fbpx

Μοτοσυκλέτες

×

Προειδοποίηση

Plugin JoomAdditionalImageFields: The XML file 'additional.xml' could not be found. Maybe you have to rename it in directory 'plugins/joomgallery/joomadditionalimagefields/additionalfields/' from 'additional.tmp.xml'. Please also read the documentation of this plugin.

Για να θυμούνται παλιοί και νέοι

Urban G/S και όχι GS, έχει σημασία ιδιαίτερη η “κάθετος” γιατί υποδηλώνει φόρο τιμής σε ένα θρυλικό μοντέλο των 80s

BMW R nineT URBAN GS MY2017 01Λίγοι είναι αυτοί που πίστεψαν πως η σειρά R nineT θα γινόταν επίκεντρο τόσο έντονου ενδιαφέροντος και λιγότεροι όσοι μάντεψαν την εξέλιξη ενός μοντέλου που εμφανίστηκε το 2013 και που ήδη αριθμεί τέσσερα ακόμα αδέρφια. Η αρχή έγινε με το Roadster, ακολούθησε φέτος το Scrambler και οσονούπω καταφθάνουν τα Racer, Pure και Urban G/S! Όλα χτισμένα στην ίδια βάση, πλην όμως το καθένα εξ αυτών με το δικό του χαρακτήρα, τη δική του προσωπικότητα. Κοινός παρονομαστής σε όλα τα μοντέλα ο γνωστός αερο-ελαιόψυκτος (και πλέον Euro4) των 1.170 κ.εκ. και 110 ίππων, όπως και το 6αρι κιβώτιο.

Το Urban G/S κατασκευάστηκε για να θυμίζει έντονα -όπου σταθεί κι όπου βρεθεί- το R80G/S, ένα μοντέλο που εμφανίστηκε το 1980 και που άλλαξε τον τρόπο που έβλεπε ο κόσμος το συνδυασμό BMW και οδήγηση εκτός δρόμου.BMW R nineT URBAN GS MY2017 04 Δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι μου λέει πως το συγκεκριμένο nineT θα είναι αυτό που θα συζητηθεί περισσότερο από τα υπόλοιπα στα μοτοσυκλετιστικά στέκια. Με χαλάνε βέβαια οι χυτές ζάντες, ευτυχώς όμως υπάρχουν ακτινωτές στον έξτρα εροστασιακό εξοπλισμό.

Σε σχέση με το Roadster, διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, πλέον συμβατικής τεχνολογίας πιρούνι και φρένα, μακρύτερο μεταξόνιο, ψηλότερη θέση οδήγησης (850 έναντι 803mm), σχεδόν πανομοιότυπο βάρος (221 έναντι 220Kg), τροχό 19” μπροστά (έναντι 17”) και, φυσικά, ελαστικά διπλής χρήσης. Δεν έχει τα ακριβά περιφερειακά του Roadster, αλλά θα έχει πολύ πιο προσιτή τιμή, με τους Βαυαρούς να ανακοινώνουν πως το G/S θα είναι το φθηνότερο της οικογένειας. To απενεργοποιούμενο ABS και το σταμπιλιζατέρ (αμορτισέρ τιμονιού) είναι στάνταρ, όχι όμως και το traction control που ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό.


About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.