Ειδήσεις Auto

Η κορυφαία πρόταση σε μία κατηγορία που αλλάζει

Με κυρίαρχο στοιχείο στο εσωτερικό του το design του PEUGEOT i-Cockpit και με νέο εξωτερικό σχεδιασμό το νέο Peugeot 508 αλλάζει τα πάντα. Το νέο πρότυπο στο segment D, ενισχύει τώρα τη Peugeot 508 10στρατηγική αναβάθμισης της μάρκας. Και οι στόχοι είναι υψηλοί, αφού στην Ευρωπαϊκή αγορά, η παραδοσιακή κατηγορία D των sedan, μετά από σχεδόν μία 10ετία πτωτικής πορείας, τα τελευταία 4 χρόνια έχει σταθεροποιηθεί. Τα μεγάλα sedan ανακάμπτουν μέσω της προσφοράς μοντέλων από τους premium κατασκευαστές, που διακρίνονται τόσο από μεγάλη ποικιλία αμαξωμάτων όσο και από ισχυρή ταυτότητα.

Πρόκειται να παρουσιαστεί επίσημα στην προσεχή Διεθνή έκθεση της Γενεύης, ενώ οι πωλήσεις του σε παγκόσμια κλίμακα θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο.

Με αυτό το σκεπτικό, οι σχεδιαστές του νέου 508 προσπάθησαν να καταστήσουν σαφή τον μοναδικό τους στόχο: να αποστασιοποιηθούν από το συμβατικό 4θυρο αμάξωμα 3 όγκων και να στραφούν προς ένα coupé με πέντε πόρτες.

Συμπαγές sedanPeugeot 508 12
Με συνολικό μήκος 4,75 μ., είναι ένα από τα πιο συμπαγή sedan στην αγορά, όντας ταυτόχρονα πολύ κοντά από πλευράς διαστάσεων στον premium ανταγωνισμό του: με διαστάσεις παραπλήσιες με το Audi A5 Sportback, είναι 11 εκ. μικρότερο από το Volkswagen Arteon (4,86 εκ.). Παρότι το συνολικό του μήκος μειώθηκε κατά 8 εκ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το μεταξόνιό του – 2,79 μ. – έχει μειωθεί μόνο κατά 2,4 εκ., ώστε να διατηρηθούν οι χώροι στο εσωτερικό ικανοποιώντας έτσι τις ανάγκες των πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Είναι βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 και το ύψος του δεν ξεπερνά το 1,40 μ. με τις αεροδυναμικές του γραμμές να παραπέμπουν ξεκάθαρα σε αμάξωμα coupé. Εντούτοις το αυτοκίνητο δείχνει συμπαγές: το συνολικό μήκος περιορίζεται στα 4,75 μ, γεγονός που συμβάλλει στην ευελιξία του, ενώ ο χώρος αποσκευών του Peugeot 508 13φτάνει στα 487 λίτρα.

Εσωτερικό Peugeot i-Cockpit
Το i-Cockpit παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2012 στο 208 κι εξελίχθηκε σε κάθε νέο μοντέλο της .άρκας. Από το 2008 SUV στο 308 και στα πιο πρόσφατα SUV, τα 3008 και 5008. Τρεις γενιές του Peugeot i-Cockpit αποτελούν ήδη χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των μοντέλων της μάρκας.

Βασικά στοιχεία του PEUGEOT i-Cockpit :
Το τιμόνι μικρής διαμέτρου.
Η μεγάλη οθόνη αφής των 10’’ υψηλής ευκρίνειας (HD) σε διάταξη 8:3.
Η μονάδα HUD (head-up display) με την υψηλής ανάλυσης ψηφιακή οθόνη των 12,3’’ που τοποθετείται πάνω από το τιμόνι και παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, χωρίς Peugeot 508 14εκείνος να χρειάζεται να πάρει το βλέμμα του από τον δρόμο (στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και η νέα λειτουργία νυχτερινής όρασης/night vision).

Με λειτουργία i-Cockpit Amplify
Το νέο 508 διαθέτει και λειτουργία i-Cockpit Amplify, που δίνει τη δυνατότητα δύο επιλογών διαμόρφωσης στο περιβάλλον του εσωτερικού (“BOOST” και “RELAX”) με στόχο τις αισθήσεις:
Όραση: ρύθμιση έντασης του φωτισμού της καμπίνας, και της απόχρωσης των οθονών
Ακοή: ρυθμίσεις ηχοσυστήματος
Αφή: προγράμματα μασάζ πολλαπλών σημείων στα καθίσματα.
Η λειτουργία i-Cockpit Amplify ελέγχει επίσης και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου μέσω του επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης (ECO/Sport/Comfort/Normal), αλλά και τη συμπεριφορά της ανάρτησης (σε εκδόσεις εφοδιασμένες με ηλεκτρονική ανάρτηση).

Peugeot 508 11Με προσεγμένη ανάρτηση
Στην πλατφόρμα EMP2 έχει τοποθετηθεί υποπλαίσιο έδρασης στην εμπρός ανάρτηση για καλύτερη απόσβεση. Πίσω υπάρχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων συνδεδεμένη με σύστημα ελεγχόμενης ανάρτησης μεταβλητού βαθμού απόσβεσης. Τώρα υπάρχει ενεργή ανάρτηση (standard στην έκδοση GT και σε όλες τις εκδόσεις με βενζινοκινητήρα, προαιρετικά στις εκδόσεις με κινητήρα diesel 2.0 L). Ειδικό set-up ανάρτησης, ανάλογα με τον τύπο κινητήρα, που διασφαλίζει τον ιδανικό βαθμό άνεσης και απόσβεσης σε ανώμαλο οδόστρωμα. Ειδικό set-up του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης που εξασφαλίζει συνδυασμό άνεσης-κρατήματος σε κάθε κατάσταση, παρέχοντας ταυτόχρονα ευελιξία. Τέλος, υιοθετείται νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 που διαθέτει ηλεκτροκίνητο μοχλό για αλλαγές ‘με απλό άγγιγμα’.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης
Το νέο γαλλικό μοντέλο εξοπλίζεται με ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται :
Σύστημα νυχτερινής όρασης (Night Vision), για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας.

Τελευταίας γενιάς σύστημα Active Safety Brake Peugeot 508 15(αναγνωρίζει την ύπαρξη πεζών και ποδηλατών μέρα και νύχτα) με ειδοποίηση απόστασης/Distance Alert.

Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (περιλαμβάνει και τις άκρες του δρόμου).

Ειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού/Driver Attention Alert.

Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης-μεσαίας σκάλας φώτων/High Beam Assist
Αναγνώριση ορίων ταχύτητας.

Αναγνώριση οδικής σήμανσης (Stop, απαγορευτικά κλπ.).

Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go (με το αυτόματο κιβώτιο EAT8).

Αποτροπή ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (με το Stop & Go ενεργό cruise control).

Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων/Active Blind Spot Monitoring system.

Peugeot 508 17Στον εξοπλισμό συνδεσιμότητας περιλαμβάνονται εφαρμογή Mirror Screen συμβατή με Android Auto, Apple CarplayTM και MirrorLink®, με φωνητικές εντολές μέσω smartphone, καθώς και ασύρματη φόρτιση smartphone.

Γκάμα κινητήρων
Το νέο μοντέλο διατίθεται με δύο νέες εκδόσεις του κινητήρα βενζίνης1.6 PureTech:
1.6 PureTech 180 S&S EAT8
1.6 PureTech 225 S&S EAT8 (μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού έκδοση GT) και τέσσερεις εκδόσεις των κινητήρων diesel:
1.5 BlueHDi 130 S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (η μοναδική με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων)
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8
2.0 BlueHDi 160 S&S EAT8
2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok