Alfa Romeo Giulia & Stelvio NRING

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 420

Η συλλεκτική αξία μιας διαχρονικής προσπάθειας

Alfa Romeo NRING 10Η Giulia Quadrifoglio "NRING" και η Stelvio Quadrifoglio "NRING" Nürburgring Limited Editions, (108 αντίτυπα για κάθε μοντέλο) αποτελούν ένα φόρο τιμής στην ιστορική επιτυχημένη πορεία της Alfa Romeo στη θρυλική Γερμανική πίστα. Οι παραγγελίες των συλλεκτικών αυτών μοντέλων άνοιξαν στις12 Ιουνίου.

Πολλές 10ετίες πριν
Από το 1927 που άνοιξε για πρώτη φορά, το Nürburgring αποτελεί το απόλυτο σημείο αναφοράς στους αγώνες αυτοκινήτου: η μοναδική διάταξη της πίστας του μέσα από δάση, οι ατελείωτες στροφές της, τα εναλλασσόμενα σαμαράκια, ανηφόρες και κατηφόρες της καθώς και η δημοτικότητα της στον κόσμο έχουν κάνει την Γερμανική πίστα μια γη της επαγγελίας για τους λάτρεις του σπορ δημιουργώντας προσμονή για επικά κατορθώματα. Η Alfa Romeo NRING 13μακρόχρονη, σχεδόν ενός αιώνα, ιστορία του Green Hell γράφτηκε με σημαντική συμμετοχή της Alfa Romeo, η οποία έχτισε τον μύθο της μέσα από μια πολλαπλές νίκες και αξέχαστα ρεκόρ στο Nürburgring. Η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας, κατέχει το ρεκόρ στην κατηγορία της, έχοντας διανύσει τα 20.832 χλμ. του Nordschleife σε 7 λεπτά και 51.7 δευτερόλεπτα. Αυτό την καθιστά το ταχύτερο SUV στην κατηγορία, εφοδιασμένο με ένα εξαιρετικό 2.9 V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα με 510 HP και ροπή 600 Nm που αποδίδει τελική ταχύτητα 283 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα. Η Giulia Quadrifoglio έχει ταχύτερο γύρο στα 7’32”, που επιτεύχθηκε χάρη στην εξαίσια οδηγική της συμπεριφορά, τελική ταχύτητα 307 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3.9 δευτερόλεπτα.


Δείτε το video των Stelvio & Giulia Quadrifoglio NRING

Τιμώντας μια ιστορική σχέση
Οι Giulia Quadrifoglio "NRING" και Stelvio Quadrifoglio "NRING" Nürburgring Limited Editions έχουν Alfa Romeo NRING 11δημιουργηθεί για να τιμήσουν την ιστορική αυτή σχέση με την πίστα, που αναζωπυρώθηκε πρόσφατα με τις θρυλικές επιδόσεις των νέων μοντέλων Quadrifoglio. Τη σχέση αυτή προβάλλει κι ένα εμπνευσμένο σετ από φωτογραφίες που παρουσιάζει τα δύο αυτοκίνητα στο περιβάλλον που αναδεικνύει απόλυτα τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά τους, στις πιο αναγνωρίσιμες στροφές του 'Ring' και στα πιο εμβληματικά του τμήματα, συμπεριλαμβανομένου του διάσημου Caracciola-Karussell.

Τα συλλεκτικά Limited edition
Διαθέσιμες, με μόλις 108 αυτοκίνητα από κάθε μοντέλο που προορίζονται μόνο για συλλέκτες και τους πιο πιστούς πελάτες της Alfa Romeo, οι νέες περιορισμένες εκδόσεις έχουν μοναδικό εξοπλισμό, όπως το αριθμημένο σήμα στο ταμπλό απAlfa Romeo NRING 12ό ανθρακονήματα και τη μοναδική εμφάνιση Circuito Grey, αποκλειστικά διαθέσιμη σ’ αυτήν την περιορισμένη έκδοση.
Επιπλέον των αριστοτεχνικών χαρακτηριστικών που χαρακτηρίζουν όλα τα αυτοκίνητα Quadrifoglio, ο στάνταρ εξοπλισμός στην ειδική σειρά “NRING” είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει φρένα carbon-ceramic, αγωνιστικά καθίσματα Sparco® με κόκκινο γαζί και σκελετό από ανθρακονήματα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Mopar® με λεβιέ με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, τιμόνι από δέρμα και Alcantara, επίσης με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Το μπροστινό σήμα και τα καλύμματα των εξωτερικών Alfa Romeo NRING 14καθρεφτών είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, όπως και οι πλευρικοί μαρσπιέδες. Και η λίστα δεν τελειώνει εδώ: σκουρόχρωμα τζάμια, Adaptive Cruise Control, πακέτο ηχοσυστήματος Harman Kardon premium, και σύστημα AlfaTM Connect 3D Nav με οθόνη 8.8’’, Apple CarPlayTM, Android AutoTM και DAB. Η Giulia λανσάρει τη νέα οροφή από ανθρακονήματα ενώ η Stelvio εξοπλίζεται με ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή. Και οι δύο έχουν πατάκια με κόκκινο λογότυπο και από την Mopar. Οι Stelvio και Giulia Quadrifoglio Nürburgring Edition sporting που φέρουν το σήμα “NRING” αποτελούν την κορυφαία απόδειξη της απόλυτης υπεροχής της Alfa Romeo.

Με κορυφαία τεχνολογία αιχμής
Τα μοντέλα Quadrifoglio είναι υποδείγματα ποιοτικής τεχνολογίας και κορυφαίας επίδοσης. Για Alfa Romeo NRING 15παράδειγμα, στη Stelvio, ο βενζινοκινητήρας 2.9 V6 Bi-Turbo των 510 HP συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, το οποίο εγγυάται μία αξεπέραστη απόδοση, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν επίσης το AlfaTM Chassis Domain Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να παρέχουν πάντοτε τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα διαχειρίζεται και αναθέτει ταυτόχρονα συγκεκριμένες λειτουργίες στα διάφορα ενεργά συστήματα, όπως το Q4 all-wheel drive (στην Stelvio Quadrifoglio), το σύστημα AlfaTM Active Torque Vectoring, το AlfaTM Active Suspension, το ESC και τον επιλογέα AlfaTM DNA Pro με λειτουργία Race.

Η τεχνολογία Torque Vectoring βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής στην Stelvio και στην Giulia και αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα τους. Οι δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι συμπλέκτες μέσα στο Alfa Romeo NRING 16σύστημα Torque Vectoring καθιστούν εφικτό τον έλεγχο της παρεχόμενης ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Αυτό εξασφαλίζει τη βέλτιστη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό κάνει ασφαλή και απολαυστική την Stelvio για την οδήγηση πάντοτε, χωρίς την ανάγκη παρεμβατικών εισόδων από το σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF 8 σχέσεων, που παρέχεται σαν στάνταρ, είναι ειδικά καλιμπραρισμένο για να αλλάζει ταχύτητες σε μόλις 150 milliseconds όταν είναι στην λειτουργία Race. Το σύστημα μετάδοσης έχει μία ασφάλιση συμπλέκτη έτσι ώστε να δίνει στον οδηγό μία αίσθηση δύναμης και ακρίβειας, κατά την αλλαγή στην επιτάχυνση. Ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας που έχει επιλογέα AlfaTM DNA Pro το νέο αυτόματο Alfa Romeo NRING 17κιβώτιο βελτιστοποιεί τη ρευστότητα, την άνεση και την ευκολία στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, ακόμα κι εκτός πόλης, βελτιώνει ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα του καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές του CO2. Έτσι, η υπεροχή αυτής της πρότασης δεν βρίσκεται μόνο στις επιδόσεις: και το sport SUV της Alfa Romeo αλλά και το sedan είναι επίσης απίστευτα αποδοτικά όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων και την αποδοτικότητα του καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και την λειτουργία "πλεύσης", που είναι διαθέσιμα στην λειτουργία οδήγησης Advanced Efficiency. Τέλος, εξ ίσου σημαντικό στη βελτιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας, είναι το γεγονός ότι και οι δύο είναι εφοδιασμένες με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων κατασκευασμένα από καθαρό αλουμίνιο τα οποία είναι ενσωματωμένα στην κολόνα του τιμονιού.

Για 216 τυχερούς αγοραστές
Η Alfa Romeo έχει δημιουργήσει μία πραγματικά κορυφαία, ολιστική εμπειρία για τους 216 Alfa Romeo NRING 19αγοραστές των Giulia Quadrifoglio "NRING" και Stelvio Quadrifoglio "NRING" Nürburgring Limited Editions. Η εμπειρία ξεκινάει πριν την παράδοση καθώς, η αποστολή ενός αριθμημένου μοντέλου σε κλίμακα 1:18, προηγείται της άφιξης του αυτοκινήτου. Και οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ: όταν παραδίδεται το αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του, ο αγοραστής θα βρει ένα welcome kit, που αποτελείται από αγωνιστικά γάντια Sparco® και εξατομικευμένο ειδικό σακάκι, σπορ τσάντα στο μοτίβο της Alfa Romeo, μανικετόκουμπα “Quadrifoglio” και τα γνήσια υποδήματα, σχεδιασμένα από το Car Shoe, με το επίσημο σήμα "Quadrifoglio". Τα υποδήματα από δέρμα και τεχνητές ίνες, είναι εμπνευσμένα από το σχεδιασμό αγωνιστικών μποτών και έχουν το σύμβολο που ενσωματώνει απόλυτα τις υψηλότερες επιδόσεις της Alfa Romeo. Και υπάρχουν ακόμα πιο πολλά: όλοι οι ιδιοκτήτες Alfa Romeo Stelvio Alfa Romeo NRING 20Quadrifoglio “NRING” και Giulia Quadrifoglio “NRING” θα μπορούν να παρακολουθήσουν, κατά την διάρκεια του 2019, ένα σεμινάριο τεχνικής για σπορ οδήγηση στην πίστα του Nürburgring. Μια ειδική τηλεφωνική υπηρεσία εξυπηρέτησης θα υποστηρίζει τους πελάτες του NRING σε όλη την διάρκεια της εμπειρίας τους με την Alfa Romeo.

Πιστοποίηση
Επιπλέον, η γέννηση της νέας περιορισμένης έκδοσης των εκδόσεων NRING θα τιμηθεί με ειδικό “Πιστοποιητικό Αυθεντικότητας” που εκδίδεται από το FCA Heritage, το τμήμα της FCA Group που διατηρεί και προωθεί το ιστορικό αρχείο των Ιταλικών μαρκών.
Η απόφαση για την παροχή των ειδικών αυτών εκδόσεων με “Πιστοποιητικό Αυθεντικότητας", που κανονικά εκδίδεται μόνο για ιστορικά αυτοκίνητα, τους δίνει αμέσως ένα status γνήσιου “Instant Classic”, τοποθετώντας τα μεταξύ των αυτοκινήτων που βαθμολογούνται σαν συλλεκτικά αντικείμενα Alfa Romeo NRING 21(και ασφαλείς επενδύσεις) αμέσως μόλις βγουν στην αγορά, λόγω της αποκλειστικότητας τους, της απόδοσης και της περιορισμένης παραγωγής που έχουν.
Κάθε νέος ιδιοκτήτης θα λάβει ένα kit που αποτελείται από το πιστοποιητικό αυθεντικότητας του κατασκευαστή, μία αριθμημένη πλακέτα πιστοποίησης που αναγράφει τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου, ένα λεύκωμα με φωτογραφίες και τις τεχνικές προδιαγραφές.

Η Alfa Romeo στο Nürburgring
Οι νέες ειδικές περιορισμένες εκδόσεις εδραιώνουν τον δεσμό μεταξύ μίας μάρκας και μίας θρυλικής πίστας. Η πρώτη από τις πολλές νίκες της Alfa Romeo στο Green Hell καταγράφηκε το 1932 από τον Rudolf Caracciola, οδηγώντας ένα Gran Premio Tipo B, το οποίο κέρδισε μπροστά από δύο άλλες Alfa Romeo με τους Nuvolari και Borzacchini στο τιμόνι. Τρία χρόνια αργότερα ήταν ο ίδιος ο “ιπτάμενος Mantovan” που, λίγο πριν βγει στη σύνταξη, πρωταγωνίστησε σε έναν αγώνα που έκοβε την ανάσα: οδηγώντας μία Alfa Romeo Tipo B ξεπέρασε τους αντιπάλους του ακόμα και από τα Alfa Romeo NRING 22προκριματικά στάδια και πέτυχε μια συντριπτική νίκη στο Γερμανικό Grand Prix. Και δεν ήταν μόνο η Formula 1: από τη δεκαετία του πενήντα, η Alfa Romeo έναν παίκτη-κλειδί στην κατηγορία Tourism με την Giulietta Sprint Veloce, ενώ εδραίωσε αυτή την κυριαρχία κατά την επόμενη δεκαετία με την Giulia TZ, την Giulia TZ2, την Giulia Sprint GTA, την GTA 1300 Junior και τις 1750-2000 GTAm, οι οποίες πέτυχαν μια μεγάλη σειρά νικών στους κορυφαίους αγώνες συμπεριλαμβανομένων των 1000 Km, των 500 Km και των 6 ωρών.

Αξιομνημόνευτο είναι και το ρεκόρ των 9’ 59.7” της Giulia Sprint GTA που επιτεύχθηκε από τον Andrea De Adamich, την πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο GT με κινητήρα μικρότερο από 1600 cc έσπασε το φράγμα των 10 λεπτών. Ενώ τα μοντέλα GTA ήταν ασυναγώνιστα στην κατηγορία τους, η Alfa Romeo εισήλθε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για κατασκευαστές με το νέο Tipo 33: δύο νίκες το 1968 και το 1969, στην κατηγορία των δύο λίτρων και δύο τίτλοι παγκόσμιου πρωταθλήματος, το 1975 και το 1977. Το 1975, οι Merzario και Laffite κέρδισαν επτά από τους οκτώ αγώνες της περιόδου, συμπεριλαμβανομένης της νίκης στο Nürburgring. Άλλη μία σπουδαία νίκη της Alfa Romeo που χρονολογείται από το 1993, ήταν όταν η 155 V6 TI που οδηγούσε ο Nicola Larini γύρισε με νίκη: χωρίς μία επιτυχία στο Nürburgring, ο τίτλος του DTM θα ήταν ημιτελής.

  • Alfa Romeo NRING 10
  • Alfa Romeo NRING 11
  • Alfa Romeo NRING 12
  • Alfa Romeo NRING 13
  • Alfa Romeo NRING 14
  • Alfa Romeo NRING 15
  • Alfa Romeo NRING 16
  • Alfa Romeo NRING 17
  • Alfa Romeo NRING 18
  • Alfa Romeo NRING 19
  • Alfa Romeo NRING 20
  • Alfa Romeo NRING 21
  • Alfa Romeo NRING 22