Ειδήσεις Auto

Υβριδικό & τετρακίνητο Supercar 3.5 λιτ. Twin-Turbo V6

Honda NSX renewed 10Αναφερόμαστε σαφώς σε ένα "καθαρόαιμο" αυτοκίνητο, το οποίο αποτελεί 10ετίες τώρα τον κρυφό & φανερό πόθο χιλιάδων οδηγών ανά την υφήλιο. Είναι μια μεγάλη κατηγορία οδηγών, οι οποίοι δεν "προσκυνάνε" στο ιταλικό κατεστημένο, αλλά αντίθετα βλέπουν και με το δίκιο τους την ιδανική λύση σπορ μετακίνησης μέσα από το κοκπιτ ενός Honda NSX.

Τώρα η Honda ανακοίνωσε σειρά από βελτιώσεις για το NSX μοντέλο του 2019. Οι σημαντικές αυτές Honda NSX renewed 11επεμβάσεις καθιστούν το υβριδικό ιαπωνικό supercar πολύ πιο ευχάριστο και χρηστικό στην καθημερινή οδήγηση και φυσικά πολύ πιο εξαιρετικό και συναρπαστικό για γρήγορη οδήγηση στις πίστες.

Τώρα παρουσιάζεται πολύ πιο δυναμικό, παραμένοντας πάντα όμως εύκολο και στην καθημερινότητα. Και αυτό επιτεύχθηκε χάριν στην τοποθέτηση μεγαλύτερων αντιστρεπτικών δοκών τόσο μπροστά όσο και πίσω. Σημαντικές επεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν και πίσω, προκειμένου να αυξηθεί η ακαμψία κατά 26% στο εμπρός τμήμα και κατά στο πίσω, συ σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Δείτε το Honda NSX 3.5L Twin-Turbo V6

Honda NSX renewed 12Πέραν των συγκεκριμένων επεμβάσεων στο supercar με τον κινητήρα 3,5 λιτ. V6 με το διπλό τούρμο, τώρα οι τεχνικοί της Honda, έκαναν σημαντικές επεμβάσεις και στο hardware, αναβαθμίζοντας το λογισμικό, αυτό το οποίο ελέγχει τα ενεργά μαγνητοθερμικά αμορτισέρ, την τετρακίνηση SH-AWD, το σύστημα ευστάθειας και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Για την καθημερινή χρήση υπάρχει πλέον μαλακότερη ρύθμιση, ενώ για τις υψηλότερες ταχύτητες προβλέπεται σκληρότερη ρύθμιση, προκειμένου να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις υψηλές απαιτήσεις μιας πίστας προδιαγραφών.

Honda NSX renewed 17Και αυτές οι επεμβάσεις "αμπαλάρονται" με την τοποθέτηση ειδικών ελαστικών Continental SportContactTM 6 υψηλής απόδωσης. Τα συγκεκριμένα ελαστικά εξελίχθηκαν αποκλειστικά για το ιαπωνικό supercar, προκειμένου να παραμένουν αποτελεσματικά, τόσο στο στεγνό, όσο και στο βρεγμένο, αλλά και στις υψηλές απαιτήσεις του φρεναρίσματος.

Σημαντικές επεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν και στον κινητήρα, προκειμένου αυτός να ακολουθεί τα ιδιαίτερα αυστηρά όρια ρύπων του Euro 6d-TEMP. Και φυσικά τώρα υπάρχει και η επιλογή του χρώματος Thermal Orange Pearlescent, προκειμένου οι απανταχού λάτρεις του NSX να μπορούν να "παίξουν" με τα χρώματα και το εσωτερικό του.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok