Ειδήσεις Auto

Δοκιμές πριν την Έναρξη της Σεζόν

Opel Astra TCR Με ‘τέρμα τα γκάζια’ προχωρά το πρόγραμμα εξέλιξης του Opel Astra TCR. Την περασμένη εβδομάδα το νέο αυτοκίνητο τουρισμού για αγώνες πελατών που κατασκευάστηκε σύμφωνα με τους κανονισμούς του TCR (Touring Car Racer) κάλυψε αμέτρητα χιλιόμετρα σε ένα πενθήμερο δοκιμών στο Εστορίλ της Πορτογαλίας. Το Opel Astra TCR κάνει δημόσια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (3 – 13 Μαρτίου, 2016).

Ο Τεχνικός Διευθυντής της Opel Motorsport, Dietmar Metrich σε συνεργασία με την ομάδα εξέλιξης της Kissling Motorsport έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη φιλοσοφία του εμπρός άξονα. «Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με 330 ίππους και εμπρόσθια κίνηση, αυτό είναι βασικό εξάρτημα. Όλες οι διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις που επενεργούν σε ένα όχημα TCR - κατά την επιτάχυνση, επιβράδυνση και αλλαγή κατεύθυνσης - επηρεάζουν και τους δύο εμπρός τροχούς,» εξηγεί ο Dietmar Metrich.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων test drives, οι τεχνικοί επικεντρώθηκαν στο βασικό σετάρισμα που θα μεγιστοποιήσει τις επιδόσεις του Astra TCR. Το πιο σημαντικό στην πορεία είναι η σχολαστική εξισορρόπηση της μηχανικής πρόσφυσης του πλαισίου και των τροχών και της αεροδυναμικής πρόσφυσης, που δημιουργείται κυρίως από την πίσω πτέρυγα και το εμπρός splitter. Και τα δύο προσφέρουν στο αγωνιστικό αυτοκίνητο ταχύτητα και οδηγική άνεση. Οι πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός για τη συμπεριφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου είναι εξ ίσου σημαντικές με τους χρόνους των γύρων. Η σωστή ισορροπία ενός οχήματος είναι ιδιαίτερα σημαντική και για την αποτελεσματικότητα των φρένων. Το σύστημα φρένων της πασίγνωστης AP για το Astra TCR επιτρέπει καθυστερημένο φρενάρισμα. Αυτό διασφαλίζεται από δίσκους 378 mm με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, σε συνδυασμό με δίσκους 265 mm με διπίστονες δαγκάνες πίσω. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την κατανομή πέδησης από το cockpit.

Opel Astra TCR Το Astra TCR είναι κορυφαίο και από απόψεως δυναμικής αντοχής. Το σειριακό, εξάρι αγωνιστικό κιβώτιο με χειριστήριο (paddle) στο τιμόνι – το οποίο δημιούργησαν οι Γάλλοι σπεσιαλίστες της Sadev – είναι τρομερά άνετο. Και ο τετρακύλινδρος, δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ψεκασμό πολλαπλών σημείων έχει ήδη αποδείξει τη δύναμη και αντοχή του σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων. Ο 16-βάλβιδος κινητήρας των 330 ίππων με μέγιστη ροπή περίπου 420 Nm έχει επίσης εξαιρετική απόδοση στην TCR εκδοχή του. Σε αυτή την περίπτωση φρένο στις δυνατότητες επιδόσεων του κινητήρα θέτουν οι κανόνες του σπορ.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok