Ειδήσεις Auto

Με 130 ίππους για πρώτη φορά στην Ευρώπη

Honda Jazz 15 i-VTEC  10Το νέο Jazz διατίθεται τώρα με δύο βενζινοκινητήρες – τον ήδη γνωστό 1.3 L i-VTEC (102 PS) της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, και ένα νέο 1.5 i-VTEC (130 PS). Ο τελευταίος, προσφέρεται με το Jazz για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Ο νέος 1.5 L i-VTEC βενζινοκινητήρας συνδυάζει υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση, με ισχύ 130 PS (96 kW) στις 6.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Αυτός πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6, και πετυχαίνει κατανάλωση 5,4λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 124 γρμ/χλμ. – όταν συνδυάζεται με το προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο CVT.Honda Jazz 15 i-VTEC  12

Επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 8,7 δεύτερα (μηχανικό κιβώτιο) και 10,0 δεύτερα (CVT). Το σύστημα CVT έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει πιο γραμμική και άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση.

Οι τεχνολογίες της Honda VTEC (Variable Timing and Lift Electronic Control) και VTC (Variable Timing Control) συνδυάζονται με άμεσο ψεκασμό, αυλούς εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού και βελτιστοποιημένο σχήμα εμβόλων προς όφελος της ισχύος και της απόδοσης. Εξοικονόμηση βάρους στον 1.5 i-VTEC επιτυγχάνεται Honda Jazz 15 i-VTEC  11με τη μείωση του βάρους του στροφάλου και την υιοθέτηση ανεξάρτητων κουζινέτων.

Παραμένει και ο 1.3 i-VTEC 102 PS
Ο βενζινοκινητήρας 1.3 i-VTEC 102 PS (75 kW) θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις του Jazz, εκτός από τη νέα έκδοση Dynamic. Η μέγιστη ροπή είναι 123 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Χρησιμοποιεί σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων EGR (exhaust gas recirculation) υψηλής ροής με σύστημα ψύξης και ηλεκτρονικό έλεγχο του εκκεντροφόρου μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC) που βελτιστοποιεί το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής ακόμα και με κρύο κινητήρα. Για βελτίωση της θερμικής απόδοσης, η αναλογία συμπίεσης είναι 13.5:1. Οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από 106 γρ./χλμ.

Με δύο ειδικά προγράμματα ελέγχουHonda Jazz 15 i-VTEC  14
Και για τους δύο βενζινοκινητήρες, δύο ειδικά προγράμματα ελέγχου για το κιβώτιο CVT παρέχουν υποστήριξη στον οδηγό ανάλογα με τις συνθήκες: Πρόκειται για το Early Downshift During Braking (EDDB) και το σύστημα ‘Fast Off’.

Το Early Downshift During Braking (EDDB) χρησιμοποιεί το φρένο κινητήρα για υποστήριξη του οδηγού. Όταν το σύστημα αναγνωρίσει μία επιβράδυνση, κατηφόρα ή στροφή μέσω του συστήματος πέδησης, το EDDB αυτόματα αυξάνει τις στροφές για αξιοποίηση του φρένου του κινητήρα. Στη συνέχεια αυτό επιτρέπει ταχεία ανάκτηση της ταχύτητας μετά την επιβράδυνση ή ταχεία επιτάχυνση μετά τη στροφή.

Honda Jazz 15 i-VTEC  13Το Fast Off μετρά πόσο γρήγορα ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του φρένου και διατηρεί σταθερές τις στροφές του κινητήρα για ενεργοποίηση του φρένου του σε τέτοιες περιπτώσεις. Το σύστημα είναι προσαρμοσμένο στους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους πολλαπλών λωρίδων και υψηλών ταχυτήτων. Για παράδειγμα, το Fast Off αναγνωρίζει πότε ο οδηγός ετοιμάζεται να προσπεράσει ένα προπορευόμενο όχημα, αλλά δεν μπορεί να ολοκληρώσει τον ελιγμό εξ αιτίας κάποιου οχήματος στη γειτονική λωρίδα. Καθώς ο οδηγός αφήνει γρήγορα το πεντάλ του γκαζιού επιτρέποντας στο πίσω όχημα να περάσει, το Fast Off διατηρεί ψηλά τις στροφές του κινητήρα, εν Honda Jazz 15 i-VTEC  16όψει της ολοκλήρωσης του ελιγμού προσπέρασης.

Το κιβώτιο CVT επιτρέπει τη λειτουργία του κινητήρα στην πιο αποδοτική ζώνη του το περισσότερο διάστημα, μεταβάλλοντας συνεχώς τη σχέση μετάδοσης αντί να ρυθμίζει το άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού. Με αυτόματο έλεγχο από το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, το CVT επιλέγει τη βέλτιστη σχέση εντός των επτά προεπιλεγμένων σχέσεων ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, τη θέση του γκαζιού και την εντολή του οδηγού.

Honda Jazz 15 i-VTEC  15Ολοκληρωμένη σειρά συστημάτων ασφάλειας
Εφοδιάζεται με τεχνολογίες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη. Το City-Brake Active Systemείναι ειδικά σχεδιασμένο για την αποφυγή ή μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά, εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση πέδησης εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος σύγκρουσης. Είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 χλμ/ώρα. Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τότε ενεργοποιείται η προ-φόρτιση φρένων και ένα ηχητικό και οπτικό σήμα, πριν ακολουθήσει ένα πλήρως αυτόνομο φρενάρισμα.
Honda Jazz 15 i-VTEC  17
Η ολοκληρωμένη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας της Honda γνωστή με την ονομασία ‘Advanced Driver Assist System’ διατίθεται προαιρετικά με το βασικό μοντέλο και τοποθετείται στάνταρ σε μεσαίες και ανώτερες εκδόσεις. Το ADAS περιλαμβάνει: Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning και High-beam Support System.

Κινητήρας

 

1.3 i-VTEC (βενζίνης)

1.5 i-VTEC (βενζίνης)

Τύπος

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

4 βαλβίδες ανά κύλινδρο

Κυβισμός (cc)

1.318

1.498

Διάμετρος x διαδρομή (mm)

73,0 x 78,7

73,0 x 89,5

Λόγος συμπίεσης

13,5

11,5

Ισχύς

102 PS στις 6.000 rpm

130 PS στις 6.600 rpm

Ροπή

123 Nm στις 5.000 rpm

155 Nm στις 4.600 rpm



Κιβώτιο

Κινητήρας

1.3 i-VTEC

1.5 i-VTEC

Μηχανικό – σχέσεις

6

6

CVT – σχέσεις

Μεταβλητό με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις

Μεταβλητό με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις

 

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok