Ειδήσεις Auto

 

Τώρα και με φυσικό αέριο

Η Skoda ανακοίνωσε ότι προσφέρει τώρα μια ολοκληρωμένη εναλλακτική πρόταση. Την Octavia Combi G-TEC, ένα μοντέλο διπλού καυσίμου το οποίο κινείται με φυσικό αέριο. Η Octavia Combi G-TEC διαθέτει νέο, πιο ισχυρό κινητήρα 1,5 TSI με ισχύ 96 kW (130 PS). Αποκλειστικά σε εκδόσεις COMBI και σε επίπεδα εξοπλισμού Active, Ambition ή Style, το νέο αυτό μοντέλο έχει αυτονομία 480 χιλιομέτρων κινούμενο με CNG. Η τεχνολογία του διαθέτει τρεις δεξαμενές καυσίμου, όπου αποθηκεύονται συνολικά 17,7 κιλά CNG. Μια πρόσθετη δεξαμενή βενζίνης 11,8 λίτρων διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητοι θα κινηθεί αυτόνομα και σε περιοχές χωρίς σταθμούς πλήρωσης CNG. Ο νέος κινητήρας των 1,5 λίτρων στο G-TEC έχει απόδοση 96 kW (130 PS) - 15 kW (20 PS) περισσότερο από τον προκάτοχό του.

Χάρη στο μεταβλητό χρονισμό των  βαλβίδων  εισαγωγής με τη λειτουργία κύκλου Miller, είναι επίσης πολύ αποτελεσματικό. Σε λειτουργία CNG, οι εκπομπές CO2 μειώνονται ακόμη περισσότερο, κατά περίπου 25% σε σύγκριση με τη βενζίνη, με σημαντικά χαμηλότερη παραγωγή οξειδίων του αζώτου (NOx) και χωρίς εκπομπές σωματιδίων. Συνεπώς, το G-TEC  συμμορφώνεται με το πιο αυστηρό πρότυπο εκπομπών ρύπων EU6d-TEMP, καθιστώντας το μια θαυμάσια εναλλακτική πρόταση για τα αυτοκίνητα με συμβατικά καύσιμα. Το πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) έχει υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο από τη βενζίνη ή το ντίζελ. Είναι φθηνότερο και κάνει  πιο καθαρή καύση.  Ακόμη, η  χρήση βιοαερίου από απόβλητα ή γεωργική παραγωγή ή συνθετικό αέριο αντί για CNG, επιτυγχάνει ακόμα ευνοϊκότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μπορούν να γίνουν και περισσότερες βελτιώσεις προκειμένου να χρησιμοποιείται ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές στην παραγωγή αερίου.

OCTAVIA-G-TEC-03

Το φυσικό αέριο λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ ορυκτών καυσίμων και ηλεκτρικής κινητικότητας. Επιπλέον, ένα όχημα που κινείται με CNG είναι τόσο γρήγορο και εύκολο να ανεφοδιαστεί ως βενζινοκίνητο ή ντιζελοκίνητο μοντέλο. Μπορεί να καλύψει 480 -χιλιόμετρα κινούμενο μόνο με καθαρό CNG Η μία  δεξαμενή CNG βρίσκεται μπροστά από τον πίσω άξονα και είναι κατασκευασμένη από χάλυβα. Οι άλλες δύο δεξαμενές, που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών, κατασκευάζονται από ένα νέο σύνθετο υλικό που συνδυάζει απόλυτη ασφάλεια με χαμηλό βάρος. Σε περίπτωση εξάντλησης του CNG, τότε το αυτοκίνητο θα αλλάξει αυτόματα στη λειτουργία σε βενζίνη, χρησιμοποιώντας τα 11,8 λίτρα βενζίνης που μεταφέρεται σε πρόσθετη δεξαμενή.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τις τιμές του μιας και μόλις τώρα ανακοινώθηκε η παραγωγή του από το εργοστάσιο. Θεωρητικά σχετικά σύντομα θα το δούμε και στους ελληνικούς δρόμους, αν και η ελληνική αγορά δεν είναι φιλική προς τις εκδόσεις combi.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok