Ειδήσεις Auto

Για γρήγορους οικογενειάρχες με 306hp

Πρόκειται για το πέμπτο μοντέλο της compact κατηγορίας, το νέο CLA 35 4MATIC Shooting Brake και το τελευταίο στον κόσμο της AMG. Το πεντάθυρο μοντέλο συνδυάζει τις ισχυρές αναλογίες ενός σπορ κουπέ με μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών και το μεγάλο άνοιγμα του χώρου φόρτωσης. Ο  τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων με μεγάλη ροπή προσφέρει 306 ίππους, η οποία διανέμεται μεταβλητά στον εμπρόσθιο και τον οπίσθιο άξονα μέσω κιβωτίου μετάδοσης 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και τετρακίνηση  AMG Performance 4MATIC. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα.

Με σπορ γονίδια, διαθέτει πολλά ειδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά AMG. όπως κι εσωτερικά.

CLA 35 4MATIC _ 03

Ο κινητήρας 2.0 λίτρων βασίζεται στο τετρακύλινδρο κινητήρα M 260 της νέας A-Class. Οι επεμβάσεις της AMG περιλαμβάνουν τον υπερσυμπιεστή, τον ψύκτη αέρος και την ανεξάρτητη εισαγωγή αέρα. Το σπορ σύστημα κίνησης διαθέτει άμεση ανταπόκριση στις εντολές του πεντάλ γκαζιού, υψηλή ισχύ έλξης (μέγιστη ροπή 400 Nm από 3000 σ.α.λ.), εξαιρετικά ζωντανή απόκριση και χαρακτηριστικό ήχο κινητήρα. Ο χώρος καύσης από χυτοπρεσαριστό αλουμίνιο υψηλής αντοχής μειώνει το βάρος του οχήματος.

Η μεταβλητή AMG Performance 4MATICκίνηση,  συνδυάζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση με την οδηγική απόλαυση. Η κατανομή ροπής (400Nm/3.000 - 4.000 σ.α.λ.) είναι συνεχώς μεταβλητή ώστε να ταιριάζει στις απαιτήσεις της δυναμικής διακίνησης. Η ροπή μοιράζεται στον εμπρός και πίσω άξονα έως 50:50.

Ένας συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων που είναι ενσωματωμένος στη μετάδοση του οπίσθιου άξονα, είναι υπεύθυνος για τη μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Ελέγχεται ηλεκτρομηχανικά και οι παράγοντες επηρεασμού της κατανομής ροπής δεν είναι μόνο η ταχύτητα οδήγησης, η πλευρική και διαμήκης επιτάχυνση και η γωνία διεύθυνσης, αλλά και η διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ των επιμέρους τροχών.

CLA 35 4MATIC _ 04

Τα χαρακτηριστικά ελέγχου όλων των τροχών εξαρτώνται από την επιλεγμένη λειτουργία ESP: Εφόσον ενεργοποιείται το ESP, το σύστημα 4MATIC παραμένει σε κατάσταση "άνεσης". Μόλις ο οδηγός πιέσει το κουμπί "ESP SPORT Handling" ή "ESP OFF", το σύστημα 4MATIC μεταβαίνει στη λειτουργία "Sport" - για ακόμη πιο γρήγορο χειρισμό και ακόμη υψηλότερα όρια ευστάθειας. Το 3ο στάδιο ESP έχει ατομικές στρατηγικές ελέγχου στον τρόπο λειτουργίας SPORT HANDLING ώστε να επιτρέψει υψηλότερες γωνίες ολίσθησης για ένα σπορ στυλ οδήγησης προτού παρέμβει το σύστημα.

Στο πρόγραμμα είναι διαθέσιμα πέντε mode οδήγησης AMG  DYNAMIC SELECT : "Slippery", "Comfort", "Sport", "Sport +" και "Ατομικό" τα οποία επιτρέπουν μια ευρεία γκάμα ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών του οχήματος από άνετα σε δυναμικά.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok