spot_img

MOTO GUZZI V7III

Moto Guzzi V7III Special (1)H θρυλική εταιρεία του Μαντέλο ντελ Λάριο γιορτάζει τα 50 χρόνια του μοντέλου ορόσημου V7 και μας προσφέρει αναβαθμισμένη γκάμα και ένα επετειακό μοντέλο.

Στο εξής η οικογένεια V7 αποκτά τέταρτο μέλος και δίπλα στα αναβαθμισμένα Stone, Racer και Special πλασάρεται ένα -κυριολεκτικά- λαμπερό Anniversario (σημαίνει επετειακό στα ιταλικά), που όμως θα παραχθεί σε μόλις 750 κομμάτια, ενδεικτικά του κυβισμού του. Οι διαφορές του με τα υπόλοιπα είναι ξεκάθαρα εμφανισιακές, τα αλουμινένια φτερά είναι βουρτσισμένα και μικρότερα σε μέγεθος, το ρεζερβουάρ καθρεφτίζει καθόσον έχει επίστρωση νίκελ, η επένδυση της καφέ σέλας 100% δερμάτινη και πλέον ρετρό σχεδίασης, ενώ καβαλέτα και τάπα ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένα από billet αλουμίνιο.

Moto Guzzi V7III Racer (3)Στο λογότυπο στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας δεν αναγράφεται V7 αλλά V750, με το 50 να τονίζεται και με αυτόν τον τρόπο να ξεχωρίζει και να θυμίζει για πάντα το λόγο της δημιουργίας του. Στην υπόλοιπη γκάμα, οι οπτικές αλλαγές έχουν να κάνουν με σέλα νέας σχεδίασης, διαφοροποιημένα φλας και λογότυπα στα πλαστικά καπάκια, καθρέπτες τοποθετημένους πιο “έξω” για να προσφέρουν καλύτερη ορατότητα και καλύμματα ψεκασμού με σχεδίαση που παραπέμπει σε …λαιμό εξάτμισης! Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο νέο πάνελ οργάνων, που είναι πιο κομψό και φέρει οθόνη TFT. Στο Stone υπάρχει μόνο αναλογικό ταχύμετρο, ενώ στις υπόλοιπες εκδόσεις συμπληρώνεται με -ομοίως αναλογικό- στροφόμετρο.

Moto Guzzi V7III Stone (5)Και επειδή τα όργανα σε μια τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι λιτά, ο αναβάτης για να έχει περισσότερες πληροφορίες μπορεί να συνδέσει το κινητό του μέσω Bluetooth με την εφαρμογή Moto Guzzi Multimedia Platform.Πιο στιβαρό σύμφωνα με τους κατασκευαστές είναι το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με ενισχυμένο λαιμό αλλά και νέα γεωμετρία με στόχο τη μεγαλύτερη σταθερότητα στο μπροστινό μέρος.

Το ύψος της σέλας είναι κατά τι χαμηλότερο και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη έχουν τοποθετηθεί πιο μπροστά και πιο χαμηλά. Τα δύο αμορτισέρ είναι πλέον της KYB (Kayaba) και μπορούν να ρυθμιστούν ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους.

Euro4 μεν, περισσότερη δύναμη δε..
Moto Guzzi V7III Stone (4)Ο αερόψυκτος και παραδοσιακά εγκάρσια τοποθετημένος δικύλινδρος V κινητήρας των 750 κ.εκ πληροί τις προδιαγραφές Euro4 στην τρίτη εκδοχή του, αποδίδοντας 52 ίππους και 6,1 κιλά ροπής, τιμές κατά 10% αυξημένες σε σχέση με το V7II. Έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις, με τις κυριότερες να εντοπίζονται στον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο, στην αντλία λαδιού και στον ίδιο τον στρόφαλο. Οι αλουμινένιες κεφαλές, οι κύλινδροι και τα έμβολα είναι τελείως νέα και μαζί με το βελτιωμένο σύστημα λίπανσης υπογράφουν για μείωση τιμών σε θερμοκρασία και απώλεια ισχύος. Το 6αρι μηχανικό κιβώτιο που πρωτοείδαμε στο V7II παραμένει στη θέση του, πλην όμως με διαφορετική σχέση για την πρώτη και την έκτη, ενώ έχει ενισχυθεί σημαντικά και ο μονόδισκος συμπλέκτης για αυξημένη αξιοπιστία και αντοχή. Στο πακέτο των ηλεκτρονικών θα συναντήσουμε δικάναλο ABS αλλά και στάνταρ traction control δύο σταδίων με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησής του (MGTC).

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO