Ειδήσεις Auto

Μήτηρ πάσης ζημίας

Νο 01Σώστε το ακινητοποιημένο σας αυτοκίνητο από την τελική καταστροφή

Περισσότερα από 700.000 αυτοκίνητα έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους τα τελευταία χρόνια. Ορισμένα αναγκαστικά οδηγήθηκαν στην ανακύκλωση. Χιλιάδες άλλα όμως, εξακολουθούν να σαπίζουν στους δρόμους, στα πάρκινγκ, στις αυλές.

Αυτή η χρονική περίοδος είναι που οι περισσότεροι καταθέτουμε τις πινακίδες των αυτοκινήτων μας. Πρέπει να έχουμε υπ΄ όψιν μας ότι για να καταθέσουμε τις πικανίδες του αυτοκινήτου μας θα πρέπει να έχουμε συγκεκριμένα δικαιολογητικά:

- Την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.

- Τις πινακίδες του

- Αντίγραφο του εντύπου Ε1 από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος από το οποίο φαίνεται ότι έχει δηλωθεί ο ιδιοκτήτης του οχήματος.

- Εκκαθαριστικό του υπουργείου οικονομικών.

- Αντίγραφο του εντύπου Ε9, όπου βεβαιώνεται ότι υπάρχει χώρος στάθμευσης για το συγκεκριμένο όχημα το οποίο πρόκειται να τεθεί σε ακινησία.

- Εφ' όσον δεν προκύπτει κάτι ανάλογο, τότε θα πρέπει να προσκομιστεί στην εφορία μισθωτήριο συμβόλαιο από χώρο στάθμευσης ή βεβαίωση κάποιου συγγενή - φίλου ότι, παραχωρεί αυτός συγκεκριμένη θέση στάθμευσης.

- Βεβαίωση πληρωμής των τελών κυκλοφορίας της προηγούμενης χρονιάς.

Εφ΄ όσον ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας φυλάσσονται στην εφορία για ένα χρόνο. Μετά το 12μηνο οι πινακίδες καταστρέφονται. Αν θελήσει κάποιος να πάρει πίσω τις πινακίδες μετά την παρέλευση 12μήνου, τότε θα πρέπει να πληρωθούν τα προβλεπόμενα τέλη και το κόστος κατασκευής νέων πινακίδων κυκλοφορίας.

Νο 02Η ακινησία "σκοτώνει" το αυτοκίνητο
Η ακινησία, είναι γεγονός, ότι "σκοτώνει" το αυτοκίνητο. Είναι πολύ χειρότερο από το να το κινούμε. Μπορείτε να το σώσετε, όσο είναι καιρός, εφαρμόζοντας κάποια σημαντικά τρυκ συντήρησης.

Οι άθλιες οικονομικές συνθήκες, αλλά και βαριά φορολογία του αυτοκινήτου στη χώρα μας, αναγκάζουν πολλούς από μας να καταθέσουμε τις πινακίδες. Και σταματημένο όμως, υπόκειται σε σημαντικές φθορές. Φθορές που μπορεί να το καταστήσουν εξαιρετικά χαμηλής μεταπωλητικής αξίας. Θα πρέπει με κάθε τρόπο να κρατήσουμε την αξία του αυτοκινήτου μας, αν θελήσουμε αργότερα να το πουλήσουμε. Και πριν διαπιστώσουμε ότι η ακινησία κάνει τη μεγάλη ζημιά, ας δώσουμε προσοχή στη συντήρηση του ακινητοποιημένου μας αυτοκινήτου.

Νο 08Οι σκόνες το "σκοτώνουν"
Προκειμένου να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις και πριν καταστραφεί τμήμα του αυτοκινήτου από την ακινησία, πρέπει αρχικά να γίνει ένα καλό πλύσιμο μέσα - έξω και από κάτω. Τον κινητήρα τον σκουπίζουμε απλά με ένα πανί, ώστε να μην έχει σκόνες. Μια επικέρωση στο χρώμα του αυτοκινήτου, σίγουρα θα του κάνει καλό.

Τα μάκτρα...περισσεύουν
Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων πρέπει να αφαιρεθούν. Με ειδική κρέμα τα αλείφουμε και τα τοποθετούμε στο χώρο αποσκευών.

Η μπαταρία ψυχορραγεί
Θα πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρέσουμε την μπαταρία από το αυτοκίνητο. Πιθανή διαρροή υγρών θα προκαλέσουν ζημιά στο αυτοκίνητο.

Νο 03«Σαράκι» το άδειο ρεζερβουάρ
Το ρεζερβουάρ καυσίμων πρέπει να το φουλάρουμε. Η στάθμη πρέπει να φτάσει μέχρι επάνω και αυτό είναι σημαντικό. Ο αέρας που θα παραμείνει εγκλωβισμένος, αν το ρεζερβουάρ δεν είναι γεμάτο, προκαλεί οξειδώσεις στα τοιχώματα.

Σπιτώστε το
Ιδανικός τόπος παρκαρίσματος του αυτοκινήτου είναι ένα γκαράζ. Αλλά τέτοιες εποχές δεν υπάρχουν χρήματα για μηνιαίο παρκινγκ. Κατά συνέπεια, μια κουκούλα μπορεί να κάνει σημαντική δουλειά και να προστατέψει το αυτοκίνητό μας. Αρκεί να τη δέσουμε καλά να μην την πάρει ο αέρας.

Σηκώστε το ψηλά
Αφού το αυτοκίνητο παραμένει ακινητοποιημένο για μήνες, θα πρέπει να το τακάρουμε. Δηλαδή να το σηκώσουμε σε ειδικά τριπόδια. Αυτά προστατεύουν σημαντικά και τα ελαστικά μας και τα αμορτισέρ. Η ακινησία τα καταστρέφει και τα καθιστά πολύ επικίνδυνα όταν αποφασίσουμε να το ξαναρίξουμε στην κυκλοφορία.

Νο 07Αλείψτε το
Σημαντικός τομέας της καλής κατάστασης του αυτοκινήτου είναι οι τσιμούχες του, τα ελαστικά τα οποία βρίσκονται γύρω από τις πόρτες. Προκειμένου να μην ξεραθούν, θα πρέπει να τις καθαρίσουμε με ένα υγρό πανί από τις σκόνες. Μόλις φύγει η υγρασία τις ψεκάζουμε με ένα σπρέι σιλικόνης. Και δεν κοστίζει και προστατεύει σημαντικά την αξία του αυτοκινήτου μας.

Τα φύλλα δεν είναι φιλικά...
Στα σημεία όπου υπάρχουν αεραγωγοί στο αυτοκίνητο, θα πρέπει να καθαριστούν καλά από διάφορα φύλλα και σκόνες. Η πολυκαιρία, μαζί με την υγρασία που συσσωρεύεται στα σημεία αυτά, προκαλούν ανεπανόρθωτες σκουριές και φθορές, οι οποίες απαιτούν επισκευή, μειώνοντας αισθητά την αξία του αυτοκινήτου.

Νο 10Μην το ξεχνάτε
Τέλος, ανά τακτά διαστήματα των 15 ημερών, το αυτοκίνητο θα πρέπει να το βάζουμε μπροστά για 5-10 λεπτά, ώστε να μην "ταγκιάσουν" τα λάδια του και τα υγρά του συστήματος κλιματισμού.

Να μην ξεχνάμε ποτέ ότι η ακινησία καταστρέφει το αυτοκίνητο πολύ ευκολότερα απ΄ ότι όταν αυτό κινείται, έστω και μια φορά την εβδομάδα. Και για να μπορέσει το αυτοκίνητο να κρατήσει μια κάποια αξία στη μεταπώλησή του, η σωστή του ακινητοποίηση είναι πολύ σημαντική. Μη αποκλείεται ποτέ το γεγονός ότι αργότερα πιθανόν να είναι περισσότερο συμφέρον για σας να το πουλήσετε, παρά να το κρατήστε.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok