Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού λάτρεις του θρυλικού Jimny. Η Ιαπωνική εταιρεία δημοσίευσε στοιχεία τα οποία αφορούν τις εκδόσεις που θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά, αποκλειστικά σε 3θυρο αμάξωμα. Και το πλέον σημαντικό που έρχεται από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου είναι ότι το τετρακίνητο “εργαλείο” θα εξοπλίζεται με ένα νέο κινητήρα 1.462 κ. εκ. βενζίνης των 102 ίππων και 130Nm ροπής (αντικαθιστά τον παλαιότερο 1,3). Θα εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων αλλά και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων μειωμένης τριβής.
Δείτε το νέο Suzuki Jimny 2019
Ο νέος αυτός κινητήρας αν και μεγαλύτερος είναι κατά 15% ελαφρύτερος από τον 1,3 που αντικαθιστά, καταναλώνοντας και λιγότερο καύσιμο, γεγονός που σημαίνει και χαμηλότερους ρύπους. Υπολογίζεται ότι αρχές Οκτωβρίου θα βρίσκεται και στη χώρα μας. Έχει μέση κατανάλωση 6,8 και 7,5 λίτρα/100 χλμ με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, εκπέμποντας 178 και 198 γρ/χλμ CO2 με βάση τον νέο κύκλο δοκιμών WLTC. Έχει μέγιστη ταχύτητα τα 145 χλμ/ώρα με το μηχανικό και τα 140 χλμ/ώρα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Allgrip Pro AWD της Suzuki. ΤΟ 4WD σύστημα προσφέρει τρεις λειτουργίες:
2H (2WD-high gear),
4H (4WD-high gear) και
4L (4WD-low gear)
Το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με ένα LSD σύστημα πρόσφυσης που φρενάρει τον τροχό όταν αυτό είναι αναγκαίο.
Το εντελώς νέο Suzuki Jimny το οποίο “πατάει” σε πλαίσιο τύπου σκάλας, έχει μήκος 3,480 χιλ. πλάτος 1.645 χιλ., ύψος 1.725 χιλ. και μεταξόνιο 2.250 χιλ. Πάντα πρακτικό έχει χώρο αποσκευών 85 λίτρων και με την πτώση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει στα 377 λίτρα. Έχει βάρος 1.090 κιλά με μηχανικό κιβώτιο και 1.110 κιλά με αυτόματο κιβώτιο.
Suzuki Jimny 2019 – traction control
Πάει παντού
Το πλαίσιο τύπου σκάλας που διαθέτει, σε συνδυασμό με την εξελιγμένη του ανάρτηση προσφέρει τώρα ακόμη μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία.
Εντυπωσιάζει η γωνία προσέγγισης των 37 μοιρών, καθώς και η γωνία διαφυγής των 49 μοιρών, με τη γωνία ράμπας να φτάνει τις 28 μοίρες.
Εμπορικά στοχεύει στην “καρδιά” της B-SUV κατηγορίας. Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του θρυλικού Ιαπωνικού μοντέλου, το οποίο τώρα έχει αποκτήσει μια ξεκάθαρη boxy αισθητική, με δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός.
Θα εφοδιάζεται με το Suzuki Safety Support, σύστημα το οποίο αποφύγει τα ατυχήματα, με DSBS (Dual Sensor Brake Support) σύστημα το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό οπτικοακουστικά όταν διαπιστώνει κίνδυνο σύγκρουσης.