Ειδήσεις Auto

Άντε να δούμε τώρα....

Nissan GT-R NISMO GT3  01Τώρα με 550 ίππους και μόλις 1.285 κιλά σε επιλεγμένους πελάτες.
Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού λάτρεις του μοναδικά υπέροχου Nissan GT-R. Τώρα η Nissan Motorsport International (NISMO) λανσάρει το Nissan GT-R NISMO GT3 του 2018, το οποίο βασίζεται στο NISSAN GT-R NISMO (R35) και συμμορφώνεται με τους κανονισμούς FIA GT3. Η κατά παραγγελία παραγωγή και παράδοση του εκπληκτικού μοντέλου, αναμένεται να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2019.

Δείτε το video του Nissan GT-R NISMO GT3

Nissan GT-R NISMO GT3  02Η NISMO ξεκίνησε τη διάθεση της έκδοσης NISMO GT3 το 2012, σε επιλεγμένους πελάτες σε όλο τον κόσμο, από την Ιαπωνία, την Ευρώπη και την Αμερική, μέχρι την Κίνα και την Αυστραλία. Το αυτοκίνητο αυτό έχει διακριθεί σε πολλές διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος στο SUPER GT GT300 και στο Blancpain Endurance Series (γνωστό πλέον ως Blancpain GT Series Endurance Cup), καθώς και την νίκη της γενικής κατάταξης στο Bathurst 12 Hour (Australia) το 2015.

Με συσσωρευμένη αγωνιστική εμπειρία
Για το νέο μοντέλο έκδοσης 2018 το οποίο θα κυκλοφορήσει προσεχώς, αντικατοπτρίζονται οι σημαντικές προόδους οι οποίες σημειώθηκαν στο βασικό μοντέλο του NISSAN GT-R (R35) NISMO και η συσσωρευμένη εμπειρία που αντλήθηκε από τους αγώνες. Η NISMO στοχεύει στη δημιουργία ενός οχήματος που εκμεταλλεύεται όλα τα πλεονεκτήματα του GT-R και που είναι σε θέση να λειτουργεί με σταθερότηNissan GT-R NISMO GT3  03τα και σε υψηλές ταχύτητες, σε οποιαδήποτε αγωνιστική πίστα και με οποιοδήποτε εμπορικό σήμα ελαστικών.

Επανασχεδιασμένες αναρτήσεις
Συγκεκριμένα, η κατανομή βάρους έχει βελτιστοποιηθεί και το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει με την τοποθέτηση του κινητήρα 150mm πιο πίσω και χαμηλότερα, σε σχέση με το μοντέλο του 2015. Ταυτόχρονα, η εμπρός και η πίσω ανάρτηση, μαζί με τα υποπλαίσιά τους, έχουν επανασχεδιαστεί με σκοπό την βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος.

Εκτός από τις εξαντλητικές δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό από τον Απρίλιο του περασμένου έτους, η συμμετοχή σε διάφορους αγώνες, σε συνεργασία με τις επίσημες ομάδες υποστήριξης της NISMO αυτή τη σεζόν, είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να “γράψει” συνολικά περίπου 30.000χλμ. Το νέο αυτό μοντέλο έχει βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του μέσω Nissan GT-R NISMO GT3  04βελτιώσεων στις θεμελιώδεις επιδόσεις του, ενώ ταυτόχρονα είναι εύκολο στον χειρισμό τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τους καθημερινούς οδηγούς, προσφέροντας κορυφαία αξιοπιστία.

“Για να αναπτυχθεί το μοντέλο Nissan GT-R NISMO GT3 του 2018, η NISMO, ως επίσημος σπορ βραχίονας της NISSAN, αξιοποίησε πλήρως την προηγμένη τεχνολογία και την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει χάρη στην τεράστια εμπειρία της στους αγώνες, με το αυτοκίνητο αυτό να είναι κατασκευασμένο για συμμετοχή στους αγώνες GT3, σε όλο τον κόσμο ", δήλωσε ο Takao Katagiri, Διευθύνων Σύμβουλος της NISMO.

Χαρακτηριστικά του μοντέλου 2018

• Χαμηλό κέντρο βάρους και βελτιστοποιημένη κατανομή
βάρους μέσω αναθεώρησης του πλαισίου του οχήματος,

• Βελτιωμένη δυναμική μέσω νέαςNissan GT-R NISMO GT3  05 σχεδιασμένης ανάρτησης,

• Βελτιστοποιημένη ευστάθεια με νέα χαρακτηριστικά στην
άντωση και την αεροδυναμική,

• Βελτιώσεις στην εμπρόσθια και πίσω ακαμψία ( πλευρικής και
στρεπτικής) και ενισχυμένη γραμμικότητα, με τη χρήση
προηγμένης τεχνολογίας ανάλυσης,

• Εφαρμογή συστήματος ξηρού κάρτερ για μειωμένο κέντρο
βάρους και αξιοπιστία λίπανσης,

• Αυξημένα διαστήματα προγραμματισμένης συντήρησης, χάρη
στο ανασχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης,

• Ενισχυμένα φρένα με αυξημένη ανθεκτικότητα και αξιοπιστία,Nissan GT-R NISMO GT3  06

• Σύστημα κλιματισμού αποκλειστικά σχεδιασμένο για να
μειώνει την πίεση του οδηγού και να εξασφαλίζει την άνεση
κατά τη διάρκεια των αγώνων (προαιρετικά).

Τιμή του οχήματος
Η τιμή του βρίσκεται στα ¥ 60.000.000 (Γιέν) προ φόρων και με παράδοση στο εργοστάσιο της NISMO. Δεν είναι και κακή τιμή για τους μερακλήδες του είδους.

Τεχνικές Προδιαγραφές

Μήκος

 

4.832mm

Πλάτος

 

2.036mm

Μεταξόνιο

 

2.817mm

Μετατρόχιο

Εμπρός

1.690mm

 

Πίσω

1.700mm

Βάρος

 

1,285kg1

Κινητήρας

 

VR38DETT

     

Χωρητικότητα

 

3.799cc

Μέγιστη Ισχύς

 

405kw/6.500rpm 550ps/6.500rpm1

Μέγιστη Ροπή

 

 637M m/5.000prm 65.0kgf m/5.000rpm1

Σύστημα Μετάδοσης Κίνησης

 

2WD FR

Συμπλέκτης

 

Μεταλλικός, 5.5 ιντσών 4 πλακών

Μετάδοση

 

6-ταχυτήτων σειριακό κιβώτιο

Φρένα

Εμπρός

6-πίστονες δαγκάνες / αεριζόμενα δισκόφρενα  και τακάκια

 

Πίσω

4-πίστονες δαγκάνες  / αεριζόμενα δισκόφρενα και  τακάκια

Ανάρτηση

Εμπρός

Εμπρόσθια Ανεξάρτητη Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια

 

Πίσω

Εμπρόσθια Ανεξάρτητη Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια

Ελαστικά

Εμπρός

330/710-18

 

Πίσω

330/710-18

Τροχοί

Εμπρός

13.0Jx18

 

Πίσω

13.0Jx18

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok