Όλα έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι σταματά οριστικά την παραγωγή του θρυλικού “σκαραβαίου” το 2019, μετά από 70 χρόνια κυκλοφορίας του. Λίγο πριν συμβεί αυτό το γεγονός θα κυκλοφορήσει στην αγορά δύο τελευταία μοντέλα, δύο ειδικές εκδόσεις με την ονομασία Final Edition σε coupe και cabrio, προκειμένου να τιμήσει την τεράστια κληρονομιά ενός αυτοκινήτου το οποίο συνδέθηκε άρρηκτα με την παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης.
Δείτε την ιστορία του VW Beetle
Τον Αύγουστο του 1938 έως τις 30 Ιουλίου 2003 και ήταν το πρώτο χρονολογικά αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της VW. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα κατασκευάστηκαν συνολικά 21.529.464 κομμάτια. Το θρυλικό Σκαθάρι έγινε σε παγκόσμια κλίμακα, το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων από την ίδια πλατφόρμα. Το όνομα Σκαραβαίος έγινε ακόμη γνωστό και ως Χελώνα ή Κατσαριδάκι.
Η γραμμή παραγωγής του VW Beetle το 1949
Με 70 χρόνια αδιάλειπτης παραγωγής, μιας και η παραγωγή του συνεχίστηκε στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, το καθιστά πλέον σαν ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Από την ημέρα της αναβίωσης του το 1998 έχει πουλήσει παγκοσμίως μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα. Στο εξής η VW έχει σκοπό να εστιάσει στο μέλλον και σε στα μεγαλύτερα, οικογενειακού τύπου αυτοκίνητα, όπως επίσης και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Μπορεί η παραγωγή του να σταματά, όμως με τον Σκαραβαίο μεγάλωσαν τρεις γενιές, διαμορφώνοντας συγκεκριμένη κουλτούρα στην αυτοκίνηση. Το λάτρεψαν εκατομμύρια άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες, μικροί και μεγάλοι. Πρόκειται για ένα θρυλικό και cult αυτοκίνητο, το οποίο το ερωτεύτηκαν τόσο , ώστε να το εντάξουν ακόμη και σαν ένα επιπλέον μέλος στην οικογένειά τους.
Η παραγωγή του Σκαραβαίου τελειώνει, όμως ο έρωτα γι΄ αυτό ποτέ!
Η γραμμή παραγωγής του VW Beetle to 1973