spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑDUCATI MONSTER 1200 MY2017

DUCATI MONSTER 1200 MY2017

Στους 150hp ανέβηκε η ιπποδύναμη του τέρατος ενώ δέχθηκε νέο ηλεκτρονικό εξοπλισμό και νέες σχεδιαστικές πινελιές

MONSTER 1200 S MY2017 04Για το 2017 μια από τις βασικότερες αλλαγές για την οικογένεια Monster είναι η χρήση του ίδιου ακριβώς κινητήρα, τόσο για την απλή όσο και για την έκδοση S των 1200cc. Αυτή είναι η νέα έκδοση του Testastretta 11° DS, που πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και έχει απόδοση 150hp. Αυτό μας κάνει +15hp για την απλή έκδοση (σε σχέση με το 2016) και +5hp για την S. Φυσικά «φουσκωμένη» είναι και η ροπή, που πλέον φτάνει τα 126,2Nm/7.750rpm (από 118 και 124,5 αντίστοιχα).

Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα χρειάστηκε, μεταξύ άλλων, να υιοθετηθούν στοιχεία που μέχρι πέρυσι βλέπαμε μόνο στην ακριβότερη έκδοση R και που περιλαμβάνουν αύξηση της συμπίεσης στο 13:1 (από 12,5:1) και τοποθέτηση αυλών εισαγωγής με σώματα οβάλ διατομής που ισοδυναμούν σε διάμετρο 56 χιλιοστών (από στρογγυλά διαμέτρου 53mm). Για τον έλεγχο της αυξημένης ιπποδύναμης φροντίζει το νέο ηλεκτρονικό πακέτο που έρχεται από το 1299 Panigale και περιλαμβάνει τρία οδηγικά modes (Sport, Touring, Urban), Cornering ABS και σύστημα ελέγχου της σούζας (Ducati Wheelie Control).

MONSTER 1200 S MY2017 05Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του “απλού” Monster 1200 και της έκδοσης S βρίσκεται στις αναρτήσεις και στα φρένα. Στο απλό χρησιμοποιείται μπροστινή ανάρτηση της Kayaba με καλάμια διαμέτρου 43mm ενώ στο S τοποθετείται Öhlins με παχύτερα (και βαρύτερα) καλάμια διαμέτρου 48mm. Αντίστοιχα πίσω στο «απλό» μοντέλο υπάρχει αμορτισέρ Sachs ενώ στο S έχει τοποθετηθεί Öhlins. Το S φοράει μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους στο μπροστινό φρένο (330mm έναντι 320mm), συνδυάζοντάς τα με τις κορυφαίες δαγκάνες της Brembo (M50).

MONSTER 1200 S MY2017 09Αυτοί οι δύο λόγοι (δίσκοι και πιρούνι) είναι και οι κύριοι για τους οποίους το S έχει αυξημένο βάρος κατά 2kg (211 αντί 209 του απλού). Νέο είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι και στις δύο εκδόσεις, ενώ εξωτερικά διακρίνεται το νέο πιο λεπτό ρεζερβουάρ, που σημαίνει και μικρότερη χωρητικότητα κατά ένα λίτρο (16,5 από 17,5), ενώ έχουν επανασχεδιαστεί ο προβολέας και η ουρά του. Τα δύο μοντέλα θα διατίθενται σε κόκκινο χρώμα με μαύρους τροχούς ενώ για το S θα υπάρχει και νέα γκρι έκδοση (Liquid Concrete Grey) με μαύρο πλαίσιο και μαύρους τροχούς.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO