Μοτοσυκλέτες

Ο Δούκας που μας έλειπε


KTM 790 DUKE CONCEPT 04Το κενό στην οικογένεια ήταν εμφανές. Από τους 73hp του Duke 690 μέχρι τους 177 του 1290 χρειαζόταν ένα «ενδιάμεσο σκαλοπάτι», μια «χρυσή τομή» ή μια «λογική πρόταση». Έστω και σε μορφή πρωτότυπου
Το “πείραμα” Duke μετράει πλέον 22 χρόνια ζωής και όχι μόνο κατάφερε να καθιερωθεί στους δρόμους των πόλεων αλλά να συγκεντρώνει όλο και περισσότερους φανατικούς οπαδούς. Έτσι τα άκρα των διαθέσιμων κυβισμών επεκτάθηκαν προς τα πάνω και προς τα κάτω αλλά στη μέση έλειπε μια δικύλινδρη πρόταση που θα ακολουθούσε τις σύγχρονες απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Στην EICMA του Μιλάνου, και με μορφή πρωτότυπου, εμφανίστηκε το νέο Duke 790, το οποίο αναμένεται να δούμε στην παραγωγή ως μοντέλο 2018. Την καρδιά του αποτελεί ένας ολοκαίνουργιος δικύλινδρος κινητήρας 790cc που για πρώτη φορά σε ΚΤΜ θα είναι σε σειρά και όχι σε διάταξη V.KTM 790 DUKE CONCEPT 03

Η ΚΤΜ τον ονομάζει LC8c, με το μικρό c να προέρχεται από το compact και να θέλει να τονίσει τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά δε δίνονται στη δημοσιότητα, ωστόσο μπορούμε να διακρίνουμε κεφαλή δύο εκκεντροφόρων και... μηχανικό συμπλέκτη. Αυτό μάλλον είναι σοκ από μια εταιρεία που είχε καθιερώσει τους υδραυλικούς συμπλέκτες σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της. Αυτό, σε συνδυασμό με κάποιες μικρές λεπτομέρειες πάνω στη μοτοσυκλέτα όπως οι κολλήσεις του πλαισίου, το γεγονός πως οι δαγκάνες των φρένων δεν είναι Brembo και κάποια σιδερένια εξαρτήματα στα χειριστήρια, μαρτυρούν προσπάθεια μείωσης του κόστους και μάλλον προδίδουν made in India κατασκευή.

KTM 790 DUKE CONCEPT 02Μην ξεχνάμε πως η Ινδική Bajaj κατέχει το 47% της ΚΤΜ και παράγει για λογαριασμό της τα μικρά Duke. Εξωτερικά το 790 είναι πανέμορφο, με πολύ επιθετικές γραμμές και εντυπωσιακή σχεδίαση της ουράς του, αν και μάλλον στην παραγωγή θα δεχτεί αρκετές αλλαγές προκειμένου να μπορεί να φιλοξενεί δεύτερο άτομο. Η ΚΤΜ κάνει λόγο για πλάκες πιρουνιού και λαιμούς εξάτμισης που παράγονται από 3D εκτυπωτή ενώ στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό θα υπάρχει πλήρης λίστα βοηθημάτων με δυνατότητα προσαρμογής στις επιθυμίες του αναβάτη.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok