fbpx

Ειδήσεις Auto

Nissan Qashqai 2021

Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη

 

Το νέο Nissan Qashqai ενισχύει την ηγετική θέση στην κατηγορία των crossovers με την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας, τρίτης γενιάς του. Ήταν το 2007 όταν αποκαλύφθηκε η πρώτη του γενιά και από τότε πάνω από τρία εκατομμύρια Qashqai έχουν πουληθεί.

Η Nissan έχει διατηρήσει τις κατευθυντήριες αρχές που οδήγησαν στην σύλληψη της ιδέας, στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των δύο προηγούμενων γενεών του Qashqai: κομψός σχεδιασμός, αναβαθμισμένο αμάξωμα και αποτελεσματικά κινητήρια σύνολα, σε συνδυασμό με αυξημένη ποιότητα και οδηγική εμπειρία από μια υψηλότερη κατηγορία. Χάρη στη νέα πλατφόρμα Alliance CMF-C, ενός προτύπου προηγμένης μηχανικής, καινοτομίας και προηγμένης τεχνολογίας, το νέο Qashqai θα ανεβάσει και πάλι πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των crossovers.

Nissan Qashqai_03

Όπως και με τις δύο προηγούμενες γενιές, ο σχεδιασμός για το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai προέρχεται από το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο. Διατηρώντας αναμφισβήτητα το στυλ του Qashqai, η τρίτη γενιά είναι πιο μυώδης, πιο δυναμική και μοντέρνα.Εξωτερικά, η δυναμική στάση στο αμάξωμα του Qashqai είναι πιο σκόπιμη, με εμφανείς γραμμές στο πλάι, εκτεταμένο μεταξόνιο και επιβλητικούς τροχούς από ελαφρύ κράμα 20 ιντσών, που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο Qashqai.

Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 20mm με το συνολικό μήκος να αυξάνεται κατά 35mm. Το ύψος έχει αυξηθεί οριακά (+25 mm) και το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 32 mm, αναβαθμίζοντας την παρουσία του μοντέλου στον δρόμο.

Η μπροστινή όψη του ολοκαίνουργιου Qashqai διαθέτει μια διευρυμένη μάσκα Nissan V-Motion, με φινίρισμα χρωμίου και με ένα δευτερεύον επίχρισμα από σατινέ χρώμιο που τονίζει τις λεπτομέρειες. Αυτή πλαισιώνεται από λεπτούς, προηγμένους προβολείς full LED, με φώτα ημέρας που έχουν την χαρακτηριστική “υπογραφή” σε σχήμα μπούμερανγκ. Τα εξαιρετικά μικρά κενά μεταξύ όλων αυτών των λεπτομερειών δημιουργούν μια εξαιρετική και υψηλής ακρίβειας εντύπωση.

Από το πλάι, το νέο Qashqai εμφανίζεται πιο αθλητικό και δυναμικό, με μία απλή “γρήγορη γραμμή” που “διαπερνά” το αυτοκίνητο από μπροστά έως πίσω, αποδίδοντας μια πολύ οριζόντια παρουσία του αυτοκινήτου, αλλά και μεταδίδοντας μια αίσθηση δυναμισμού.

Nissan Qashqai_04

 

Αναβαθμισμένο εσωτερικό

Νέα υλικά καθισμάτων δημιουργούν μια ελκυστική και πολυτελή καμπίνα για χαλάρωση. Η νέα σχεδίαση από δέρμα Nappa απαιτεί 25 ημέρες για την παραγωγή και περισσότερο από 60 λεπτά για να “κεντηθεί” η νέα τρισδιάστατη σχεδίαση καπιτονέ σε σχήμα διαμαντιού.

Προσθέτοντας ένα άγγιγμα πολυτέλειας, μια λειτουργία μασάζ για τα εμπρός καθίσματα με τρία προγράμματα θα είναι διαθέσιμη στις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις, με ρυθμίσεις που προσαρμόζονται εύκολα μέσω του συστήματος NissanConnect.

Δημιουργώντας ένα ήσυχο και άνετο περιβάλλον, ο νέος ατμοσφαιρικός φωτισμός σε όλη την καμπίνα, προσφέρει με την ομοιομορφία του μια εξαιρετική και αρμονική εντύπωση.

Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην εργονομική και αισθητική ποιότητα του λεβιέ ταχυτήτων όπως και στα κουμπιά, με την υψηλή ποιότητα των υλικών να γίνεται αντιληπτή με την αφή, δίνοντας στους χρήστες μια αίσθηση εμπιστοσύνης και εκλεπτυσμένης πολυτέλειας.

Nissan Qashqai_05

 

Το νέο Qashqai προσφέρει ένα προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με κορυφαία στην κατηγορία γκάμα συνδεδεμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης ενσωμάτωσης smartphone, του Wi-Fi εντός αυτοκινήτου για έως επτά συσκευές και της NissanConnect Services, μιας ειδικής εφαρμογής για τον έλεγχο και την παρακολούθηση του οχήματος.

Η μεγαλύτερης και υψηλότερης ανάλυσης 9 ιντσών οθόνη του NissanConnect είναι μια ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος και είναι συμβατή με το Android Auto® και το Apple CarPlay®, όπου μάλιστα στο τελευταίο έχει ενσωματωθεί και η ασύρματη σύνδεση. Τα πολλαπλά προφίλ χρήστη με ρυθμίσεις μνήμης επιτρέπουν την προσαρμογή της πλοήγησης, της μουσικής και των προτιμήσεων του συστήματος, ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε οδηγού.

Μια νέα, υψηλής ευκρίνειας, πλήρως ηλεκτρονική οθόνη TFT 12,3 ιντσών πολλαπλών πληροφοριών, προσφέρει μια επιλογή διαμορφώσιμων διατάξεων για την προβολή πληροφοριών πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κυκλοφορίας ή οχήματος, όλες ελεγχόμενες από έναν νέο διακόπτη απλής επιλογής στο τιμόνι. Μια παραδοσιακή υφή γυαλιού "Kiriko" έχει ενσωματωθεί στο ψηφιακό φόντο της TFT, ως ένα “νεύμα” στο ιαπωνικό DNA της Nissan.

Παράλληλα, το καινοτόμο Head-Up Display (HUD) των 10,8 ιντσών, παρέχει το μεγαλύτερο μέγεθος εικόνας στην κατηγορία. Οι δεξιότητες Home-to-Car είναι συμβατές με συσκευές Google Assistant και Amazon Alexa, ενώ η λειτουργικότητα της Alexa είναι διαθέσιμη στην τρίτη γενιά του Qashqai. Το σύστημα υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα εντολών, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας του οδηγού να στέλνει προορισμούς στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, απλά μιλώντας στην έξυπνη συσκευή του και ελαχιστοποιώντας έτσι τον χρόνο που απαιτείται για την εισαγωγή του προορισμού.

Μέσω της εφαρμογής NissanConnect στο smartphone, διατίθενται λειτουργίες ελέγχου οχήματος, όπως απομακρυσμένος χειρισμός κόρνας και φώτων, καθώς και κλειδώματος / ξεκλειδώματος του οχήματος.

Nissan Qashqai_06

 

Το μακρύτερο μεταξόνιο του νέου Qashqai συνδυάζεται με ένα αποτελεσματικό σύνολο, προσφέροντας ακόμη περισσότερο χώρο για τους επιβαίνοντες. Ο χώρος για τα γόνατα για τους πίσω επιβάτες έχει αυξηθεί κατά 28mm φτάνοντας τα 608mm, με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ο χώρος κεφαλής εμπρός και πίσω, έχει αυξηθεί κατά 15 mm χάρη, στη μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων.

Παρέχοντας άνεση σε οποιοδήποτε ταξίδι, τα καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας» εμπνευσμένα από τη NASA, που έκαναν το ντεμπούτο τους με την προηγούμενη γενιά του Qashqai, είναι το αποτέλεσμα εκτεταμένων δοκιμών τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο, για να διασφαλιστεί η βέλτιστη στάση του σώματος και η μικρότερη δυνατή κόπωση, για όλους τους επιβάτες, σε μεγάλα ή μικρά ταξίδια.

Nissan Qashqai_07

 

Υβριδικά και E-POWER κινητήρια σύνολα

Υποστηρίζοντας τον στόχο της Nissan να επιτύχει 50% “εξηλεκτρισμένες” πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024, το νέο Nissan Qashqai δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το e-POWER, το καινοτόμο και βραβευμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan, που αντλεί τεχνολογίες από το πρωτοποριακό ηλεκτρικό όχημα Nissan LEAF.

Με εκδόσεις τόσο 2WD όσο και 4WD, καθώς και με το χειροκίνητο 6τάχυτο ή το νέο Xtronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και με την ηλεκτροκίνηση που φέρνει το εκλεπτυσμένο e-POWER, το Qashqai θα καλύψει στο έπακρο κάθε απαίτηση του υποψήφιου αγοραστή, με την οδηγική απόλαυση να βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε κινητήριας έκδοσης του μοντέλου.

Nissan Qashqai_08

 

1.3 DiG-T Βενζίνη 140ps / 158ps 12V υβριδικό

Το υβριδικό σύστημα 12V που διατίθεται στο νέο Qashqai είναι μια πιο προσιτή υβριδική τεχνολογία που παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, γρήγορη επανεκκίνηση και ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι [μόνο σε εκδόσεις CVT], με βελτιώσεις τόσο στην οικονομία καυσίμου, όσο και στις τιμές CO2 (-4g / km).

Ο θετικός αντίκτυπος της διαχείρισης ενέργειας του υβριδικού συστήματος εντοπίζεται αφενός στις ανταγωνιστικές τιμές του CO2, καθώς και στο γεγονός ότι ο κινητήρας 1,3 λίτρων προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή από τα βασικά ανταγωνιστικά μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το υβριδικό σύστημα προσθέτει μόλις 22 κιλά στη συνολική μάζα του οχήματος.

Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια ανακτάται μέσω αναγέννησης και αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων Λιθίου. Αυτή η ενέργεια παρέχεται στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα σε στάση, στην επιβράδυνση κάθε στιγμή που ο οδηγός αφήνει το γκάζι (μόνο σε εκδόσεις CVT) και στην υποβοήθηση ροπής (Torque Assist).

Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει σε στάση, με ταχύτητες μικρότερες από 18kph και σε λειτουργία “brake on”, ο κινητήρας θα σβήσει και η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού του οχήματος. Αυτό επιτρέπει την εκτεταμένη αδρανοποίηση του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Κατά την επιτάχυνση (μεταξύ 20kph και 110kph), η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων Λιθίου προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή +6Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα. Αυτό βοηθά στη μείωση του φορτίου ροπής στον κινητήρα και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.

Nissan Qashqai_09

 

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με τον εκλεπτυσμένο και αξιόπιστο βενζινοκινητήρα 1.3 DiG-T που κυκλοφόρησε στο Qashqai το 2018. Αυτός ο κινητήρας έχει βελτιωθεί περαιτέρω για το νέο Qashqai με 50 προσφάτως σχεδιασμένα εξαρτήματα και με πλήρη συμμόρφωση στου κανονισμούς του Euro6-d.

Ο υπερσυμπιεστής διαθέτει τώρα μια ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα για ταχύτερη απόκριση. Τα νέα ακροφύσια βελτιώνουν το κεντρικό μπεκ ψεκασμού, η μειωμένη τριβή σε διάφορα κινούμενα μέρη βελτιώνει το CO2 και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης διαθέτει ένα νέο υπόστρωμα και υποδαπέδιο καταλύτη.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο 1.3 βενζίνης 12V θα προσφέρεται με δύο εξόδους ισχύος 140PS και 158PS, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic CVT (αποκλειστικά στην έκδοση 158PS). Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα έρχεται στις 5500rpm, με μέγιστη διαθέσιμη ροπή 270Nm στις 1750rpm για την έκδοση των 158PS.

Στις χειροκίνητες εκδόσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει βελτιωθεί για μια πιο γρήγορη, πιο άμεση και σπορ αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Το νέας γενιάς Xtronic CVT προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά και αίσθηση επιτάχυνσης, χάρη σε βελτιώσεις που συμπεριλαμβάνουν ένα νέο σύστημα διπλής αντλίας λαδιού. Το CVT στο νέο Qashqai είναι ότι καλύτερο, προσφέροντας απρόσκοπτη οδήγηση στην πόλη και κατά τη διάρκεια μια ομαλής επιτάχυνσης, σε συνδυασμό με άμεση συνδεδεμένη συμπεριφορά d-step τύπου DCT, κατά τη διάρκεια μιας απότομης επιτάχυνσης.

Το 2WD είναι διαθέσιμο τόσο στην έκδοση 140PS όσο και στην 158PS, ενώ το 4WD θα είναι διαθέσιμο μόνο στα μοντέλα 158PS CVT. Το νέο σύστημα ελέγχου 4WD, όπως και η λειτουργία επιλογής οδήγησης είναι πιο διαισθητικό και έξυπνο, με δυνατότητα προσαρμογής στις εξωτερικές συνθήκες με πέντε λειτουργίες οδήγησης: Standard, ECO, Sport, Snow και Off-Road. Σε περίπτωση ολίσθησης ενός τροχού, ο χρόνος που ενεργεί το σύστημα 4WD έχει μειωθεί κατά 5 φορές, έως 0,2 δευτερόλεπτα.

Nissan Qashqai_10

 

E-POWER

Με το νέο Qashqai πραγματοποιείται και το ντεμπούτο του καινοτόμου συστήματος κίνησης e-POWER της Nissan στην Ευρώπη. Διαθέσιμο αποκλειστικά από την Nissan και αποτελώντας βασικό συστατικό της στρατηγικής ευφυούς κινητικότητας της εταιρείας, το σύστημα e-POWER προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση κάνοντας συναρπαστική την καθημερινή οδήγηση.

Το νέο σύστημα e-POWER του Qashqai αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν κορυφαίο στην κατηγορία βενζινοκινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 157PS, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 140kW παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος όπως ακριβώς στα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Είναι μια μοναδική λύση που συνδυάζει την ευχάριστη, απρόσκοπτη γραμμική επιτάχυνση που χαρακτηρίζει ένα EV, αλλά χωρίς την ανάγκη φόρτισης.

Για την κάλυψη των τυπικών απαιτήσεων των ευρωπαίων καταναλωτών κατά την καθημερινή οδήγηση, το e-POWER έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το νέο Qashqai. Συγκεκριμένα, ενώ στο Note, το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιαπωνία τα τελευταία χρόνια, υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων που φορτίζει τη μονάδα της μπαταρίας με τελική ισχύ 108PS, στην Ευρώπη έχει αναβαθμιστεί με τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, με τελική ισχύ 140kW (190PS).

Αυτό που κάνει μοναδικό το e-POWER είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί πάντα να λειτουργεί εντός του βέλτιστου εύρους στροφών, προσφέροντας ανώτερες επιδόσεις ως προς την κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Χάρη στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχουν οι απώλειες στην μετάδοση όπως με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή το παραδοσιακό υβριδικό. Η άμεση απόκριση, όπως σε ένα EV, προσφέρει την συναρπαστική αίσθηση της υψηλής ροπής, καθώς και καλύτερου επιπέδου επιτάχυνση σε διαφορετικές ταχύτητες, κάνοντας την προσπέραση ευκολότερη και με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Nissan Qashqai_11

 

Νέα σχεδίαση ανάρτησης και διεύθυνσης

Το νέο Qashqai θα συνεχίσει να προσφέρει μια αξεπέραστη οδηγική εμπειρία, αξιοποιώντας τη φήμη του στην εκλεπτυσμένη και πολιτισμένη οδήγηση, που ταυτόχρονα προσφέρει απόλαυση και στον οδηγό που κινείται σβέλτα σε ενδιαφέρουσες διαδρομές.

Η νέα πλατφόρμα CMF-C διαθέτει στρεπτική ακαμψία που συναντάται σε οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας, επιτρέποντας στην ανάρτηση να λειτουργεί με υψηλή ακρίβεια, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα θετική και πλούσια πληροφόρηση στο σύστημα διεύθυνσης, με μια αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας ακόμα και όταν ο οδηγός κατευθύνεται σε δύσκολους δρόμους.

Η ρύθμιση του υδραυλικού τιμονιού έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση, καλύτερη αίσθηση και μειωμένη τριβή.

Nissan Qashqai_12

 

Αναβάθμιση τεχνολογίας υποστήριξης οδηγού ProPILOT

Το νέο Qashqai θα είναι εξοπλισμένο με την επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPILOT, προσφέροντας μεγαλύτερη υποστήριξη στον οδηγό, σε ένα ευρύτερο φάσμα περιστάσεων. Έχοντας την κωδική ονομασία ProPILOT με Navi-link, το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την κόπωση και το άγχος κατά την οδήγηση, ενώ είναι πολύ διαισθητικό στη χρήση.

Το ProPILOT με Navi-link μπορεί να επιταχύνει και να φρενάρει το όχημα σε μία λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα μπορεί να επιταχύνει το όχημα με καθορισμένη ταχύτητα και μπορεί να φρενάρει το όχημα έως την πλήρη στάση, σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας. Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να επανακτήσει αυτόματα την ταχύτητα αν το όχημα έχει σταματήσει για λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και η κίνηση μπροστά από το αυτοκίνητο έχει εξομαλυνθεί.

Nissan Qashqai_13

 

Για το νέο Qashqai, οι μηχανικοί της Nissan έχουν αναπτύξει ένα προηγμένο σύστημα προβολέων που προσαρμόζει το σχήμα της δέσμης σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και άλλους διερχόμενα οχήματα. Η δέσμη χωρίζεται σε 12 μεμονωμένα στοιχεία που απενεργοποιούνται επιλεκτικά κατά την ανίχνευση ενός επερχόμενου οχήματος. Χάρη σε αυτήν την καινοτομία, μπορεί να προβάλλει μια φωτεινότερη δέσμη όλο και περισσότερο, αλλά το σχήμα αλλάζει αποτελεσματικά, ώστε οι επόμενοι χρήστες του δρόμου να μην θαμπωθούν.

Nissan Qashqai_14

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

 

 

1.3 βενζίνη

υβριδικό

e-POWER

(1.5 βενζίνη)

 

 

6MT

6MT

Xtronic

 

 

 

2WD

2WD

2WD/4WD

e-POWER

Ισχύς

PS (kW)

140 (103)

156 (116)

190 (140)

Ροπή

Nm

240

260

270

330

Μετάδοση κίνησης

 

2WD

2WD

2WD / 4WD

2WD

Συνολικό μήκος

mm

4425 (+35)

Συνολικό ύψος

mm

1635 (+10)

Συνολικό πλάτος

mm

1838 (+32)

Μεταξόνιο

mm

2666 (+20)

 

 

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.