Ειδήσεις Auto

Εξακολουθούν να αυξάνονται τα βενζινοκίνητα οχήματα

Με άκρως ικανοποιητικούς ρυθμούς εξακολουθεί να κινείται η αγορά του αυτοκινήτου στη χώρα μας. Κατά το πρώτο 11μηνο της χρονιάς σημειώθηκε συνολική αύξηση του 10,8%. Και βέβαια, θα εξακολουθούμε να αναφέρουμε ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης είναι θεαματικοί, αφού κατά τη διάρκεια της μεγάλης οικονομικής κρίσης ο κλάδος αυτός σχεδόν κατέρρευσε.

Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τα πρώτα ανεπίσημα στοιχεία της αγοράς, ο περασμένος Νοέμβριος είχε 7.513 ταξινομήσεις εκ των οποίων οι 4.463 ήταν λιανικές και οι 3.050 εταιρικές (ποσοστό 41%).

Αντίστοιχα, το Νοέμβριο του 2018 είχαν ταξινομηθεί πανελλαδικά 6.941 οχήματα, εκ των οποίων τα 6.941 ήταν λιανικές και οι 4.097 εταιρικές (ποσοστό 41%).

Κατά το 11μηνο της τρέχουσας χρονιάς ταξινομήθηκαν συνολικά 108.412 οχήματα, εκ των οποίων τα 52.388 ήταν λιανικές και τα 56.024 εταιρικές. Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα της περασμένης χρονιάς είχαν ταξινομηθεί 97.819 οχήματα εκ των οποίων τα 46.163 ήταν λιανικές και τα 52.582 εταιρικές.

Να δούμε και τι γίνεται στις ταξινομήσεις από πλευράς καυσίμων.  Κατά τον περασμένο Νοέμβριο ταξινομήθηκαν 4.496 οχήματα με κινητήρες βενζίνης, 2.013 με κινητήρες ντίζελ (ποσοστό 27%) και 1.004 οχήματα με άλλο καύσιμο - υβριδικά, διπλού καυσίμου και ηλεκτρικά.

carmarket_03

Συνολικά, τώρα, κατά τη διάρκεια του 11μηνου στη χώρα μας ταξινομήθηκαν 70.765 οχήματα με κινητήρα βενζίνης (ποσοστό αύξησης 21,9%), 28.845 με κινητήρα ντίζελ (ποσοστό μείωση 17,4%) και 8.802 με άλλου είδους καυσίμου. Συγκρίνοντας το νούμερο αυτό με το περσινό παρατηρούμε ότι στα λεγόμενα "καθαρά" αυτοκίνητα είχαμε αύξηση της τάξεως του 82,1%.

Αντίστοιχα κατά το ίδιο χρονικό διάστημα του 2018 είχαν ταξινομηθεί 58.052 οχήματα με κινητήρα βενζίνης, 34.934 με κινητήρα ντίζελ και 4.833 με άλλου είδους καύσιμο.

Διαπιστώνουμε ότι αργά αλλά σταθερά τα "καθαρά" οχήματα σημειώνουν συντριπτικά ποσοστά αύξησης και το φαινόμενο  αυτό θα εξακολουθήσει να συμβαίνει αφού τα ποσοστά αυτών των οχημάτων στη χώρα μας είναι σχεδόν μηδενικά.

Βέβαια, για μια ακόμη φορά βλέπουμε και οι κινητήρες βενζίνης  να εξακολουθούν να αυξάνουν τα ποσοστά τους, έναντι των ντίζελ που μήνα-μήνα μειώνονται αισθητά.

Το 2020 θα είναι μια εξαιρετική μεταβατική χρονιά για την αγορά του αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Με τα ποσοστά του CO2 να μειώνονται δραματικά, όλοι οι κατασκευαστές που προωθούν αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά θα κληθούν να πληρώσουν τεράστια πρόστιμα λόγω των ρύπων. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εμφανίζονται σαν μανιτάρια από κάθε κατασκευαστή.

Συνεπώς και στη χώρα μας το 2020 θα επιλέγουμε αυτοκίνητο με βάση τα εκπεμπόμενα  CO2, αφού αναλόγως θα "ρυθμιστούν" και τα τέλη κυκλοφορίας για το 2021. Αλλά για το θέμα αυτό θα έχουμε την ευκαιρία να τα ξαναπούμε πολύ σύντομα.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok