To pick up της Jeep
Αποτελεί ένα κορυφαίο γεγονός για την εταιρεία. Και είναι πλέον πραγματικότητα η δημιουργία ενός νέου μοντέλου και μάλιστα pick up. Το αναμέναμε καιρό και έφθασε η ώρα να το δούμε. Το νέο Gladiator θα εφοδιάζεται με την Command-Trac και Rock-Trac 4×4 τετρακίνηση, ενώ θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης 3.600 κ.εκ. ισχύος 285 ίππων και ντίζελ 3.0 EcoDiesel V-6 ισχύος 260 ίππων.
Στην Αμερική αγορά είναι, δεκαετίες τώρα, ιδιαίτερα διαδεδομένα τα pick up. Από την άλλη, το όνομα Jeep είναι πολύ "βαρύ" και με τεράστια παράδοση. Και φυσικά υπάρχει και η προϊστορία, τότε, από το 1963 έως και το 1971 που κατασκευαζόταν το Jeep Wagoneer pick up.
Δείτε το video του νέου Jeep Gladiator Rubicon
Ο διπλοκάμπινος "Μονομάχος" , όπως είναι το όνομά του, είναι ένα ευέλικτο και ελαφρύ όχημα, το οποίο "βλέπει" πολύ μπροστά. Πρόκειται για ένα Wrangler με καρότσα η οποία ξεπερνά λίγο τα 1,5 μέτρα. Με μαλακή και σκληρό οροφή θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Unlimited, Rubicon και Sport.
"Πατάει" στη γνωστή πλατφόρμα, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα μοντέλα του 2018. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο το αμάξωμα, μειώνει κατά πολύ το τελικό του βάρος.
Ακολουθώντας τα θέλω των φανατικών οπαδών της μάρκας, έχει πλαίσιο τύπου σκάλας και άκαμπτους άξονες. Ιδανικό για κίνηση εκτός δρόμου.
Το νέο Gladiator, στη βασική του έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον κινητήρα βενζίνης Pentastar V6 των 3.600 κ.εκ. και ισχύος 285 ίππων. Θα συνεργάζεται με ένα νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ θα υπάρχει διαθέσιμο σαν προαιρετική επιλογή και ένα αυτόματο 8άρι κιβώτιο.
Επιπλέον, θα υπάρχει ο ντίζελ κινητήρας των 3,0 λιτ. EcoDiesel V-6 ισχύος 260 ίππων, ενώ θα είναι διαθέσιμος και ένας τούρμπο 2λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας ισχύος 270 ίππων.
Στο νέο Jeep Gladiator η κίνηση μεταφέρεται μέσω των Command-Trac και Rock-Trac 4×4, με άξονες Dana 44, Tru-Lock electric εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά. Ακόμη θα είναι διαθέσιμο το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Trac-Lok με 33άρια ελαστικά εκτός δρόμου 33 ιντσών.
Jeep Gladiator
Η πλούσια κληρονομιά της Jeep
Το ολοκαίνουριο Gladiator 2020 είναι η τελευταία πρόταση σε μια μεγάλη σειρά φορτηγών Jeep που ξεκίνησε το 1947 όταν ο Willys Overland εισήγαγε ένα φορτηγό ενός τόνου με τετρακίνηση βασισμένο στο CJ-2A. Με περισσότερα από 40 χρόνια πλούσιας κληρονομιάς, το Gladiator είναι το τελευταίο σε μια μεγάλη σειρά από φορτηγά Jeep που περιλαμβάνει:
Jeep Pickup : 1947-1965
Ένα pickup με μεταξόνιο των 118 ιντσών που πραγματοποίησε λίγες αλλαγές στο μοντέλο. Ήταν η πρώτη προσπάθεια της Willys-Overland να διαφοροποιήσει τη μάρκα Jeep από το CJ.
Jeep FC-150/170 Pickup : 1957-1965
Αυτά τα οχήματα Forward-Control σειρά Jeep ήταν ουσιαστικά φορτηγά εργασίας - με μεταξόνιο 81 ιντσών για τα FC-150 και 103,5 ίντσες για το FC-170. Είχαν πολύ λίγες αλλαγές κατά τη διάρκεια της ζωής τους, αν και μερικά μοντέλα 1959 και 1960 περιείχαν πλήρως εμπλεκόμενους μπροστινούς και οπίσθιους άξονες, ενώ μερικά μοντέλα FC-170 περιλάμβαναν διπλούς πίσω τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων.
Jeep Gladiator / J-Series Pickup: 1963-1987
Το Gladiator, που μοιάζει με τον Wagoneer, έκανε το ντεμπούτο του το 1963 σε μορφή 120-ιντσών (J-200) ή 126 ιντσών (J-300).
Jeep CJ-8 Scrambler: 1981-1985
Παρουσιάστηκε το 1981, το Scrambler ήταν ένα Jeep παρόμοιο με το CJ-7, αλλά με μεγαλύτερο μεταξόνιο. Γνωστό διεθνώς ως CJ-8, ήταν διαθέσιμο είτε σε σκληρή, είτε σε μαλακή οροφή. Λιγότεροι από 30.000 Scramblers κατασκευάστηκαν τότε και αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για συλλέκτες του σήμερα.
Jeep Comanche (MJ): 1986-1992
Με βάση την πλατφόρμα Cherokee και παρόμοια εξοπλισμένη, προσέφεραν τετρακίνηση Selec-Trac ή Command-Trac.