Ειδήσεις Auto

Ένα απίστευτα δύσκολο εγχείρημα

Opel Velomobil 10Μια από τις πιο δύσκολες δοκιμασίες ξεκινά σε λίγες ώρες! Πρόκειται για το 24ωρο εγχείρημα κατάρριψης ρεκόρ στο Κέντρο Δοκιμών Rodgau-Dudenhofen της Opel. Το αεροδυναμικό, τρίτροχο Velomobile με ολόσωμο φέρινγκ φτάνει τα 80 χλμ/ώρα και η αθλήτρια στοχεύει να ξεπεράσει τα 1.219 χιλιόμετρα σε 24 ώρες, με μοναδικό εφόδιο τη μυϊκή της δύναμη. #WeBelieve: η Opel υποστηρίζει την Nici και πιστεύει στην επιτυχία της.

Opel Velomobil 11Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει καλύψει κάποιος απόσταση πάνω από 1219 χιλιόμετρα σε 24 ώρες με μοναδικό εφόδιο τη μυϊκή του δύναμη. Αυτό αναμένεται να αλλάξει από τις 28 έως τις 29 Ιουλίου. Στις 10 το πρωί, η Nicola “Nici” Walde θα ξεκινήσει την προσπάθειά της για την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ απόστασης στο Κέντρο Δοκιμών Rodgau-Dudenhofen της Opel. Ο εξοπλισμός της είναι ένα τρίτροχο όχημα οριζόντιας διάταξης με ολόσωμο φέρινγκ το οποίο μπορεί να αγγίξει τα 80 km/h ως μέγιστη ταχύτητα.

Το αποκαλούμενο Velomobile είναι ένα αεροδυναμικά προηγμένο και μοναδικό στο είδος του όχημα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το συνεργάτη της Nici, τον Daniel Fenn. Η 44χρονη αθλήτρια θα επιχειρήσει να καταρρίψει το 24ωρο Opel Velomobil 12παγκόσμιο ρεκόρ γυναικών (1012 χιλιόμετρα) και αντρών (1.219 χιλιόμετρα). Γεννημένη στο Αμβούργο, η Nici έχει στην κατοχή της το παγκόσμιο ρεκόρ γυναικών HPV (Human Power Vehicles) για οχήματα που κινούνται με ανθρώπινη μυϊκή δύναμη από το 2015. Η Opel στηρίζει τον 24ωρο μαραθώνιο διαθέτοντας την πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας των 4,8 χιλιομέτρων, ενώ είναι και χορηγός της Nici Walder στις μετακινήσεις της. Η αθλήτρια θα ταξιδέψει στο Dudenhofen με το Velomobile σε ένα Opel Vivaro, ενώ κατά τη διάρκεια του εγχειρήματος ένα Opel Ampera-e θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα υποστήριξης. Το ηλεκτρικό Opel θεωρείται επίσης ένας πρωταθλητής αυτονομίας, καθώς μπορεί να καλύψει 520 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο NEDC (New European Driving Cycle).

H Opel στηρίζει το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα, Opel Velomobil 13καθώς η αποφασιστικότητα και η στάση ζωής της Nici Walde αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της Opel ως μάρκας και εταιρίας: Πίστεψε στον Εαυτό σου, στην επιτυχία και στο μέλλον! #WeBelieve είναι το σλόγκαν και το hashtag που αρμόζει καλύτερα στο συγκεκριμένο εγχείρημα κατάρριψης του παγκόσμιου ρεκόρ.

Η Opel έχει μακρά παράδοση στην ποδηλασία. Οι πέντε γιοι του ιδρυτή της εταιρίας Adam Opel ήταν επιτυχημένοι ποδηλάτες και η φωτογραφία τους στο πενταθέσιο τάντεμ ποδήλατο Quintuplet έχει μείνει στην ιστορία. Η Opel ξεκίνησε να κατασκευάζει δικά της ποδήλατα το 1886. Ήταν μάλιστα ένας από τους πρώτους κατασκευαστές ποδηλάτων στη Γερμανία και εξελίχτηκε στο μεγαλύτερο κατασκευαστή ποδηλάτων στον κόσμο στις αρχές της δεκαετίας του ’20. Το εκατομμυριοστό Opel Velomobil 14ποδήλατο της Opel παρουσιάστηκε στο κοινό στις 21 Ιουλίου 1926. Ακολούθησαν διάφορα παγκόσμια ρεκόρ όπως του Βέλγου ποδηλάτη Léon Vanderstuyft στις 29 Σεπτεμβρίου 1928 στην περιοχή του Παρισιού. Με το θρυλικό αγωνιστικό του ποδήλατο Opel ZR III που διέθετε ειδικές μετατροπές για την πίστα, ο Βέλγος άγγιξε την απίστευτη ταχύτητα των 122,77 χλμ/ώρα πίσω από τον Ελβετό προπομπό του, τον Lehmann. Το συγκεκριμένο παγκόσμιο ρεκόρ έμελλε να αντέξει για περισσότερα από 50 χρόνια. Στις 15 Φεβρουαρίου 1937 η Opel κατασκεύασε το τελευταίο της ποδήλατο από 2.621.965 συνολικά.

Opel Velomobil 17Μέχρι σήμερα, οι μηχανικοί της Opel εξακολουθούν να ασχολούνται με δίτροχα και τρίτροχα πρωτότυπα οχήματα. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2011, η Opel παρουσίασε το RAK-e, ένα ηλεκτροκίνητο, διθέσιο τάντεμ ποδήλατο με διάταξη που θύμιζε έντονα velomobile.

Ακολούθησε η μελέτη πάνω σε ένα μοντέρνο e-bike στο σαλόνι της Γενεύης το 2012. Το RAD-e διέθετε έντονα σχεδιαστικά στοιχεία φιλοσοφίας Opel και ήταν σχεδιασμένο για να καλύπτει μέχρι 45 χιλιόμετρα αμιγώς με ηλεκτρική λειτουργία.

Opel Velomobil 16Το 1972 η Opel κατέπληξε το κοινό με ένα συναρπαστικό εγχείρημα diesel. Διαθέτοντας ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα GT, το Diesel GT κατέρριψε δύο παγκόσμια και 18 διεθνή ρεκόρ για diesel οχήματα στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen. Χάρη στην υπερτροφοδότηση, ο κινητήρας των 2,1 λίτρων απέδιδε ισχύ 95 ίππων, η οποία θεωρείτο εκπληκτική για την εποχή. Επί δύο ημέρες και τρεις νύχτες, το πρωτότυπο έκανε γύρους στην πίστα υψηλών ταχυτήτων με μία ομάδα οδηγών αγώνων να εναλλάσσονται στο τιμόνι. Η υψηλότερη ταχύτητα που πέτυχε σε απόσταση 1000 μέτρων ήταν 197 χλμ/ώρα. Ήταν εκπληκτική επίδοση για diesel πριν από 46 χρόνια.

Τον Ιούλιο του 2003 το Opel Eco Speedster κατέρριψε 17 διεθνή ρεκόρ σε διάστημα 24 ωρών πάντα στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Opel Velomobil 18Dudenhofen υπό το άγρυπνο βλέμμα των παρατηρητών της FIA, της επίσημης Αρχής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το κινητήριο σύνολο του diesel πρωτοτύπου ήταν εξελιγμένο για υψηλές επιδόσεις, ενώ οι μηχανικοί της Opel εξερεύνησαν τότε τα όρια της τεχνολογίας στους τομείς της αεροδυναμικής και της εξοικονόμησης βάρους. Το διθέσιο αυτοκίνητο ήταν βασισμένο στο Speedster παραγωγής και διέθετε αμάξωμα από ανθρακονήματα. Το ιδιαίτερα αεροδυναμικό πρωτότυπο με τον κινητήρα στο κέντρο και με εκείνο το εκπληκτικό αμάξωμα, ήταν εφοδιασμένο με το μικρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα diesel στον κόσμο, τον οποίο έφεραν τα Opel Agila και Opel Corsa της εποχής, με ισχύ 51 kW/70 hp.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok