spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΝέο Seat Tarraco

Νέο Seat Tarraco

Αντιπροσωπεύει την είσοδο της SEAT στην κατηγορία των μεγάλων SUV και συμπληρώνει την οικογένεια SUV, ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona. To νέο Tarraco θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2019.

Το νέο μοντέλο, που σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο του Martorell (Βαρκελώνη) και κατασκευάζεται στο Wolfsburg (Γερμανία), σηματοδοτεί την τρίτη φάση της «επιθετικής» προϊοντικής πολιτικής της εταιρείας στην κατηγορία των SUV.

Το όνομα του προέρχεται από την αρχαία ονομασία της Μεσογειακής πόλης Tarragona, ένα ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο με εκπληκτική αρχιτεκτονική. Το Tarraco είναι το πρώτο όνομα μοντέλου SEAT που επιλέχθηκε μέσω δημόσιας ψηφοφορίας από περισσότερους από 140.000 φίλους της μάρκας  που συμμετείχαν στο τελικό στάδιο της πρωτοβουλίας #SEATseekingName.

Seat-Tarraco_ 03

Στιβαρό & πρακτικό

Παρόλο που το Tarraco SUV έχει μήκος 4.735mm, πλάτος 1.839mm και ύψος 1.658mm, δημιουργώντας ένα τεράστιο εσωτερικό χώρο και ένα επιβλητικό εξωτερικό, η συνολική σχεδίαση υποδηλώνει ευελιξία , στιβαρότητα και πρακτικότητα.

Η εμπρόσθια σχεδίαση αποκαλύπτει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της SEAT, με μία πιο προεξέχουσα μάσκα, προσδίδοντας μεγαλύτερη παρουσία και χαρακτήρα ενώ οι επιβλητικοί προβολείς Full LED, που διατηρούν την τριγωνική σχεδιαστική τους υπογραφή, τοποθετούνται πιο απομακρυσμένοι στο αμάξωμα, δίνοντας πιο εστιασμένη εμφάνιση.

Η τεχνολογία φωτισμού αποτελεί σημαντική πτυχή του Tarraco. Το νέο SUV χρησιμοποιεί τεχνολογία LED 100%, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ως στάνταρ και για τα δύο επίπεδα εξοπλισμού, Style και Xcellence, δίνοντας στους σχεδιαστές μεγαλύτερη δημιουργική ελευθερία και στους πελάτες καθαρότερο και ευκρινέστερο φωτισμό.

Στο πίσω μέρος, η έμφαση δίνεται στον χώρο φόρτωσης, όπου το χαμηλό ύψος και το μεγάλο πλάτος εκφράζουν την πρακτικότητα ενός SUV. Τα φώτα LED ενισχύουν περισσότερο τη δυναμική του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.

Seat-Tarraco_ 04

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές δημιούργησαν μία προστατευτική καμπίνα για τους επιβάτες, χρησιμοποιώντας μία οριζόντια γραμμή που διατρέχει το ταμπλώ και τονίζει το πλάτος του, αυξάνοντας το αίσθημα χώρου ενώ παράλληλα εμπνέει εμπιστοσύνη, ασφάλεια και υψηλό επίπεδο ποιότητας που συνήθως βλέπουμε στην κατηγορία premium.

Είτε η 5θέσια έκδοση είτε η προαιρετική 7θέσια, το εσωτερικό προσφέρει την απαραίτητη λειτουργικότητα και ποιότητα στα πλαίσια της σημερινής ανταγωνιστικής αγοράς. Το εσωτερικό του επωφελείται από το SEAT Digital Cockpit με οθόνη 10.25’’ που απλοποιεί την παροχή πληροφοριών στον οδηγό και μία μεγάλη, εργονομικά τοποθετημένη οθόνη 8’’, όπου οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία σειρά από επιλογές συνδεσιμότητας, εύκολα και με ασφάλεια.

Διακρίνεται, επίσης, από την προσεκτική επιλογή υλικών και χρωμάτων (υφασμάτινα, Alcantara ή προαιρετικά μαύρα δερμάτινα καθίσματα και μια κομψή, σπορ μαύρη εσωτερική οροφή), την απτή ακρίβεια των διακοπτών και χειριστηρίων που αποδεικνύουν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, τον χωρίς πλαίσιο εσωτερικό καθρέπτη, τα προαιρετικά θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα και το ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με λειτουργία μνήμης.

Seat-Tarraco_ 05

Infotainment και συνδεσιμότητα

Το Tarraco επωφελείται από τη μεγάλη κεντρική οθόνη 8’’ με ενσωματωμένη τεχνολογία SEAT Full Link που επιτρέπει στους χρήστες να επωφεληθούν από τη μέγιστη συνδεσιμότητα μεταξύ smartphone και οχήματος, με ενσωματωμένη εφαρμογή Android Auto και Apple CarPlay.

Το SEAT DriveApp παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες επιλογές για να απολαμβάνουν λειτουργίες όπως καταγραφή διαδρομών, έλεγχος κατάστασης αυτοκινήτου ή αναγνώριση τραγουδιού μέσω Shazam (μόνο για Android Auto), όλες μέσω της οθόνης αφής 8 ιντσών.

Επιπλέον, με το SEAT Tarraco είναι διαθέσιμη η εφαρμογή Amazon Alexa.  Το SEAT Media Control with Amazon Alexa app, ενισχύει τη λειτουργικότητα και απλοποιεί την πρόσβαση. Όλοι οι χρήστες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να πατήσουν το κουμπί ελέγχου στο τιμόνι και να μιλήσουν.

Ενσωματώνει επίσης το SEAT Digital Cockpit με ψηφιακή οθόνη 10.25’’ που παρέχει με ασφάλεια, σαφείς και χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό. Τέλος, το Tarraco θα είναι το πρώτο SEAT που θα διαθέτει λειτουργία ελέγχου με χειρονομίες (όταν είναι εξοπλισμένο με 8’’ Navigation Plus).

Seat-Tarraco_ 06

Κινητήρες βενζίνης

Διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης είναι ένας 4κύλινδρος 1.5 λίτρων TSI 150PS με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένας 2.0 λίτρων 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG.

Ο κινητήρας των 1.5 λίτρων αποδίδει ισχύ 150PS μεταξύ 5.000rpm και 6.000rpm και μέγιστη ροπή 250Nm μεταξύ 1.500rpm έως 3.500rpm. Οι εξαιρετικές καμπύλες επιτυγχάνονται εξαιτίας της διαδρομής και της διαμέτρου των 74.5mm και 85.9mm αντίστοιχα καθώς και της σχέσης συμπίεσης 10.5, δίνοντας στο Tarraco τελική ταχύτητα 201km/h.

O κινητήρας των 2.0 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 4.200rpm και 6000rpm. Η τεράστια ροπή των 320Nm αποδίδεται μεταξύ 1.500-4.100rpm. Με αυτό τον κινητήρα, το Tarraco πιάνει τα 100km/h σε μόλις 8,0 δευτ.  και φτάνει τελική ταχύτητα 211km/h.

Seat-Tarraco_ 07

Κινητήρες πετρελαίου

Διαθέσιμοι κινητήρες πετρελαίου είναι ένας 2.0 λίτρων TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος με κιβώτιο 6 ταχυτήτων & 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG και ένας 2.0 λίτρων TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG. Και οι δύο εκδόσεις του 2.0lt κινητήρα diesel έχουν ίδια διαδρομή και διάμετρο, 81mm και 95.5mm αντίστοιχα αλλά διαφορετική σχέση συμπίεσης: 16.2 στους 150PS και 15.5 στους 190PS.

Ο 2.0lt TDI 150PS εμπροσθιοκίνητος κινητήρας με κιβώτιο 6 ταχυτήτων (μέγιστη ταχύτητα 202km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 9.8 sec) & ο 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 198km/h), αποδίδουν μέγιστη ισχύ 150PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 340Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.000rpm. Ο 2.0lt TDI 190PS 4Drive με 7τάχυτο κιβώτιο DSG (μέγιστη ταχύτητα 210km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε 8.0 sec) αποδίδει μέγιστη ισχύ 190PS μεταξύ 3.500rpm και 4.000rpm και μέγιστη ροπή 400Nm μεταξύ 1.750rpm έως 3.250rpm.

Μέχρι το 2020, το Tarraco θα διαθέτει και με έκδοση Plug-in Hybrid.

Seat-Tarraco_ 08

Πλαίσιο

Βασίζεται στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB. Στο μπροστινό μέρος, το Tarraco ενσωματώνει ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης MacPherson με ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος χρησιμοποιήθηκε σύστημα πολλαπλών συνδέσμων, που περιλαμβάνει επίσης ελατήρια και υδραυλικά αμορτισέρ.

Το Dynamic Chassis Control (DCC) προσφέρει την ιδανική ισορροπία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποια ρύθμιση προτιμά (Normal, Eco, Sport), αλλά το σύστημα μπορεί επίσης να προσαρμοστεί αυτόματα ανάλογα με την επιφάνεια του δρόμου και το στυλ οδήγησης.

Το αποτέλεσμα είναι ευελιξία που ελάχιστοι θα περίμεναν από ένα SUV, αλλά το Tarraco με μεταξόνιο 2.790mm και βάρος μόλις 1.687kg καταφέρνει να είναι όχι μόνο πρακτικό στη καθημερινή χρήση αλλά και οδηγικά απολαυστικό.

Seat-Tarraco_ 09

Ασφάλεια

Ένα σύνολο αισθητήρων επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατάσταση στο δρόμο. Front Assist με ανίχνευση ποδηλάτου, Lane Assist και Emergency Call, είναι όλα στάνταρ, ενώ το Adaptive Cruise Control είναι στάνταρ στην έκδοση Tarraco Xcellence.

Προσφέρεται επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης προκειμένου να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή, ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες: Emergency Assist, Blind Spot Detection και Exit Assist, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist και Light Assist ως προαιρετικά.

Πηγαίνοντας την ασφάλεια στο επόμενο επίπεδο, το Tarraco περιλαμβάνει επίσης Pre-crash Assist και Rollover Detection, που σημαίνει ότι όποια κι αν είναι η κατάσταση, το νέο μοντέλο σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά πρότυπα ασφαλείας και να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία

Στα παραπάνω συστήματα προσθέτουμε και τα συστήματα άνεσης που περιλαμβάνουν Park Assist, Electric Tailgate με Virtual Pedal καιTop View camera system ώστε το νέο SEAT Tarraco να στέκεται πάνω από τους ανταγωνιστές του στην κατηγορία των μεγάλων SUVs.

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO