Ειδήσεις Auto

Με ποσοστό 14,4% η Nissan παραμένει πρώτη στο 7μηνο, με δεύτερη την Toyota και τρίτη την Opel

Nissan QashqaiΣτην αγορά του αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη, η Nissan κράτησε την πρωτοπορία και τον περασμένο Ιούλιο. Σύμφωνα με τα ανεπίσημα πρώτα στοιχεία, οι 422 συνολικά ταξινομήσεις του περασμένου μήνα στη Θεσσαλονίκη δεν ήταν και η καλύτερη επίδοση της αγοράς, αν και υπάρχουν ακόμη καινούργια αυτοκίνητα με τιμές απόσυρσης. Πάντως σε επίπεδο 7μήνου στη Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να προηγείται η Nissan με 451 ταξινομήσεις και ποσοστό 14,4% και ακολουθούν οι Toyota 409 & 13,1%, Opel 302 & 9,6%, Suzuki 198 & 6,3%, BMW 186 & 5,9%, Citroen 171 & 5,5%, VW 168 & 5,4%, Peugeot 164 & 5,2%, Ford 149 & 4,8%, Renault 130 & 4,1%, Mercedes 128 & 4,1%, Audi 125 & 4,0%, Hyundai 75 & 2,4%, Kia 69 & 2,2%, Skoda 76 & 2,1%, Mini 58 & 1,9%, Volvo 57 & 1,8%, Fiat 56 & 1,8%, Seat 48 & 1,5%, Honda 47 & 1,5%, Jeep 33 & 1,1%, Dacia 16 & 0,5%, Smart 11 & 0,4%, Mitsubishi 3 & 0,1%, Subaru 3 & 0,1%, Chevrolet 2 & 0,1%, Porsche 1 & 0,0% και Alfa Romeo 1 & 0,0%.

Συνολικά ταξινομήθηκαν κατά το πρώτο 7μηνο στην περιοχή 3.133 καινούργια αυτοκίνητα επιβατικά και ελαφρά φορτηγά, κατέχοντας η Θεσσαλονίκη ποσοστό επί της συνολικής αγοράς, μόλις 5,7%. Από τις 422 συνολικά ταξινομήσεις του Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη οι 282 ήταν λιανικές και μόλις το 33%, 140 αυτοκίνητα ήταν εταιρικές.

Πιο αναλυτικά κατά τον περασμένο Ιούλιο ταξινομήθηκαν στη Θεσσαλονίκη 63 Toyota με ποσοστό αγοράς 14,9% και ακολούθησαν οι Nissan 61 & 14,5%, Suzuki 41 & 9,7%, Opel 33 & 7,8%, BMW 26 & 6,2%, Citroen 17 & 4,0%, VW 24 & 5,7%, Peugeot 13 & 3,1%, Ford 30 & 7,1%, Renault 29 & 6,9%, Mercedes 16 & 3,8%, Audi 12 & 2,8%, Hyundai 10 & 2,4%, Kia 10 & 2,4%, Skoda 7 & 1,7%, Mini 6 & 1,4%, Volvo 8 & 1,9%, Fiat 4 & 0,9%, Seat 4 & 0,9%, Honda 3 & 0,7%, Jeep 2 & 0,5%, Smart 1 & 0,2%, Subaru 1 & 0,2% λοιποί 1 & 0,2%. Το ποσοστό της Θεσσαλονίκης τον Ιούλιο ήταν μόλις 6,0%, ιδιαίτερα χαμηλό για έναν ακόμη μήνα.

Nissan QashqaiΠανελλαδικά η αγορά έκλεισε στις 7.089 ταξινομήσεις, με τις εταιρικές πωλήσεις να φθάνουν τις 4.132 (ποσοστό 58%) και τις λιανικές 2.957. Τα 3.413 αυτοκίνητα από αυτά (ποσοστό 48%) ήταν με κινητήρες ντίζελ, τα 3.401 με κινητήρες βενζίνης, ενώ 275 είχαν άλλο καύσιμο (ηλεκτρικά, υβριδικά, αερίου κ.λ.π.) .

Πιο αναλυτικά πανελλαδικά πρώτη ήταν η Toyota με 925 ταξινομήσεις και ποσοστό 13,8% και ακολούθησαν οι Nissan 809 & 11,4%, VW 559 & 7,9%, Fiat 556 & 7,8%, Opel 473 & 6,7%, Peugeot 404 & 5,7%, Suzuki 383 & 5,4%, Mercedes 353 & 5,0%, Renault 316 & 4,5%, Seat 311 & 4,4%, BMW 309 & 4,4%, Citroen 280 & 3,9%, Audi 263 & 3,7%, Ford 236 & 3,3%, Skoda 193 & 2,7%, Mini 141 & 1,5%, Dacia 104 & 1,5%, Volvo 98 & 1,4%, Honda 79 & 1,1%, Jeep 76 & 1,1%, Smart 50 & 0,7%, Alfa Romeo 47 & 0,7%, Kia 47 & 0,7%, Hyundai 45 & 0,6%, Land Rover 11 & 0,2%, Ssangyong 11 & 0,2%, Mitsubishi 9 & 0,1%, Subaru 8 & 0,1%, Lancia 5 & 0,1%, Lexus 5 & 0,1%, Laguar 2 & 0,0%, Abarth 2 & 0,0%, Mazda 2 & 0,0%, Tesla 1 & 0,0%, Chevrolet 1 & 0,0%, Daihatsu 1 & 0,0% και Porsche 1 & 0,0%.

Αναλύοντας τις ταξινομήσεις του Ιουλίου ανά κατηγορία (segment) βλέπουμε ότι στο Segment A πρώτο ήταν το Fiat Panda, στο segment B το Toyota Yaris, στο segment C το Nissan Qashqai και στο segment SUV το Suzuki Vitara.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok