Αισιόδοξα μηνύματα έρχονται από το μέτωπο των ταξινομήσεων επιβατικών οχημάτων και από την αγορά της Θεσσαλονίκης, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς της χώρας. Ο περασμένος Σεπτέμβριος έκλεισε με 501 ταξινομήσεις, έναντι 398 του Σεπτεμβρίου της περασμένης χρονιάς.
Κατά το 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου της φετινής χρονιάς ταξινομήθηκαν συνολικά 6.423 επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Το ίδιο χρονικό διάστημα της περασμένης χρονιάς είχαν ταξινομηθεί 5.590 οχήματα. Σημειώνεται μια αύξηση της τάξεως του 14,91%, επίδοση ιδιαίτερα αισιόδοξη.
Το ζητούμενο πλέον είναι να καταφέρουν να επιβιώσουν τα δίκτυα λιανικής της πόλης, αφού η μακροχρόνια οικονομική κρίση έχει δημιουργήσει σχεδόν μια μη αναστρέψιμη κατάσταση. Ο ισχυρός ανταγωνισμός σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά κερδοφορίας, έχουν δημιουργήσει μια εξαιρετικά δύσκολη κι επικίνδυνη κατάσταση.
Ισχυρό πλεονέκτημα δείχνει να έχουν οι μεγάλοι εισαγωγικοί οίκοι, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει και δίκτυα λιανικής στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Οι μικρότεροι – παραδοσιακοί ντήλερ φαίνεται να αντιμετωπίζουν, στην πλειοψηφία τους, οξύτατα οικονομικά προβλήματα.
Δείτε αναλυτικά τις ταξινομήσεις του περασμένου Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.
Ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου 2019
Toyota |
97 |
19,4% |
Opel |
45 |
9,0% |
Hyundai |
42 |
8,4% |
Citroen |
30 |
6,0% |
Mercedes |
30 |
6,0% |
BMW |
28 |
5,6% |
VW |
26 |
5,2% |
Kia Motors |
26 |
5,2% |
Ford |
23 |
4,6% |
Peugeot |
22 |
4,4% |
Nissan |
22 |
4,4% |
Suzuki |
20 |
4,0% |
Fiat |
14 |
2,8% |
Renault |
13 |
2,6% |
Dacia |
12 |
2,4% |
Honda |
10 |
2,0% |
Audi |
9 |
1,8% |
Skoda |
91,8% |
|
Mitsubishi |
7 |
1,4% |
Volvo |
4 |
0,8% |
Seat |
4 |
0,8% |
Mini |
3 |
0,6% |
Jeep |
2 |
0,4% |
Alfa Romeo |
2 |
0,4% |
Mazda |
1 |
0,2% |