spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑDUCATI PANIGALE 1299 SUPERLEGGERA

DUCATI PANIGALE 1299 SUPERLEGGERA

DUCATI 1299 PANIGALE SUPERLEGGERA 03
Η πιο “αρρωστημένη” εκδοχή του ιταλικού κοσμήματος, που έρχεται από το Borgo Panigale και είχε βαφτιστεί αινιγματικά “Project 1408”, αφήνει τις φωτογραφίες και τα teaser και αποκαλύπτεται γυμνή και όχι μόνο
Mε ένα mini site με το όνομα Project 1408 και πρόσβαση σε λίγους και εκλεκτούς ήρθε στη ζωή (όχι τη δική μας, γενικά) και οι πρώτες εικόνες και φήμες δεν άργησαν να διαρρεύσουν. Κάτι η περιορισμένη παραγωγή, κάτι το ανθρακόνημα παντού, δεν άργησε η Superleggera να περάσει στη σφαίρα των δίτροχων μύθων.

DUCATI 1299 PANIGALE SUPERLEGGERA 07Σε τι διαφέρει όμως από ένα «απλό» Panigale;
Από μέσα προς τα έξω, ο γνωστός superquadro δεσμοδρομικός κινητήρας σε ένα κρεσέντο επιδόσεων αφήνει ελεύθερους 215 ίππους και 14.9 κιλά ροπής στις 11.000 στροφές από τους 2 κυλίνδρους του. Το «ελεύθερους» βέβαια είναι σχετικό, αφού ένα υπερπλήρες πακέτο ηλεκτρονικών αναλαμβάνει να χαλιναγωγήσει την ωμότητα αυτής της ισχύος. Αναφορικά υπάρχουν τα εξής : Μέτρηση αδράνειας 6 αξόνων (6 axis Inertia Measurement Unit-IMU), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Ducati Traction Control EVO), σύστημα ελέγχου «πλαγιολίσθησης» (Ducati Slide Control-DSC), σύστημα διαχείρισης του γκαζιού για εκκινήσεις (Ducati Power Launch-DPL), σύστημα ελέγχου του φρεναρίσματος του κινητήρα (Engine Brake Control-EBC), φρεσκορυθμισμένο ABS για το φρενάρισμα μέσα στις στροφές από τη Bosch (Bosch Cornering ABS) αλλά και σύστημα τηλεμετρίας με GPS (Ducati Data Analyser+GPS) για την πιο επαγγελματική προσέγγιση στην πίστα. Γενικά, είναι ξεκάθαρο το πόσες τεχνολογίες από το MotoGp μπαίνουν σταδιακά στη «μαζική» παραγωγή.

DUCATI 1299 PANIGALE SUPERLEGGERA 04Άνθρακας, ο θησαυρός!
Όλα αυτά τα καλούδια περιβάλλονται και τοποθετούνται σε μια δίχως προηγούμενο χρήση ανθρακονημάτων. Τι είναι φτιαγμένο από αυτό το εξωτικό υλικό στην Superleggera; Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο, το ψαλίδι, οι τροχοί, το φέρινγκ που την περιβάλλει. Σχεδόν όλα. Αξίζει να σημειωθεί το πώς έχει εμπλακεί η αεροναυπηγική στην κατασκευή των εξαρτημάτων από ανθρακόνημα, με τον έλεγχό τους να γίνεται με υπέρηχους και αξονικές τομογραφίες ώστε να αποφευχθούν τυχόν αστοχίες υλικού. Το πολύ «μαύρο» σπάει από το καθαρό αλουμίνιο που απαρτίζει το ρεζερβουάρ. Το όλο σύνολο είναι κορυφαίο και στα περιφερειακά του, με τα φρένα και τις αναρτήσεις να έχουν καταβολές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike. Οι μεν αναρτήσεις έχουν την υπογραφή της Ohlins και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες (FL936 και TTX36 εμπρός και πίσω αντίστοιχα), τα φρένα δε την υπογραφή της Brembo, με δυο «κτηνώδεις» δίσκους στα 330mm μπροστά και τον πίσω στα «μόλις» 245mm.

DUCATI 1299 PANIGALE SUPERLEGGERA 06Τέλος, η Superleggera προκειμένου να αποταχθεί εντελώς τον δημόσιας χρήσης χαρακτήρα της, συνοδεύεται και από ένα αγωνιστικό kit, στο οποίο ξεχωρίζει η αγωνιστική εξάτμιση με τα δυο τελικά τιτανίου της Akrapovic. Φυσικά τόση τεχνολογία και τόσα ακριβά εξαρτήματα δεν θα μπορούσαν να είναι για όλους. Εξού και οι μόνο(;) 500 μοτοσυκλέτες που θα παραχθούν αλλά και τα περίπου 80.000 ευρώ που απαιτούνται για την απόκτηση της κάθε μίας εξ αυτών. Ο χορός της ελίτ στην πίστα του ανθρακονήματος ωστόσο μόλις φαίνεται να άρχισε, με τη BMW να κλείνει πονηρά το μάτι, με την επίσης σχεδόν πλήρως ανθρακονημάτινη HP4 να περιμένει στη γωνία παραγωγής της επόμενης χρονιάς. Δε μένει παρά να δούμε και άλλους μεγάλους κατασκευαστές να ακολουθούν με κατασκευές που μάλλον δεν θα οδηγήσουμε ποτέ, αλλά σίγουρα θα κάνουν τη φαντασία μας να οργιάζει και το σάλιο μας να στάζει…

Video

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO