spot_img

2019 BMW S 1000 RR

H Superbike της BMW επανασχεδιάστηκε συνολικά ακολουθώντας τους κανόνες της κατηγορίας που ορίζουν ότι κάθε νέο μοντέλο πρέπει να είναι ελαφρύτερο και ιασχυρότερο.

bmw-s-1000-rr 09

Η νέα γενιά της S 1000 RR ακολουθεί τον κανόνα και είναι έντεκα κιλά ελαφρύτερη ενώ η ανακοινωμένη μέγιστη ιπποδύναμη φθάνει τους 207 ίππους. Στον ελαφρύτερο κατά 4 κιλά κινητήρα η αλλαγή που δεσπόζει αφορά τον μεταβλητό χρονισμό και βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής. Αυτό έγινε εφικτό με έναν πρόσθετο μηχανισμό, Shift Cam ονομασμένο,  με το ντεπούτο του να έχει γίνει αρχικά στoν δικύλινδρο Boxer στην R 1250 GS.

bmw-s-1000-rr 03

Στην νέα κεφαλή υπάρχουν δυο ηλεκτροκινητήρες για να υπηρετούν την ολίσθηση του εκκεντροφόρου εισαγωγής και την εναλλαγή των δυο διαφορετικού προφίλ εκκέντρων του, που από ήρεμα αλλάζουν σε  ‘άγρια’ μετά τις 9000 στροφές. Περισσότερο γραμμική αύξηση της  ισχύος στις ψηλές στροφές και πιο γεμάτη καμπύλη ροπής στις μεσαίες υπόσχεται η BMW ότι προσφέρει ο μεταβλητός χρονισμός του τετρακύλινδρου. Αλλαγμένο και στενότερο είναι και πλαίσιο, που διατηρεί και αυτό την ίδιο διάταξη με  το προηγούμενο S 1000 RR.

bmw-s-1000-rr 08

Διαφορετική είναι η σχεδίαση του μοχλικού της ανάρτησης, κάτι για το οποίο η BMW σημειώνει ότι αποτελεί κύριο σημείο βελτίωσης της συμπεριφοράς της. Από τον κανόνα που θέλει η BMW να προσφέρει διαφορετικές επιλογές για κάθε μοντέλο της δεν ξεφεύγει η νέα S 1000 RR. Έτσι εκτός από την στάνταρ έκδοση θα υπάρχει και η Μ.

bmw-s-1000-rr 04

Όπου πίσω από το Μ φανερώνονται ημιενεργητικές αναρτήσεις (DDC Pro), ζάντες από ανθρακονήματα, πλουσιότερες δυνατότητες και ρυθμίσεις  των ηλεκτρονικών βοηθημάτων – ABS, traction και wheelie control,  Quick Shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα και οι τέσσερις χαρτογραφήσεις για την απόδοση του κινητήρα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της.

bmw-s-1000-rr 06

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO