξόνιο 1.380 mm

Συνολικό μήκος 2.015 mm

Συνολικό πλάτος 760 mm

Ύψος σέλας 830 mm

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 mm

Στεγνό βάρος 173 kg (165 kg με κιτ βελτίωσης)

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 16,5 l

 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ταχύτητα* 240,0 km/h (149,1 mph)

4

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος ALS Ατσάλινο σωληνωτό πλέγμα

Ψαλίδι κράματος αλουμινίου

 

ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Öhlins Nix “UPSIDE DOWN” πλήρως ρυθμιζόμενο τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι 43 mm. Διαδρομή 125 mm .

 

ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Μονό αμορτισέρ Öhlins TTX, με απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Διαδρομή 130 mm

 

ΦΡΕΝΑ

Μπροστά διπλό δισκόφρενο Ø 320 mm

Μπροστά ακτινικές δαγκάνες φρένου Brembo ακτινικού τύπου monobloc, με 4 έμβολα Ø 34 mm (Ø 1,34 in.)

Πίσω φρένο Μονός ατσάλινος δίσκος με διάμετρο Ø 220 mm.

Πίσω δαγκάνα φρένου Brembo με 2 έμβολα – Ø 34 mm.

Σύστημα ABS Continental MK100 με RLM (πίσω τροχός)

 

ΤΡΟΧΟΙ

Μπροστά: 3.50″ x 17″.

Πίσω: 5,50″ x 17″.

 

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Μπροστά 120/70 – ZR 17 M/C (58 W) Pirelli Diablo Rosso Corsa II

Πίσω 180/55 – ZR 17 M/C (73 W) Pirelli Diablo Rosso Corsa II

 

ΦΕΡΙΝΓΚ

Υλικό Θερμοπλαστικό + ίνες άνθρακα

 

SUPERVELOCE AGO_RACING KIT (5)

ΚΙΤ ΑΓΩΝΩΝ**

Σύστημα εξάτμισης Arrow Racing 3 εξόδων + ECU με ειδική χαρτογράφηση – Κάλυμμα σέλας συνοδηγού από ανθρακονήματα

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Περιβαλλοντικό πρότυπο Euro 5

Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 6,1 l/100 km

Εκπομπές CO2 139 g/km

 

 Gallery:

AMBIENT

GIACOMO AGOSTINI @MISANO WORLD CIRCUIT

GIACOMO AGOSTINI

RACING KIT

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO