spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑHONDA CB-CBR 650 F MY2017

HONDA CB-CBR 650 F MY2017

HONDA CB650F MY2017 01Η σειρά 650F είναι σημαντική για τη Honda και το χώρο της μοτοσυκλέτας ευρύτερα, καθόσον παραμένει η μόνη μη supersport τετρακύλινδρη πρόταση στη μεσαία κατηγορία

Το γυμνό CB και το sport touring CBR 650F παρουσιάστηκαν το 2014 και είναι προϊόντα μιας νέας -ηλικιακά- ομάδας σχεδιαστών του κόκκινου εργοστασίου. Μιας ομάδας που επιμένει να κρατά ζωντανούς τους τετρακύλινδρους κινητήρες σε αυτά τα κυβικά (600-700) και στη συγκεκριμένη κατηγορία, εκεί δηλαδή όπου οι υπόλοιποι κατασκευαστές καταφεύγουν σε δικύλινδρες ή/και τρικύλινδρες προτάσεις.
HONDA CB650F MY2017 04Για το 2017, πέραν των στιλιστικών αλλαγών σε πλαστικά, προβολέα και χρώματα, έχουν γίνει και κάποιες καίριες αναβαθμίσεις σε κινητήρα, εξάτμιση, ανάρτηση και φρένα.

Πιο συγκεκριμένα και ξεκινώντας από τον κινητήρα, έχει αλλάξει η εισαγωγή αέρα με στόχο την καλύτερη διαχείριση της ροής των καυσαερίων, για την ακρίβεια έχουν κοντύνει σε μήκος οι χοάνες εισαγωγής και έχει διαμορφωθεί το σχήμα στο κουτί του φίλτρου αέρα.

Οι μετατροπές αυτές, σε συνδυασμό με ένα πιο ελεύθερο τελικό, έχουν αποφέρει αύξηση της απόδοσης κατά 4Hp (90 από 86 συνολικά), αλλά και μια πιο γεμάτη λειτουργία από τις 5.000 στροφές και πάνω. Έχουν αλλάξει επίσης οι σχέσεις των ταχυτήτων 2-3-4-5, που είναι πιο “κοντές” για να προσφέρουν καλύτερες επιταχύνσεις, ειδικά εν κινήσει (ρεπρίζ).

HONDA CBR 650F MY2017 02Η Honda λέει χαρακτηριστικά πως αν βάλουμε “παλιά” και “νέα” CB/CBR να κινούνται παράλληλα με ταχύτητα 60 χλμ/ώρα και ανοίξουν το γκάζι ταυτόχρονα, η διαφορά μετά από 400 μέτρα θα είναι εμφανής, με τη νέα να προηγείται κατά περίπου 6 μέτρα!

Το πιρούνι έχει αντικατασταθεί από ένα Showa DBV (dual bending), με πιο σφικτή απόσβεση συμπίεσης και ηπιότερη απόσβεση επαναφοράς για παροχή καλύτερης οδικής συμπεριφοράς και αίσθησης.

Όσον αφορά στα φρένα, νέες δαγκάνες της Nissin στους μπροστινούς δίσκους εγγυώνται καλύτερη απόδοση με λιγότερη δύναμη στη μανέτα. Τα φώτα έχουν γίνει LED μπροστά και πίσω, ενώ, τέλος, η θέση οδήγησης έχει ανασχεδιαστεί και φέρνει τον αναβάτη πιο κοντά στον εμπρός τροχό, προφανώς για καλύτερη κατανομή των βαρών.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO