Ειδήσεις Auto

Πολυτελής & τεχνολογικός επεκτατισμός

Επίδειξη πολυτέλειας, ασφάλειας & τεχνολογίας κάνει η Audi με το νέο Α6 sedan. Το λανσάρισμα του στην AUDI A6 2018 10Ευρώπη θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Ιούλιο. Το νέο premium γερμανικό μοντέλο είναι κυριολεκτικά "φορτωμένο" με προηγμένες τεχνολογίες οι οποίες "κουράζουν" ακόμη και σε απλή αναφορά. Έτσι το Α6 διαθέτει νέο MMI touch response σύστημα λειτουργίας και απεικόνισης: δύο οθόνες αφής με ανάδραση αφής και ακοής και έξυπνη εισαγωγή κειμένου Φωνητικός έλεγχος φυσικής γλώσσας με αναζήτηση εντός συστήματος και online, προαιρετικό Audi virtual cockpit (ψηφιακός πίνακας οργάνων) με πλήρη HD ανάλυση (1.920 x 720 pixels) και έλεγχο από το τιμόνι. Το head up display είναι διαθέσιμο ως επιπλέον εξοπλισμός και με
Εξατομίκευση περίπου 400 λειτουργιών για εφτά διαφορετικά προφίλ.

Infotainment και Audi connectAUDI A6 2018 17
Διαθέτει, ακόμη, στάνταρ πλοήγηση MMI, προαιρετικά διαθέσιμη η κορυφαία έκδοση MMI navigation plus με οθόνη 10.1 ιντσών, λοήγηση με λειτουργία εκμάθησης με βάση τις προτιμήσεις του οδηγού. Online προγραμματισμός διαδρομών από το HERE, δωρεάν αναβαθμίσεις. Το Audi connect key επιτρέπει στον οδηγό να κλειδώσει ή να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο και να εκκινήσει τον κινητήρα χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Υπάρχουν ακόμη
νέες υπηρεσίες Audi connect, Car-to-X λειτουργίες: “Πληροφορίες σημάτων κυκλοφορίας” και “πληροφορίες κινδύνου”. Νέα myAudi app που διασυνδέει άμεσα το smartphone με το αυτοκίνητο. Προαιρετικό είναι το Bang & Olufsen Advanced Sound System με 3D ήχο και για όσους κάθονται πίσω. Τέλος, υπάρχουν διαθέσιμα επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού, όπως το Audi phone box για την εύκολη εκτέλεση και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων

AUDI A6 2018 18Συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Το νέο Α6 διαθέτει έως και 39 συστήματα υποβοήθησης σε τρία πακέτα. Μεταξύ αυτών και νέα συστήματα όπως τα crossing assist (υποβοήθηση διασταύρωσης), efficiency assist (υποβοήθηση οικονομίας), adaptive cruise assist (ενεργό cruise control)
Πλήρες σετ αισθητήρων με laser scanner και συνεχή συγκέντρωση όλων των δεδομένων στην κεντρική μονάδα ελέγχου συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (zFAS) (central driver assistance controller- zFAS). Αυτά σε πολύ γενικές γραμμές.

Αμάξωμα
Τώρα είναι μεγαλύτερο κατά 21 mm σε σχέση με τον προκάτοχό AUDI A6 2018 12του και με κατά 12 mm μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια στο πίσω κάθισμα.
Πορτμπαγκάζ με αυξημένο πλάτος φόρτωσης και χωρητικότητα 530 λίτρων, προαιρετικό ηλεκτρικό κάλυμμα που ελέγχεται από έναν αισθητήρα και ενεργοποιείται με κίνηση του ποδιού. Αμάξωμα με μικτή δομή αλουμινίου και χάλυβα που εξασφαλίζει υψηλή ακαμψία. Υψηλές επιδόσεις σε ότι αφορά την αεροδυναμική και την ακουστική, με συντελεστή οπισθέλκουσας μέχρι και 0,24. Καινούργιας σχεδίασης καθίσματα. Προαιρετικά σπορ καθίσματα, σούπερ σπορ καθίσματα και εξατομικευμένα καθίσματα και μεγάλη πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και πακέτο ποιότητας αέρα (air quality package) με ιονιστή και δυνατότητα αρωματισμού

Ανάρτηση
Υπάρχει τώρα μεγαλύτερο εύρος των προγραμμάτων του Audi drive select για κορυφαία άνεση, σταθερότητα και AUDI A6 2018 11έντονο σπορ χαρακτήρα. Στάνταρ προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης (progressive steering) με άμεση σχέση και νέο σύστημα απόσβεσης ως στάνταρ. Προαιρετικά διαθέσιμο ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης (dynamic all-wheel steering) με μεταβλητή σχέση στον εμπρός άξονα και πίσω τροχούς που στρέφονται προς την αντίθετη ή προς την ίδια κατεύθυνση. Σπορ ανάρτηση, ανάρτηση με έλεγχο των αμορτισέρ (suspension with damper control) και ενεργή αερανάρτηση με ελεγχόμενα αμορτισέρ διαθέσιμη προαιρετικά. Το ηλεκτρονικό σύνολο πλαισίου ανάρτησης (electronic chassis platform (ECP)) εξασφαλίζει έλεγχο μέσω δικτύου των ρυθμιζόμενων στοιχείων, ενώ το Audi drive select είναι ένα δυναμικό σύστημα ελέγχου με διάφορα προφίλ.

Κινητήρες
Κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, απόδοση ισχύος από 210 kW (286 hp) έως 250 kW (340 hp) και ροπής από 500 έως 620 Nm (κατανάλωση καυσίμου μεικτός κύκλος σε lt/100 km: 7.1 – 5.5, εκπομπές CO2 μεικτός κύκλος σε g/km: 161 – 142)AUDI A6 2018 13
V6 TDI με αυτόματο κιβώτιο tiptronic 8 σχέσεων (eight-speed tiptronic) και προαιρετικά με σπορ διαφορικό, 3.0 TFSI με αυτόματο κιβώτιο S-Tronic 7 σχέσεων (seven-speed S tronic), τετρακίνηση quattro στάνταρ σε συνδυασμό με όλες τις εξακύλινδρες μονάδες

Συνδεσιμότητα
Είναι κορυφαίο στην κατηγορία του στο infotainment. Το MMI navigation είναι στάνταρ και προαιρετικά διαθέσιμο είναι το κορυφαίο MMI navigation plus. Και τα δύο συστήματα βασίζονται στην τελευταίας γενιάς Modular Infotainment Platform, την MIB 2+. Στο MMI navigation plus περιλαμβάνεται και ένα στοιχείο μεταφοράς δεδομένων Audi, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση τα στάνταρ υψηλών ταχυτήτων LTE Advanced.

Εξηλεκτρισμός σε όλη τη γκάμα
Η ήπια υβριδική τεχνολογία (Mild Hybrid Technology - MHEV) είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες του νέου Audi A6. Αυτό σημαίνει πως μετά τα Α8 και Α7 η Audi έχει εξηλεκτρίσει πλήρως και τη γκάμα ενός ακόμα μοντέλου της. Όλα τα Α6 με κινητήρα V6 έχουν κύριο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Η καρδιά του συστήματος είναι μια υβριδική AUDI A6 2018 14μονάδα μίζας/ γεννήτριας (BAS) που είναι συνδεδεμένη με το στρόφαλο. Κατά την επιβράδυνση η BAS μπορεί να ανακτήσει μέχρι και 12 kW ισχύος, να την αποθηκεύσει σε μια ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα έως 10 Ah, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Εάν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι μεταξύ των 55 και 160 km/h το νέο Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας για μέχρι και 40 δευτερόλεπτα. Μόλις ο οδηγός θελήσει να επιταχύνει εκ νέου, το BAS εκκινεί τον κινητήρα γρήγορα και απόλυτα ομαλά. Το κύκλωμα των 48V επιτρέπει τη διεύρυνση της λειτουργίας start-stop μέχρι και τα 22 km/h. Επίσης το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι συνδεδεμένο με την κάμερα προκειμένου να αυξηθεί και άλλο η άνεση. Έτσι ο κινητήρας παίρνει μπροστά, όταν είναι εκτός λειτουργίας, ακόμα και αν ο οδηγός εξακολουθεί να πατά το φρένο, μόλις η εμπρός κάμερα αναγνωρίσει πως το αυτοκίνητο που βρίσκεται μπροστά αρχίζει να κινείται. Στην καθημερινή, πραγματική χρήση η τεχνολογία MHEV μπορεί να μειώσει την κατανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Audi, μέχρι και κατά 0,7 λίτρα για κάθε 100 km.AUDI A6 2018 16

Κινητήρες
Στο λανσάρισμα του νέου Audi A6 στην Ευρώπη τον ερχόμενο Ιούλιο θα διατεθούν τρείς υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες – μία έκδοση βενζίνης και δύο πετρελαίου. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων έχουν σχεδιαστεί από λευκό χαρτί . Στη διάρκεια της χρονιάς θα προστεθούν και άλλα 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα.

Στο Audi A6 55 TFSI (συνδυασμένη κατανάλωση λτ./100 χλμ.: 7,1 – 6,7), συνδυασμένη εκπομπή γρ. CO2/χλμ.: 161 – 151), ο 3.0 TFSI αποδίδει 250 kW (340 ίππους) και 500 Nm ροπής από τις 1.370 έως τις 4.500 σ.α.λ. Επιταχύνει για το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας 3.0 TDI στο Audi A6 50 TDI (συνδυασμένη κατανάλωση λτ./100 χλμ.: 5,8 – 5,5; συνδυασμένη AUDI A6 2018 15εκπομπή γρ. CO2/χλμ.: 150 – 142) αποδίδει 210 kW (286 ίππους) ενώ 620 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 2.250 έως τις 3.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,5 δλ. με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ., με εκπομπή CO2 στα 142 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Η έκδοση 3.0 TDI διαθέτει πάρα πολλές τεχνολογίες αιχμής. Η εξελιγμένη θερμική διαχείριση συμπεριλαμβάνει επίσης ξεχωριστούς βρόγχους ψύξης για τον στροφαλοθάλαμο και την κυλινδροκεφαλή με τα υδροχιτώνια να έχουν διμερή σχεδίαση. Μικροδίοδοι λαδιού υπάρχουν για να ψύχονται τα έμβολα. Τα ελατήριά τους και οι πείροι έχουν σχεδιαστεί για ελάχιστες τριβές. Η αντλία λαδιού είναι πλήρως μεταβλητής λειτουργίας. Χάρη στη νέα σχεδίαση του στροφαλοθάλαμου από χυτοσίδηρο και γραφίτη, ο ισχυρός πετρελαιοκινητήρας ζυγίζει μόνο 190 κιλά.

Audi A6

 

55 TFSI (3.0 TFSI)

 

50 TDI (3.0 TDI)

 

Χωρητικότητα σε κ.εκ.

 


2.995

 


2.967

Μέγιστη ισχύς σε kW (hp) στις σ.α.λ.

 

250 (340)

από 5.000 – 6.400

 

210 (286)

from 3.500 – 4.000

Μέγιστη ροπή σε Nm στις σ.α.λ.

 

500

από 1,370 – 4,500

 

620

από 2.250 – 3.000

Τελική ταχύτητα σε χλμ./ώρα

 


250

 

250

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε δλ.

 

5,1

 

5,5

Μέση κατανάλωση (συνδυαστική) σε λτ./100 χλμ.

 

6,7 – 7,1

 

5,5 – 5,8

Συνδυασμένη εκπομπή CO2 emissions σε γρ./χλμ.

 

151 – 161

 

142 – 150

Μετάδοση

 

quattro

 

quattro

Κιβώτια ταχυτήτων
Ένα αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο tiptronic συνδυάζεται με τον ισχυρό V6 TDI και προσφέρει απόλυτα ομαλές και γρήγορες αλλαγές. Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και ρολαρίσματος ένας συμπλέκτης στην κεντρική μετάδοση αποδεσμεύει την μετάδοση της ισχύος. Μία ηλεκτρική αντλία λαδιού διασφαλίζει τις αλλαγές σχέσεων του tiptronic μετά την φάση ρολαρίσματος. Μία συναρμογή απόσβεσης φροντίζει για την εξάλειψη των δονήσεων του κινητήρα και επιτρέπει την κίνηση ακόμη και κάτω από τις 1.000 σ.α.λ. Ο 3.0 TFSI συνδυάζεται στάνταρ με το επτατάχυτο S tronic και το φυγοκεντρικό σύστημα απόσβεσης. Δύο ηλεκτρικές αντλίες λαδιού και ένας συσσωρευτής διασφαλίζουν τις αλλαγές των σχέσεων κατά το ρολάρισμα ή όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο.

Ανάλογα με το κιβώτιο, η Audi προσφέρει το στάνταρ quattro σε διAUDI A6 2018 19αφορετικές εκδόσεις. Στην περίπτωση του οκτατάχυτου tiptronic υπάρχει η καθαρά μηχανική έκδοση με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και σε νορμάλ συνθήκες κίνησης κατανομή 40:60 ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα. Όταν διαπιστωθεί απώλεια πρόσφυσης σε κάποιον άξονα, υπάρχει δυνατότητα κατανομής έως 70% της ροπής μπροστά ή έως 80% στους πίσω τροχούς. Όλα τα επτατάχυτα κιβώτια S tronic συνδυάζονται με την αποδοτική τετρακίνηση quattro με την ultra τεχνολογία, ενεργοποιώντας την κίνηση στον πίσω άξονα όταν αυτή είναι απαραίτητη.

Με σπορ στιλ οδήγησης, η επιλεκτική κατανομή της ροπής του σπορ διαφορικού (sport differential) βελτιώνει θεαματικά το κράτημα φρενάροντας ελαφρώς τους τροχούς που τείνουν να χάσουν την πρόσφυση τους και να την μεταφέρει σε αυτούς με την μεγαλύτερη. Το προαιρετικό σπορ διαφορικό (sport differential) του πίσω άξονα είναι ένα συμπληρωματικό στοιχείο της μόνιμης τετρακίνησης quattro στις V6 εκδόσεις πετρελαιοκινητήρων.

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok