spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΝέο Skoda Kodiac Scout

Νέο Skoda Kodiac Scout

Kodiaq_Scout_ 01Την παγκόσμια πρώτη του θα πραγματοποιήσει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη (9-19 Μαρτίου) το νέο Skoda Kodiac Scout. Πρόκειται για ένα μοντέλο με ειδικά σχεδιασμένα εμπρός και πίσω τμήματα, καθώς και ζάντες 19 ιντσών, με ειδικά χαρακτηριστικά εξοπλισμού που τονίζουν το στιβαρό του χαρακτήρα. Θα διατίθεται με τέσσερις κινητήρες ιπποδύναμης 150 έως 190 PS και με στάνταρ τετρακίνηση

Θα διαθέτει σύστημα Off-Road Assist, πακέτο Rough-Road με προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στον κινητήρα, καθώς και σύστημα Park Assist εμπρός και πίσω.
Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και του κλιματισμού.. Η λειτουργία Snow ρυθμίζει τα συστήματα ABS, ASR, ACC (όπου υπάρχει) και τη διαχείριση του κινητήρα στις ειδικές συνθήκες του χιονισμένου ή ολισθηρού οδοστρώματος.

Κινητήρες
Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου:
1.4 TSI 150 PS 4×4, μέγιστη ταχύτητα 197 km/h, 0-100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6.8 l / 100 km, 153 g CO2/km
2.0 TSI 180 PS 4×4, μέγιστη ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7.3 l / 100 km, 168 g CO2/km
2.0 TDI 150 PS 4×4, μέγιστη ταχύτητα 197 km.h, 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 l / 100 km, 139 g CO2/km
2.0 TDI 190 PS 4×4, μέγιστη ταχύτητα 210 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7 l / 100 km, 150 g CO2/km

Με τετρακίνηση
Το επίκεντρο της τετρακίνησης είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτηKodiaq_Scout_ 04ς που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το πίσω διαφορικό, δηλαδή στο τέλος του κινητήριου άξονα, για βέλτιστη κατανομή του φορτίου στους άξονες. Η τετρακίνηση λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα ενώ η μονάδα ελέγχου του υπολογίζει συνεχώς την ιδανική ροπή οδήγησης στον πίσω άξονα. Η απώλεια της πρόσφυσης σχεδόν εξαλείφεται λόγω του συστήματος ελέγχου που εξαρτώμενη από τον τρόπο οδήγησης. Σε κανονικές συνθήκες, ιδιαίτερα με ένα ελαφρύ φορτίο και με σβησμένο κινητήρα, ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο καύσιμο με οικονομικό τρόπο κυρίως στους εμπρός τροχούς.

Οι εκτός δρόμου ικανότητες
Με απόσταση 194 χιλιοστά από το έδαφος, μπορεί να διαπραγματευτεί ακόμη μεγαλύτερες προσκρούσεις με ευκολία. Διαθέτει γωνία ράμπας 19,7 μοιρών, ενώ οι γωνίες προσέγγισης και φυγής είναι εντυπωσιακές: 22,0 και 23,1 μοίρες χάρις στους κοντούς προβόλους. Επιπλέον, το πακέτο Rough-Road που αποτελεί βασικό εξοπλισμό, προστατεύει από ζημιά το κάτω μέρος του αμαξώματος, τον κινητήρα, τα φρένα, τις γραμμές καυσίμου και τα καλώδια. Όταν το όχημα βγαίνει εκτός δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σύστημα off-road απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το προαιρετικό DCC (Dynamic Chassis Control) αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι κάπως πιο αργή. Για καλύτερη πρόσφυση στη λειτουργία off-road, το ASR επιτρέπει μεγαλύτερο ποσό ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο γρήγορα. Όταν απαιτείται, τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent ενεργοποιούνται – με το δεύτερο σύστημα να διατηρεί τη ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που ο οδηγός εισέρχεται στην πλαγιά.

Kodiaq_Scout_ 02Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού
Νέες λειτουργίες περιλαμβάνουν Trailer Assist, Blind Spot Detect, τα οποία προειδοποιούν για τυχόν οχήματα στο τυφλό σημείο και το Rear Traffic Alert, το οποίο παρακολουθεί την κίνηση που προέρχεται από τα πλάγια και πίσω σε φάση ελιγμών κλπ. Το σύστημα Crew Protect Assist, το οποίο κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή σε περίπτωση ενός επικείμενου ατυχήματος και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός καθισμάτων, λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα Front Assist, το οποίο περιλαμβάνει το City Emergency Brake και το Pedestrian Protection. Οι λειτουργίες του Park Assist έχουν τελειοποιηθεί.

Το σύστημα Area-View χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τη μάρκα: οι κάμερες που βρίσκονται στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματος καθώς και στους καθρέπτες, περιλαμβάνουν ευρυγώνιους φακούς που επιτρέπουν την άμεση θέα της περιοχής του άλλου αυτοκινήτου στην οθόνη του οχήματος. Περιλαμβάνουν δε μία εικονική προβολή από πάνωKodiaq_Scout_ 05 προς τα κάτω και φωτογραφίες 180 μοιρών από εμπρός προς τα πίσω, κάτι που καθιστά την οδήγηση ευκολότερη σε καταστάσεις πανικού ή σε ανώμαλο έδαφος.

Ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα
Η πιο πλούσια έκδοση, διατίθεται με το σύστημα πλοήγησης Columbus, έχει οθόνη 9,2 ιντσών, Wi-Fi hotspot και μια μονάδα LTE, ενώ η λειτουργία αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης είναι στάνταρ εξοπλισμός. Οι online κινητές υπηρεσίες μέσω του ŠKODA Connect αποτελούν το σημείο αναφοράς των συστημάτων ενημέρωσης ενώ θέτουν νέα πρότυπα όσον αφορά την πλοήγηση, τις πληροφορίες, την ψυχαγωγία και τη βοήθεια και μπορεί ακόμα και να ρυθμιστούν χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή του σπιτιού σας ή μέσω της εφαρμογής.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO