Μοτοσυκλέτες

Οι τιμές και οι διαφορές των δύο εκδόσεων.

Το πιο Adventure από όλα τα Adventure όπως ήταν αναμενόμενο, φτιάχτηκε από την μάρκα που μονοπωλεί τις νίκες στα τελευταία 18  Dakar Rally. Δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς την εμπειρία και την τεχνογνωσία της ΚΤΜ σε αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες. Το 1290 Αdventure που προηγήθηκε, μας έδειξε ξεκάθαρα πόσο μπροστά είναι η ΚΤΜ προσφέροντας μία ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα με κτηνώδη ιπποδύναμη που μπορούσε να πάει πραγματικά γρήγορα και στο χώμα. Φυσικά δεν ήταν καθαρόαιμο enduro και είχε τα κιλά του αλλά ήταν κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του για όσους είχαν πραγματικές απαιτήσεις στην εκτός δρόμου συμπεριφορά.

Τώρα έρχονται τα 790. Με λιγότερο όγκο, μικρότερο βάρος και πιο χωμάτινα χαρακτηριστικά. Ειδικά η έκδοση R είναι μία  σχεδόν αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Μια πολεμική μηχανή για όσους ξέρουν να οδηγούν χωμάτινες μοτοσυκλέτες. Υπάρχει φυσικά και η πιο τουριστική εκδοχή, αλλά ακόμη και το απλό 790 ADVENTURE δείχνει πιο «χωμάτινο» από όλα τα δικύλινδρα που κυκλοφορούν μέχρι σήμερα.

Και οι δύο εκδόσεις έχουν τον δικύλινδρο  οχταβάλβιδο κινητήρα με 6 ταχύτητες που αποδίδει 95hp στις 8000 σ.α.λ.   Η μέγιστη  ροπή φθάνει τα 88 Nm στις  6600 σ.α.λ.  και το βάρος της μοτοσυκλέτας φθάνει τα 189 kg. Το ιδιόρρυθμο ρεζερβουάρ που κατεβάζει το κέντρο βάρους χαμηλά, έχει χωρητικότητα 20 λίτρων. Στον τομέα των ηλεκτρονικών, υπάρχουν φυσικά τα καθιερωμένα πλέον riding modes,  ενώ το traction control και το cornering ΑΒS, έχουν την δυνατότητα απενεργοποίησης  για οδήγηση εκτός δρόμου.

KTM 790 ADVENTURE R MY19_fr-ri

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΚΔΟΣΕΩΝ

Η 790 ADVENTURE έχει μπροστινό πιρούνι WP USD διαμέτρου 43mm ενώ το πιρούνι της ADVENTURE R έχει διάμετρο  48mm! Οι πίσω αναρτήσεις είναι επίσης WP αλλά στην περίπτωση της R είναι PDS. Την μεγάλη διαφορά την κάνουν οι διαδρομές των αναρτήσεων. Στην πρώτη περίπτωση είναι 200mm μπροστά – πίσω, ενώ στην περίπτωση του ADVENTURE R οι διαδρομές είναι 240mm. Αυτό έχει και την ανάλογη επίπτωση στο ύψος της σέλας που είναι στο 790 ADVENTURE είναι 850/830mm ενώ στην περίπτωση του R φθάνει τα 880mm. Όπως είναι λογικό υπάρχει και μία διαφορά 30mm στην απόσταση από το έδαφος, ενώ διαφορές υπάρχουν και στην υπόλοιπη γεωμετρία. (Μεταξόνιο, κάστερ, trail) . Και στις δύο, οι τροχοί είναι 21΄΄ μπροστά 18΄΄ και όπως είναι λογικό η έκδοση R θα διατίθεται με πιο «χωμάτινα» ελαστικά.

Αν σας ενδιαφέρει, τα νέα 790 ADVENTURE έρχονται στην Ελλάδα τις επόμενες εβδομάδες και υπάρχουν αρκετές προπαραγγελίες.

Οι τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί:

790 ADVENTURE      13.790

790 ADVENTURE R   14.950

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok