spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣNissan UEFA Champions League

Nissan UEFA Champions League

Nissan Global Ambassador AgueroΤο εξτρέμ της Real Madrid Gareth Bale και ο επιθετικός της Manchester City Sergio Agüero, αποτελούν τους νέους παγκόσμιους πρεσβευτές, αλλά και τους “Μηχανικούς Ενθουσιασμού” της φίρμας, ανακοίνωσε η Nissan, επίσημoς παγκόσμιος αυτοκινητικός χορηγός του UEFA Champions League.

Ως οι νέοι παγκόσμιοι πρεσβευτές της Nissan, οι Bale και Agüero θα βοηθήσουν την Nissan να φέρει τους φιλάθλους πιο κοντά στη δράση του UEFA Champions League. Συγκεκριμένα, τα δύο αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου αναμένεται να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο κατά τη διάρκεια της σεζόν στη δημιουργία ενθουσιασμού για τους οπαδούς του UEFA Champions League, ξεκινώντας με έναν πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια αποκλειστική ταινία που δημιουργήθηκε από τη Nissan.

Nissan Global Ambassador AgueroΠαρουσιάζοντας τις “ηλεκτρισμένες” δεξιότητές τους, η συγκεκριμένη ταινία αποκαλύπτει τους παίκτες σε μια ανταγωνιστική δράση με τεχνικές και γυρίσματα της μπάλας που “ξετυλίγουν” τις καινοτόμες ικανότητές τους. Επειδή όμως τίποτα δεν μπορεί να περιγράψει καλύτερα τη δράση από την ίδια την εικόνα, μπορείτε να απολαύσετε την ταινία στο https://youtu.be/dy2K6rXWLpU

Σχετικά με τον νέο του ρόλο ως παγκόσμιου πρεσβευτή της Nissan, ο Gareth Bale είπε: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ με τη Nissan με αφορμή την χορηγία της στο UEFA Champions League. Έχοντας κερδίσει το συγκεκριμένο τουρνουά δύο φορές με την Real Madrid, γνωρίζω πως ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και ξέρω ότι απαιτείται πολύ σκληρή δουλειά για να κερδίσεις. Είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά τουρνουά στον κόσμο και ανυπομονώ να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου με τους οπαδούς.”

Nissan Global Ambassador AgueroΑπό την πλευρά του, ο Sergio Agüero πρόσθεσε και αυτός τον ενθουσιασμό του για την συνεργασία του με τη Nissan δηλώνοντας : “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ με τη Nissan. To UEFA Champions League είναι ένα άκρως συναρπαστικό τουρνουά με μερικές από τις καλύτερες ομάδες, αλλά και παίκτες και προπονητές στο γήπεδο. Τα δρώμενα κάθε εβδομάδα τόσο εντός όσο και εκτός του γηπέδου δημιουργούν έναν μεγάλο ανταγωνισμού από την πλευρά των παικτών και φυσικά μεγάλο ενθουσιασμό για τους οπαδούς που παρακολουθούν τη διοργάνωση.”

Ο Jean-Pierre Diernaz, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Nissan Europe σχολίασε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τους Bale και Agüero στην οικογένεια της Nissan, ως νέους πρέσβεις και “Μηχανικούς Ενθουσιασμού” της μάρκας μας. Στο πλαίσιο της εταιρικής μας σχέσης με το UEFA Champions League, θέλαμε να συνεργαστούμε με πρεσβευτές που καταδεικνύουν αλλά και μοιράζονται τις ίδιες αρχές με εμάς για καινοτομία και ενθουσιασμό. Γιατί αυτούς; Επειδή, όπως και η Nissan, αναζητούν τις προκλήσεις, είναι αληθινά καινοτόμοι στο παιχνίδι και κάθε φορά που μπαίνουν στο γήπεδο, μεταφέρουν τον ενθουσιασμό τους στους οπαδούς.”

video

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO