spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑMIVV ΚAΤΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣEΛΑ

MIVV ΚAΤΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣEΛΑ

MIVV ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣΈΛΑ

Ο γνωστός ιταλός κατασκευαστής εξατμίσεων συνδυάζει τον κινητήρα αυτής της Ducati με ένα ζεύγος ανθρακονημάτινων σιγαστήρων MK3. Η επιλογή της στάνταρ τοποθέτησης φαίνεται πολύ ελκυστική, αλλά η aftermarket πρόταση της MIVV προσθέτει λίγη σπιρτάδα στην απόδοση.

Η έκδοση στην οποία απευθύνεται η πρόταση της MIVV είναι η Hypermotard 950 2019-2020 Euro 4. Η ομολογκασιόν τηρείται πλήρως ακόμη και με την αντικατάσταση των στάνταρ σιγαστήρων με τους ανθρακονημάτινους σιγαστήρες MK3.

Ο ίδιος τύπος παρέμβασης υποδεικνύεται και με την έκδοση SP, πιο εξελιγμένη από πλευράς πλαισίου, αλλά ωθούμενη από την ίδια Testastretta 11°, ελαφρύτερη και τεχνικά αναβαθμισμένη για να προσφέρει καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές.
Επομένως, δεν ήταν εύκολο για την MIVV να υπερβεί τις τυπικές επιδόσεις λαμβάνοντας υπόψη μόνο την αντικατάσταση των εξατμίσεων, αλλά, όπως θα δούμε, το carbon MK3 δεν απογοητεύει τις προσδοκίες
Ας το παραδεχτούμε, όσοι επιλέγουν αυτή τη Ducati, παρά το φαρδύ “motard” τιμόνι, προσελκύονται από τον σπορ χαρακτήρα της, ξεκινώντας από το χρώμα της βαφής. Και κατά συνέπεια τους ενδιαφέρουν οι βελτιώσεις των επιδόσεων.

Οι ανθρακονημάτινοι σιγαστήρες MK3 τους υπόσχονται αυτό που θέλουν. Αυτή η “συμπαγής” σειρά, που παρουσιάστηκε το 2019, είναι το αποτέλεσμα της εμπειρίας που απέκτησε η MIVV στα παγκόσμια πρωταθλήματα Moto3 και Moto2 και αποτελεί ένα καλό παράδειγμα σύνθεσης μεταξύ επιδόσεων, τεχνολογίας και σχεδιασμού. Εκτιμητέος είναι και ο ήχος, ο οποίος μπορεί να ακουστεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας (ηχογραφημένος με επαγγελματικό εξοπλισμό ήχου).

MIVV-Hypermotard-950-back-with-MK3-carb

Η έκδοση MK3 που προτείνεται εδώ είναι αυτή που χαρακτηρίζεται από το κεντρικό σώμα από Carbon με γυαλιστερό φινίρισμα, μαζί με τη γρίλια προστασίας στο τελικό καπάκι.
Η συναρμολόγηση, στην ίδια θέση με τους δύο στάνταρ σιγαστήρες, είναι απλή χάρη στη διαμόρφωση “Slip On”

Η ανάλυση του διαγράμματος που προέκυψε από τη δοκιμή πάγκου (που μπορεί να ληφθεί από την ιστοσελίδα της MIVV), αναδεικνύει μια σημαντική αύξηση της ισχύος μεταξύ 4 και 5 χιλιάδων στροφών ανά λεπτό, μια καμπύλη σταθερά πάνω από εκείνη που λαμβάνεται με τη στάνταρ εξάτμιση, η οποία αγγίζει το μέγιστο με + 1,8 hp στις 9.000 στροφές ανά λεπτό.

Επίσης, η καμπύλη ροπής εμφανίζει μια μεγαλύτερη αύξηση, πάντα μεταξύ 4 χιλ. και 5 χιλ. σ.α.λ., φτάνοντας τη μέγιστη αύξηση, ίση με + 1,5 Nm στις 7.400 σ.α.λ.
Αξίζει επίσης να ληφθεί υπόψη η μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας, το οποίο είναι ίσο με 2 κιλά με τις ανθρακονημάτινες σιγαστήρες MK3.

 

ΓΙΑ ΤΙΜΈΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΝΟΜΈΑ ΤΗΣ MIVV:
PERKO SA – τηλέφωνο +302102723920 – e-mail: info@perko.gr ; Andonis@Perko.gr
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ – τηλέφωνο +302109242427 – – e-mail: akismig@otenet.gr

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO