Ειδήσεις Auto

Opel Insignia GSi

Με 230hp, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και AWD mode

Το Insignia GSi ξεκινάει με την αρχή της νέας χρονιάς, με νέο βενζινοκινητήρα 2.0L turbo 169kW (230hp), αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, καθώς και ανάρτηση FlexRide mechatronic και σύστημα τετρακίνησης Twinster με torque vectoring (κατανάλωση καυσίμου του sedan σύμφωνα με NEDC: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 5,8 l/100 km, μικτός κύκλος 6,9 l/100 km, 161 g/km CO2, κατανάλωση καυσίμου κατά WLTP: μικτός κύκλος 8,5-8,3 l/100 km, 198-193 g / km CO2). Γιορτάζει δε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών (9-19 Ιανουαρίου). Για πρώτη φορά, μαζί με τα μοντέλα Grand Sport και Sports Tourer, το σπορ GSi με νέα εντυπωσιακή σχεδίαση κάνει την πρεμιέρα του στο Σαλόνι των Βρυξελλών: τα κάθετα εμπρός ανοίγματα και η δυναμική εμπρός ποδιά είναι στοιχεία κλειδιά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Opel-Insignia-GSi_03

Μέχρι 18% λιγότερη κατανάλωση

Η ναυαρχίδα της πλούσιας σε παράδοση Γερμανικής μάρκας, κάνει το ντεμπούτο της με 3 εκδόσεις (GSI, Grand Sport και Sports Tourer) και νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Επιπλέον, νέα κιβώτια χαμηλών τριβών μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενός πολύ οικονομικού με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση και ενός οκτατάχυτου ή εννιατάχυτου αυτόματου. Η αεροδυναμική του νέου Insignia βελτιώνεται περαιτέρω με ένα ενεργό κλείστρο εμπρός. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 18%, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 100g/km. Επομένως, το νέο Insignia είναι ένα από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Τα εργονομικά πιστοποιημένα καθίσματα AGR με πολλές λειτουργίες άνεσης διατίθενται τώρα με ποικίλες υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις ή Alcantara. Για όσους εκτιμούν την άνεση και μία κλασική εμφάνιση, οι εκδόσεις Elegance και Ultimate αποτελούν ιδανική επιλογή. Οι λάτρεις της σπορ οδήγησης θα ενθουσιαστούν από τα Insignia GS Line και GSi.

Επιπλέον, υπάρχουν προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης, με πιο αξιοσημείωτο το νέο adaptive IntelliLux LED Pixel Light, που έχει τώρα συνολικά 168 στοιχεία LED – 84 ανά προβολέα! Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς προσφέρουν στον οδηγό του Insignia άριστη ορατότητα, που του επιτρέπει να αντιδρά ακόμα ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια από πριν, χωρίς όμως να ενοχλούν τους οδηγούς των αντίθετα διερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων.

Opel-Insignia-GSi_04

Υψηλά επίπεδα πρόσφυσης

Το σπορ σύστημα τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) είναι μοναδικό στην κατηγορία. Σε AWD mode, δύο συμπλέκτες αντικαθιστούν ένα συμβατικό πίσω διαφορικό και κατανέμουν την ιδανική ποσότητα ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση. Με αυτή την τεχνολογία, είναι πιο ευέλικτο στις στροφές με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και πρόσφυση. Για ακόμα μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις, το νέο 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να ελέγχεται από χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.

Οι τελικές βελτιώσεις του Opel Insignia GSi έγιναν στη θρυλική πίστα του Nürburgring “Nordschleife”. Το δυναμικό πλαίσιο προσφέρει υψηλή ελκτική πρόσφυση. Τα ισχυρά φρένα Brembo (με τετραπίστονες κόκκινες δαγκάνες) και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης έχουν βελτιωθεί περαιτέρω.

Με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, το Insignia προσφέρει σήμερα ένα τεχνολογικό υπόβαθρο για την αυτόνομη οδήγηση του μέλλοντος. Το ενσωματωμένο σύστημα “eBoost” είναι ένα στοιχείο του ηλεκτρονικού συστήματος πέδησης (“braking by wire”), το οποίο καταργεί την ανάγκη για ανεξάρτητες μονάδες ABS/ESP, σωληνώσεις και αντλίες υποπίεσης κλπ. Καθώς η υποπίεση πέδησης παράγεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ αντί του κινητήρα, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται ακόμα περισσότερο. Η πίεση παράγεται ταχύτερα και η αίσθηση του φρένου είναι βελτιωμένη. Επίσης, όταν ενεργοποιείται το ABS, το “eBoost” λειτουργεί πιο αθόρυβα από τα συμβατικά συστήματα πέδησης.

Το Insignia GSi συνοδεύεται στάνταρ από ανάρτηση mechatronic FlexRide, που προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Επιπλέον, το FlexRide μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης “Standard”, “Tour”, “Sport” και – αποκλειστικά για το GSi – “Competition”.

Opel-Insignia-GSi_05

Νέοι κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων

Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε κινητήρες βενζίνης και diesel από τρεις διαφορετικές οικογένειες, όλοι οι σημερινοί τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν σε μία νέα γενιά. Ο βενζινοκινητήρας 1.4L με 107kW (145hp) και ο 1.5L diesel με 90kW (122hp) αποτελούν τη βάση.

Οι τρικύλινδροι κινητήρες είναι μέχρι 50 κιλά ελαφρύτεροι των προκατόχων τους και τώρα χρησιμοποιούνται επίσης στο νέο Astra. Πάνω από αυτούς, η γκάμα του Insignia περιλαμβάνει έναν τετρακύλιδρο 2.0L diesel (θα λανσαριστεί αργότερα μέσα στη χρονιά) και έναν βενζινοκινητήρα 2.0 L με 147kW (200hp) – 169kW (230hp) στην περίπτωση του GSi. Οι δίλιτροι βενζινοκινητήρες είναι επίσης οι πρώτοι κινητήρες της Opel με απενεργοποίηση κυλίνδρων. Με εξαίρεση την περίπτωση που ο οδηγός χρειάζεται υψηλή ισχύ, το σύστημα μεταβλητού ελέγχου εκκεντροφόρων απενεργοποιεί δύο κυλίνδρους, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου.

Opel-Insignia-GSi_06

Το full-face ενεργό κλείστρο του νέου Insignia βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση καυσίμου κλείνοντας το πάνω και τα κάτω τμήμα της μάσκας. Λαμβάνοντας υπόψιν έναν συνδυασμό θερμικών, ηλεκτρικών και αεροδυναμικών απαιτήσεων ευφυείς τεχνολογίες ελέγχου για το άνοιγμα των δύο τμημάτων της μάσκας, πετυχαίνουν πολύ αποδοτική οδήγηση σε ποικίλες συνθήκες κυκλοφορίας. Το full-face κλείστρο προσφέρει επίσης θερμικά πλεονεκτήματα, καθυστερώντας την ψύξη μετά την απενεργοποίηση το κινητήρα, ή επιταχύνοντας την προθέρμανσή του μετά από μία κρύα εκκίνηση που ειδικά το χειμώνα παρέχει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση και στη ευχάριστη θερμοκρασία της καμπίνας.

Opel-Insignia-GSi_07

Νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων βενζίνης και diesel

Limousine

1.4T

2.0T

GSi 2.0T

1.5D

Ισχύς (kW/hp) @ rpm

107/145 @ 5.000

147/200 @ 4.500

169/230 @ 5.000

90/122 @ 3.250

Ροπή (Nm @ rpm)

236 @ 1.500-3.500

350 @ 1.500-4.000

350 @ 1.500-4.000

300 @ 1.750-2.500

Πρότυπο εκπομπών ρύπων

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κιβώτιο

MT6

AT9

AT9

MT6

Προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC (l/100 km)

Στην πόλη

Εκτός πόλης

Μικτός κύκλος
- CO2 g/km

6,2-6,1

4,6-4,3

5,2-5,0

120-115

8,7

5,1-4,8

6,4-6,2

149-144

8,9

5,8

6,9

161

4,8-4,6

3,5-3,3

4,0-3,8

105-100

Προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης WLTP στο μικτό κύκλο (l/100 km)

l/100km

CO2 g/km

6,2-5,8

144-135

7,6-7,3

176-171

8,5-8,3

198-193

4,9-4,6

130-121

Sports Tourer

1.4T

2.0T

GSi 2.0T

1.5D

Ισχύς (kW/hp) @ rpm

107/145 @ 5.000

147/200 @ 4.500

169/230 @ 5.000

90/122 @ 3.250

Ροπή (Nm @ rpm)

236 @ 1,500-3.500

350 @ 1,500-4.000

350 @ 1,500-4.000

300 @ 1,750-2.500

Πρότυπο εκπομπών ρύπων

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Euro 6d

Κιβώτιο

MT6

AT9

AT9

MT6

Προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC (l/100 km)

Στην πόλη

Εκτός πόλης

Μικτός κύκλος
- CO2 g/km

6,2-6,1

4,7-4,4

5,3-5,0

122-117

8,7

5,2-4,9

6,5-6,3

151-146

8,9

5,9

7,0

163

4,9-4,8

3,7-3,5

4,2-4,0

111-105

Προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης WLTP στο μικτό κύκλο (l/100 km)

l/100km

CO2 g/km

6.3-6.0

147-138

7.7-7.5

179-175

8.8-8.6

205-199

5.1-4.8

135-127

Opel-Insignia-GSi_08

IntelliLux LED Pixel Light: ακρίβεια με 168 στοιχεία LED

Το νέο Opel Insignia εφοδιάζεται αποκλειστικά με συστήματα φωτισμού full LED, από τους πολύ αποδοτικούς προβολείς LED μέχρι το νέο, προσαρμοζόμενο σύστημα adaptive IntelliLux LED Pixel Light, που διαθέτει, για πρώτη φορά στη βιομηχανία, συνολικά 168 στοιχεία LED, αντί 32 της προηγούμενης γενιάς.

Opel-Insignia-GSi_09

Η Opel έχει βελτιώσει περαιτέρω το φωτισμό αυτοκινητόδρομου στο νέο σύστημα IntelliLux LED. Στις αριστερές στροφές, η φωτεινή δέσμη φτάνει ακόμη μακρύτερα στην αριστερή πλευρά, ώστε ο οδηγός να μπορεί πιο εύκολα να βλέπει τις πινακίδες οδοσήμανσης. Σε στροφή δεξιά στο autobahn mode (λειτουργία φωτισμού αυτοκινητόδρομου), η δέσμη είναι πιο φωτεινή προς τα δεξιά, ώστε να μη θαμπώνει τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς. Οι λειτουργίες φωτισμού περιλαμβάνουν από φωτισμό στροφής και δυσμενών καιρικών συνθηκών μέχρι φωτισμό πόλης, επαρχιακών δρόμων και αυτοκινητόδρομου καθώς και βελτιστοποιημένο φωτισμό στάθμευσης.

Το Opel Insignia περιλαμβάνει μία πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης και infotainment.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok