spot_img

Opel Calendar 2017

Η Grumpy Cat ξεκίνησε την καμπάνια

Opel Calendar 06Όποιος μπαίνει στα κανάλια των social media της Opel αυτή την εποχή βλέπει κάποια παράξενα πράγματα. Για παράδειγμα, εδώ και κάποιες μέρες διαβάζει ότι η ‘Κοινοτική εργασία είναι πολύ σημαντική’. Λες και τα ‘Likes’ βοηθάνε στην αλλαγή. #OpelGoesGrumpy“. Τώρα ξέρουμε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτό: Η Grumpy Cat, πρωταγωνίστρια του νέου ημερολογίου της Opel “Georgia & Grumpy – Not impressed by Wonderland” και το πιο πρόσφατο μέλος στην ομάδα της Opel στα social media. Φαίνεται ότι η Opel δεν έχει ‘ευθυγραμμίσει’ μόνο τις διαφημιστικές εταιρείες της. Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel Tina Müller εξηγεί πώς προέκυψε ο σάλος στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: «Έπρεπε να το ξέρουμε. Όλοι γνωρίζουν τις παραξενιές της Grumpy Cat. Ήταν εμφανές ότι ήταν απλά θέμα χρόνου μέχρι να χακάρει τους λογαριασμούς μας στα social media και να αφήσει εκεί τα κακεντρεχή σχόλιά της.»

Opel Calendar 03Οι πικρόχολες αναρτήσεις δεν είναι κάτι νέο για την Opel. Αμέσως μετά την παραγωγή του ημερολογίου, η Grumpy Cat έκανε μία ανάρτηση με τίτλο “Worst Photo Shoot ever” – ‘Η χειρότερη φωτογράφηση όλων των εποχών’. Το πόσο κακότροπη ήταν κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης στα Babelsberg Studios μπορεί να επιβεβαιωθεί στο ζωντανό υλικό του νέου making-of video. Σε αρκετά στιγμιότυπα, η Grumpy Cat καταστρέφει ανελέητα τις κινήσεις της συμπρωταγωνίστριάς της στο ημερολόγιο Georgia May Jagger και της φωτογράφου Ellen von Unwerth.

Όμως η Opel δεν είναι έτοιμη να αποδεχτεί τα δεδομένα μέχρι τώρα – το αντίθετο: οι υπεύθυνοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η γάτα έχει κρυφές χάρες, που είναι και ο λόγος για τον οποίο η Grumpy Cat βρίσκεται στο επίκεντρο ολόκληρης της καμπάνιας στα social media με τίτλο ”Drive it or hate it”. «Τι συμβατικές υποχρεώσεις, τι ξεδιαντροπιά και δυστροπία, εμείς στην Opel αγαπάμε την Grumpy Cat! Γι’ αυτό θέλουμε να προσπαθήσουμε να την κάνουμε να χαμογελάσει με τη νέα διαδικτυακή καμπάνια. Και θα πρέπει να τα καταφέρουμε τουλάχιστον μία φορά!» δήλωσε μία διαλλακτική Tina Müller.

Opel Calendar 02“Χαμογελάστε παρακαλώ!“:
Για να πετύχει τους σκοπούς της, η Opel επιστράτευσε την “Grumpy Squad” στο πλαίσιο της καμπάνιας. Μία διαδικτυακή ομάδα ειδικών δυνάμεων που απαρτίζεται από τους: Nilam Farooq, funnypilgrim και Emrah. Μαζί με τους followers τους στα social media, θέτουν το εξής ερώτημα: Πώς θα ήταν το ημερολόγιο εάν η Grumpy Cat και η διαδικτυακή κοινότητα είχαν άποψη για τη σχεδίαση; Για να βρουν την απάντηση ξεκινούν την αναζήτηση της ‘13ης εικόνας του ημερολογίου’.

Η αρχηγός της Grumpy Squad και lifestyle blogger Nilam Farooq εξηγεί τα διαφορετικά στάδια της καμπάνιας σε βίντεό της στο YouTube. Για παράδειγμα, ο YouTuber Emrah καλεί τους θεατές του να συμμετάσχουν σε μία πρόκληση ‘φτιάξτο μόνος σου’ και να υποβάλλουν τις σχεδιαστικές προτάσεις τους για ένα Opel σε στυλ Grumpy Cat. Ο Emrah θα δώσει ‘σάρκα και οστά’ στην καλύτερη και θα μεταμορφώσει ένα συμβατικό Opel ADAM σε πλήρως λειτουργικό Grumpy Car. Θα υπάρχει επίσης περιεχόμενο για όσους αγαπούν τις γάτες στο funnypilgrim, που καλεί τους οπαδούς της να ζωγραφίσουν με μέικ-απ μία Φάτσα Γάτας. Ο νικητής θα πρωταγωνιστήσει στην 13η εικόνα του ημερολογίου, με Grumpy Look στο φτιαγμένο Grumpy Car. Η συγκεκριμένη φωτογράφηση θα γίνει στα πλαίσια της πρεμιέρας του ημερολογίου το Φεβρουάριο.

Opel Calendar 05Όμως είναι αυτό αρκετό για να κάνεις μια γάτα εκ φύσεως κακότροπη, να χαμογελάσει; Μέχρι τώρα αυτό υποστηρίζει μόνο η Grumpy Cat: «Αυτό υποτίθεται ότι είναι αστείο; Ποιοι είναι οι influencers, τους γνωρίζει κανείς; Κοίταξε κανείς στην Opel προσεκτικά τα νούμερα; Χελόου ;; Έχω σχεδόν εννέα εκατομμύρια followers μόνο στο Facebook! Η Nilam έχει μόνο 1,1 εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube, η funnypilgrim ούτε καν 350.000 και αυτός ο Emrah με την παράξενη κόμμωση περίπου δύο εκατομμύρια followers. Αυτό δεν με βοηθά καθόλου, δεν με κάνει να χαμογελώ – σίγουρα είναι για γέλια.»

Opel Calendar 07Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη τις ιστορίας στο #OpelGoesGrumpy στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και για όποιον τον τρώει η περιέργεια και αφήνει στην άκρη τους φόβους του, προτείνουμε να συναντήσει την πιο κακότροπη γάτα όλων των εποχών στην παρουσίαση του ημερολογίου το Φεβρουάριο.

Και για όσους δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν, μία αυστηρά περιορισμένη έκδοση παραγωγής του ημερολογίου της Opel “Georgia & Grumpy – Not impressed by Wonderland“ θα διατίθεται από τα μέσα Νοεμβρίου του 2016 αντί 29,95 Ευρώ (Λιανική τιμή συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία) αποκλειστικά στο https://opel-collection.com.

Συντελεστές:
Καμπάνια: DOJO
Δημιουργία: Dominic Czaja, Stephen Overmeyer, Johannes Keil, Marc David,
Tony Ziebetzki

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO