Στη Γενεύη η αποκάλυψή του
Νέο Peugeot Rifter
Tο νέο Peugeot Rifter υιοθετεί μία καινοτόμο εμφάνιση, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι φτιάχτηκε για τις καθημερινές περιπέτειες. Εξοπλισμένο με το PEUGEOT i-Cockpit, υπόσχεται μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, όσο κανένα άλλο μοντέλο στην κατηγορία του. Βασισμένο σε νέο πάτωμα/πλατφόρμα, διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά εκείνα που το καθιστούν ικανό να ανταπεξέλθει σε κάθε χρήση, και να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη. Διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με 5 ή 7 θέσεις, συνδυάζει άριστα την πρακτικότητα με την ευελιξία εσωτερικής διαμόρφωσης.
Η παγκόσμια παρουσίαση του θα πραγματοποιηθεί στην Διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης σε λίγες μέρες. Θα ξεκινήσει δε να πωλείται στις αρχές του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Vigo (Ισπανία) και του Mangualde (Πορτογαλία).
Δείτε το νέο Peugeot Rifter
https://www.youtube.com/watch?v=GLOuFYr1Ah4
Νέο όνομα με ξεχωριστό στυλ
Το όνομα Rifter, παραπέμπει κατευθείαν σε έναν κόσμο περιπέτειας στην ύπαιθρο. Έχει έντονη σχεδιαστική συνάφεια με όλα τα μοντέλα της γκάμας των επιβατικών της Peugeot. Δανείζεται δε μερικά στιλιστικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά από τον κόσμο των SUV: μεγάλη απόσταση από το έδαφος, μεγάλοι τροχοί, μεγάλο κατώφλι θυρών, και πλαστικά προστατευτικά στα φρύδια των φτερών και τους προφυλακτήρες. Και για εκείνους που απαιτούν κάτι ακόμα πιο μεγάλο, προσφέρεται και σε μακρύτερη έκδοση (+35 εκατοστά).
Εσωτερικό με i-Cockpit
Με σήμα κατατεθέν του εσωτερικού το PEUGEOT i-Cockpit, το νέο μοντέλο προσφέρει τεράστιους χώρους, απόλυτα ισορροπημένες φόρμες, ορατή τεχνολογία, και μοναδικό επίπεδο ποιότητας συναρμογής. Το PEUGEOT i-Cockpit προσφέρει μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, γεγονός που έχει μέχρι σήμερα εκτιμηθεί από πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες της μάρκας.
Ευέλικτο & ασφαλές
Το νέο Rifter "πατάει" πάνω στην πλατφόρμα EMP2. Για τα οδικά του χαρακτηριστικά εμπρός υιοθετείται ανάρτηση McPherson καθώς και πίσω ημιάκαμπτος άξονας. Ακόμα και οι λάτρεις της περιπέτειας, έχουν τη δυνατότητα κίνησης «παντός εδάφους» χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης/Advanced Grip Control, το οποίο σε συνδυασμό με τα ελαστικά M&S της Michelin, παρέχει απόλυτο και σε πραγματικό χρόνο, έλεγχο της ολίσθησης των τροχών. Το σύστημα συνεργάζεται επίσης και με το βοήθημα ελέγχου κατάβασης/Hill Assist Descent Control (HADC), το οποίο διατηρεί την ιδανική ταχύτητα σε κατάβαση δρόμων με μεγάλη κλίση.
Γκάμα κινητήρων
Οι κινητήρες του πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.2 και υπερκαλύπτουν ήδη τα μελλοντικά πρότυπα κύκλου οδήγησης WLTC.
Σε κινητήρες βενζίνης διατίθενται δύο επιλογές του κινητήρα 1.2 PureTech:
PureTech 130hp S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8 (διαθέσιμο το 2019).
PureTech 110hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση πολύ χαμηλής κατανάλωσης.
Η έκδοση με τον PureTech 130 περιλαμβάνει και φίλτρο μικροσωματιδίων βενζίνης, που περιορίζει δραστικά τις εκπομπές μικροσωματιδίων.
Σε diesel, διατίθενται 3 επιλογές του κινητήρα 1.5 BlueHDi:
BlueHDi 130hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8.
BlueHDi 100hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση S&S πολύ χαμηλής κατανάλωσης.
BlueHDi 75hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.
Όλοι οι κινητήρες Diesel εφοδιάζονται με σύστημα καταλυτικού μετατροπέα SCR (selective catalytic reduction). Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τον έλεγχο των εκπομπών κατά την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς να απαιτείται πρόσθετο φίλτρου μικροσωματιδίων.
Κορυφαίες τεχνολογίες
Ο κατάλογος των τεχνολογικών εξοπλισμών είναι εντυπωσιακός και μοναδικός για την κατηγορία, και περιλαμβάνει, ανάλογα με τις εκδόσεις, τα παρακάτω συστήματα:
Ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Ενεργό cruise control/adaptive cruise control
Αναγνώριση ορίων ταχύτητας
Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
Ειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού
Ενεργό σύστημα φρένων/Active Safety Brake
Έλεγχος σταθερότητας τρέιλερ/tow bar stability control
Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων
Κάμερα οπισθοπορείας “Visiopark 180°”
Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων/Active Blind Spot Monitoring system
Είσοδος και εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί.