spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΑυτή είναι η νέα 8η γενιά του VW Golf

Αυτή είναι η νέα 8η γενιά του VW Golf

 η νέα 8η γενιά του VW Golf

Στην 8η γενιά του, η εξέλιξη και ο σχεδιασμός του Golf φέρνουν την επανάσταση στην κατηγορία των 5θυρων χάτσμπακ.

Τι φέρνει το νέο μοντέλο στην 8η γενιά του:

Εξωτερικά οι τέλειες αναλογίες και οι εντυπωσιακές γραμμές προσδίδουν στο νέο Golf ισχυρή, δυναμική παρουσία, ενώ εσωτερικά ο ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας με τον οδηγό δημιουργεί μία αίσθηση από το μέλλον και διευκολύνει τη ζωή του. Το νέο Golf χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής LED ως στάνταρ για να μετατρέψει τη νύχτα σε ημέρα. Τώρα, ο νέος ambient εσωτερικός φωτισμός περνάει το μοντέλο σε άλλο επίπεδο, όσον αφορά στο design και την αλληλεπίδραση με τον οδηγό.

Το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen που θα κυκλοφορήσει με πέντε υβριδικές εκδόσεις (eTSI και plug-in hybrid). Είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις αποδοτικές mild hybrid εκδόσεις 48 V, με ισχύ 81 kW, 96 kW και 110 kW. Η plug-in υβριδική έκδοση του νέου Golf λανσάρεται με δύο επίπεδα ισχύος: 150 kW και το ισχυρότερο GTE, 180 kW.

VW Golf_03

Οι οθόνες και τα πλήκτρα ελέγχου έχουν ψηφιοποιηθεί, ώστε οι λειτουργίες τους να είναι διαισθητικά προσβάσιμες. Είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία του που διαθέτει στάνταρ ένα εντελώς ψηφιακό, hi-tech cockpit με συρόμενο διακόπτη (slider) αφής.

Ο βοηθός Alexa της Google ενσωματώνεται άμεσα στο Golf. Ο οδηγός μπορεί να ζητήσει από την Alexa να αναπαράγει μουσική, να ελέγξει συμβατές έξυπνες οικιακές συσκευές ή να ανακτήσει πληροφορίες όπως ειδήσεις και καιρικές συνθήκες. Τα συμβατά smartphones θα κάνουν τα παραδοσιακά κλειδιά περιττά στο Golf. Τα We Connect και We Connect Plus προσφέρουν streaming μουσικής και εικόνας, internet radio και άλλες διαδικτυακές λειτουργίες.

VW Golf_04

Είναι το πρώτο Volkswagen που διαθέτει το Car2X στο βασικό εξοπλισμό, θέτοντας νέα πρότυπα οδικής ασφάλειας. Σημαντικές πληροφορίες, όπως οι ειδοποιήσεις ορίων ταχύτητας ή εντολές πλοήγησης, βρίσκονται πλέον εύκολα και γρήγορα στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Το Travel Assist υποστηρίζει τον οδηγό με έξυπνο, ενεργό σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας επεμβάσεις στο τιμόνι, αυτόματη επιτάχυνση και φρενάρισμα του αυτοκινήτου έως την ταχύτητα των 210 km/h.

Το Golf αποθηκεύει τις ρυθμίσεις του οδηγού με πρόσβαση στο cloud, αναγνωρίζοντας κάθε αλλαγή οδηγού ή οχήματος.

Ήχος από τον Harman Kardon. Ένα νέο σύστημα ήχου υψηλής πιστότητας 480 Watt από τον αμερικανικό ειδικό ήχου, εγγυάται τέλειο ήχο στο Golf

VW Golf_05

Νέα  κινητήρια συστήματα

Το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται μεταξύ 110 PS και άνω των 300 PS.

Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το Golf. Ένα νέο, αποδοτικό χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει επίσης αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση. Αυτό έχει μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες του νέου Golf πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.

VW Golf_06

Βενζινοκινητήρες (TSI)

Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110 PS, 130 PS και 150 PS. Ο κινητήρας που παράγει 110 PS είναι τρικύλινδρος 1.0 λίτρου που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 PS και 150 PS είναι κινητήρες 1,5 λίτρου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την Ενεργή Διαχείριση Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management). Όλα τα αυτοκίνητα με ισχύ έως 130 PS διαθέτουν την αποτελεσματική διαδικασία του κύκλου καύσης TSI Miller και έναν turbocharger με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG).

Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 PS, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως mild hybrid μονάδες (eTSI) με σύστημα 48V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0-λίτρων για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1,5 λίτρου κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

VW Golf_07

Mild Hybrid (eTSI)

Οι τρεις eTSI mild hybrid εκδόσεις του Golf αποτελούν παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι mild hybrid κινητήρες θα διατίθενται με 110 PS, 130 PS και 150 PS. Όλα τα μοντέλα eTSI διαθέτουν ισχυρή λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πέδησης.

Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V. Τα μοντέλα eTSI προσφέρουν επιπλέον εξαιρετικές επιταχύνσεις κατά την κίνηση χάρη στις ηλεκτρικές power boosts (περίσσειες ισχύος για σύντομο διάστημα) που προσφέρουν.

VW Golf_08

48 V mild hybrid

Το σύστημα 48 V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του συστήματος 12 V. Παρά τις σχετικά μικρές διαμέτρους του καλωδίου και συνεπώς το χαμηλό βάρος της πλεξούδας καλωδίων, επιτρέπει τη μετάδοση υψηλής ηλεκτρικής ισχύος. Αυτό οδηγεί σε ανασύσταση σημαντικά περισσότερης ενέργειας κατά την πέδηση. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα 12 V του οχήματος και οδηγεί τη γεννήτρια μίζας 48 V. Αυτή η γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα αναλαμβάνει το ρόλο τόσο του εναλλάκτη όσο και της μίζας ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη ροπή κίνησης κατά την επιτάχυνση. Η έξοδος της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινά επίσης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης – ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος – με ελάχιστα αισθητό τρόπο.

VW Golf_09

Plug-in hybrid

Η σειρά υβριδικών plug-in θα χωριστεί σε μια έκδοση με μέγιστη εμβέλεια, η οποία θα παράγει 150 kW / 204 PS, και μια έκδοση GTE σχεδιασμένη για επιδόσεις, που παράγει 180 kW / 245 PS. Το plug-in hybrid κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει έναν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα και το DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλες οι καθημερινές διαδρομές εντός αστικού περιβάλλοντος μπορούν να καλυφθούν χωρίς να δημιουργηθούν εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.

VW Golf_10

Πετρελαιοκινητήρας (TDI)

Η Volkswagen ανέπτυξε τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά Golf από την αρχή. Ο κινητήρας TDI 2.0-λίτρων παράγει 150 PS. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 ενώ διακρίνεται και  από καλύτερη απόκριση.

Ένα νέο σύστημα SCR με διπλή δοσολογία, το οποίο διαθέτει διπλό ψεκασμό AdBlue, μειώνει επιπλέον τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 80% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο τελευταίο και πιο πρόσφατο στάδιο εξέλιξης αυτού του συστήματος SCR καταλυτικού μετατροπέα, ο ψεκασμός του AdBlue γίνεται προς δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR διατεταγμένους εν σειρά. Κατά συνέπεια, ο νέος κινητήρας TDI είναι μεταξύ των καθαρότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία κατά το λανσάρισμα.

Όπως και ο βενζινοκινητήρας GTI, ο κινητήρας TDI επιδόσεων του νέου Golf GTD θα λανσαριστεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος.

VW Golf_11

Οι διαθέσιμες εκδόσεις στο λανσάρισμα

 

1.5 TSI με 130 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

Με απόδοση 130 PS μεταξύ 5.000 και 6.000 rpm, ο TSI του νέου Golf είναι ένας ισχυρός και υψηλής τεχνολογίας βενζινοκινητήρας. Χάρη στην τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν ανεπαίσθητα και όσο το δυνατό συχνότερα, ελαχιστοποιώντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένα turbo με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων (MQ200), το Golf 1.5 TSI μπορεί να επιταχύνει 0-100 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε ταχύτητες μέχρι 214 km/h.

VW Golf_12

1.5 TSI με 150 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων

Με μέγιστη ισχύ 150 PS, η συγκεκριμένη έκδοση του TSI στο νέο Golf είναι επίσης εξοπλισμένη με τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management) και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (MQ200). Αυτός ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επίσης τη μέγιστη απόδοση μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή 250 Nm παράγεται σε μια κλίμακα στροφών του κινητήρα 1.500-3.500 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 224 km/h ενώ το 0 – 100 km/h επιτυγχάνεται σε 8,5 δευτερόλεπτα.

VW Golf_13

1.5 eTSI με 110 kW (150 PS) και DSG

Ο 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων (DQ200) ως στάνταρ. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύος με τον 1.5 TSI (η μέγιστη ισχύς μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ.) με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχει ίδιου μεγέθους ροπή 250 Nm, διαθέσιμη σε μια περιοχή από 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. Το Golf 1,5 eTSI επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 224 km/h.

VW Golf_14

2.0 TDI με 150 PS και DSG

Ο μέχρι στιγμής πιο ισχυρός κινητήρας TDI του νέου Golf αποδίδει 150 PS μεταξύ 3.500-4.000 σ.α.λ. Αυτό το επίπεδο ισχύος συνδέεται με ένα DSG 7-σχέσεων. Η εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 360 Nm επιτυγχάνεται ανάμεσα στις 1.750 και 3.000 σ.α.λ. Η έκδοση των 150 PS είναι εξοπλισμένη με το διπλό σύστημα ψεκασμού AdBlue (Twin Dosing). Μπορεί να επιτύχει ταχύτητες 223 km/h, το Golf 2.0 TSI DSG μπορεί επίσης να επιταχύνει σε 100 km/h σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα.

VW Golf_15

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Golf  

 

 

Golf 1.5 TSI

Golf 1.5 TSI

Golf 1.5 eTSI

Golf 2.0 TDI

Μέγιστη ισχύς (kW / PS)

96/130

110/150

110/150

110/150

σ.α.λ.

5.000 – 6.000

5.000 – 6.000

5.000 – 6.000

3.500 – 4.000

Μέγιστη ροπή. Nm

200

250

250

360

σ.α.λ.

1.400 – 4.000

1.500 – 3.500

1.500 – 3.500

1.750 – 3.000

Χωρητικότητα

1.498 cm 3

1.498 cm 3

1.498 cm 3

1.968 cm 3

Κιβώτιο ταχυτήτων

6-σχέσεων χειροκίνητο

6-σχέσεων χειροκίνητο

7-σχέσεων DSG

7-σχέσεων DSG

Μέγιστη ταχύτητα

214 km/h

224 km/h

224 km/h

223 km/h

0-100 km/h

9.2 s

8.5 s

8.5 s

8,8 s

Μήκος

4.284 mm

Πλάτος

1.789 mm

Υψος

1.456 mm

Μεταξόνιο

2.636 mm

Μετωπική περιοχή

2,21 m 2

Συντελεστής οπισθέλκουσας

0,275

Χώρος αποσκευών

380-1.237 λίτρα

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO