spot_img

GasGas ECRanger

Ο εξειδικευμένος κατασκευαστής μοτοσυκλετών GasGas επαναφέρει το πνεύμα περιπέτειας του θρυλικού Pampera, προσαρμόζοντας το στις απαιτήσεις των σημερινών αναβατών με το νέο ECRanger. Ελαφρύ  και πάνω απ’ όλα εύκολο στη χρήση, κατάλληλο για κάθε τύπο αναβάτη, αυτό είναι το νέο μοντέλο GasGas. Η ιδανική φόρμουλα για όλους εκείνους που αγαπούν το “ελαφρύ enduro” και τις “εξορμήσεις σε μονοπάτια” και θέλουν να απολαύσουν την οδήγηση off-road, όπως ποτέ άλλοτε, χωρίς να θυσιάζουν την άνεση των μοτοσυκλετών νέας γενιάς off-road.

Αυτό το νέο μοντέλο έχει τη δική του προσωπικότητα μέσα στη σειρά GasGas Enduro 2019 και χαρακτήρα που εστιάζει στην ψυχαγωγική  χρήση. Με διαφορές στην ιδιοσυγκρασία αλλά και ομοιότητες σε σχέση με το μοντέλο EC, το ECRanger μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο και τα περισσότερα από τα εξαρτήματα του EC, αλλά είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της ευρείας γκάμας αναβατών που απαρτίζει τον κόσμο του enduro. Χάρη στην ευελιξία και τον εύκολο χειρισμό του είναι ιδανικό τόσο για “hobby αναβάτες”, όσο και για τους πιο τολμηρούς, τους παθιασμένους με το extreme enduro.

2019-Gas-Gas-ECRanger-4

Ελαστική, προοδευτική απόκριση κινητήρα 

Το ECRanger σχεδιάστηκε για διασκέδαση. Για το λόγο αυτό αποφασίστηκε νέα θερμοδυναμική απόδοση υιοθετώντας νέο κύλινδρο και κεφαλή. Αλλαγές που βοήθησαν στην αποσυμπίεση του κινητήρα και την επίτευξη πιο πλήρους και ελαστικής απόδοσης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, παρέχοντας το ευχάριστο αίσθημα ότι, τα πάντα βρίσκονται υπό έλεγχο. Ο σύγχρονος δίχρονος κινητήρας θα κατασκευαστεί σε δύο κυβισμούς,  200cc και 300cc, και θα διαθέτει σύστημα εξάτμισης από την εταιρεία Tecnigas.

Ο σχεδιασμός αυτού του νέου GasGas δείχνει ότι, σκόπιμα ο στόχος του μοντέλου αυτού είναι να ικανοποιήσει όλο το φάσμα των αναβατών, χάρη στο χαμηλότερο ύψος της σέλας και την εξαιρετική ευελιξία του. Ο επανασχεδιασμός της ανάρτησης επιτυγχάνει ένα ύψος κατά 40mm χαμηλότερο από τα άλλα μοντέλα EC.
 
2019-Gas-Gas-ECRanger-3  2019-Gas-Gas-ECRanger-6
 
Άνετο και πρακτικό για οποιαδήποτε χρήση
 

Όλες αυτές οι αλλαγές  προσθέτουν ένα μακρύ κατάλογο νέων εξαρτημάτων, από το πλαίσιο και την ανάρτηση του νέου GasGas ECRanger έως την πιο άνετη σέλα, την αφαίρεση της μανιβέλας και το νέο ηλεκτρικό σύστημα εκκίνησης με μίζα.
 
Ποιότητα και αξιοπιστία σε κάθε λεπτομέρεια

Νέο πιρούνι Kayaba 46 χιλιοστών open cardridge με ρυθμίσεις ως προς τη συμπίεση και την επαναφορά και το ίδιο ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ που  χρησιμοποιείται από τα μοντέλα EC, με μόνη διαφορά στο ελεύθερο μήκος (πιο κοντό), με ρύθμιση  γρήγορης και αργής ταχύτητας ως προς την συμπίεση, ρύθμιση επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, το EC Ranger χρησιμοποιεί νέους δίσκους NG – 260 mm εμπρός και 240 mm πίσω, νέες δαγκάνες και έμβολα φρένων, ένα σύστημα που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την Braktec για αυτή την έκδοση.

Τιμόνι 28,6mm, καινούρια ελαστικά Vee Rubber -90 / 90 -21 εμπρός και 120 / 90-18 πίσω και ζάντες Excel προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση που θα εκπλήξει ακόμα και τους πιο έμπειρους αναβάτες enduro.

 
2019-Gas-Gas-ECRanger-3
 
Αποκλειστικός  σχεδιασμός και αισθητική

Το νέο ECRanger προβάλλει ένα πολύ διαφορετικό γραφικό σχέδιο από την υπόλοιπη σειρά enduro GasGas. Μια νέα και ελκυστική εικόνα που δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο λευκό χρώμα, τόσο στο πλαίσιο, όσο και στα πλαστικά. Το νέο αυτό GasGas, ξεκινά τη διαδρομή του από το σημείο που σταμάτησε η ιστορική Pampera, αλλά είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του σημερινού αναβάτη.

 
RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO