Ειδήσεις Auto

Με επιδόσεις του πρώτου Golf GTI του 1976

VW Up GTI 10Πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία στο αυτοκίνητο! Το νέο up! GTI εισάγει την οδηγική απόλαυση στη μικρή κατηγορία. Με με 115 PS, 200 Nm ροπής, τελική 196 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,8” φέρνει στη σημερινή εποχή τόσο τις διαστάσεις όσο και τις επιδόσεις του πρώτου Golf GTI του 1976. Τα προσφέρει όμως με τη σύγχρονη TSI τεχνολογία και έξυπνη συνδεσιμότητα. Το νέο up! GTI θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το Φεβρουάριο, σε τιμή που θα ξεκινά κάτω από τις 16.000 €.

42 χρόνια μετά...VW Up GTI 12

42 χρόνια μετά το ντεμπούτο του πρώτου Golf GTI, το νέο up! GTI είναι εδώ.
Το σπορ αυτοκίνητο με αυθεντικό GTI χαρακτήρα, παρέχει την δυνατότητα στους νέους ηλικιακά οδηγούς να εκπληρώσουν ένα όνειρο και στους λίγο μεγαλύτερους να αναπολήσουν όμορφες αναμνήσεις.

Ο χαρακτήρας και η απόδοση των 115 PS ευθυγραμμίζεται με το Golf GTI Mk1 που είχε παρουσιασθεί το 1976 με ισχύ 110 PS. Το νέο up! GTI VW Up GTI 13αποτίει φόρο τιμής στο αρχέτυπο GTI με τις κόμπακτ διαστάσεις του, το χαμηλό απόβαρο και έναν αποδοτικό κινητήρα (συνδυασμένη κατανάλωση κατά τον κύκλο WLTP: 4,8 λίτρα / 100 χλμ.). Παράλληλα, διαθέτει αυξημένο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο στον πίσω άξονα, σπορ στήσιμο και με τα κλασικά χαρακτηριστικά ενός GTI (συμπεριλαμβανομένων των κόκκινων λωρίδων στη μάσκα, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων και τις καρό επενδύσεις "clark" σκωτσέζικου τύπου των καθισμάτων).

Tο νέο Up! GTI και το Golf GTI Mk1 του 1976

Ευέλικτο σαν go-kart
Με τελική στα 196 χλμ./ώρα θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και VW Up GTI 14δημιουργεί ένα σύνδεσμο με το ορίτζιναλ Golf GTI. Ένα τυπικό GTI χαρακτηριστικό είναι το ιδανικό στήσιμό του, που προσδίδει μία ευελιξία τύπου go-kart και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης. Η έκδοση GTI είναι η πρώτη στο up! που λανσάρεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων για βενζινοκινητήρα. Χάρη στο εξελιγμένο καταλυτικό μετατροπέα το up! GTI πληροί τις νέες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro AG. Επιπλέον, το ισχυρότερο μέλος της οικογένειας up! διατηρεί ένα χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης. Όπως και στο Golf GTI Mk1, στο νέο up! GTI οι υψηλές επιδόσεις δεν σημαίνουν και υψηλές τιμές πώλησης.

VW Up GTI 16Με το DNA του GTI Mk1
Με το νέο up! GTI, η Volkswagen προσφέρει στους δυνητικούς πελάτες ένα ταξίδι στον χρόνο γυρίζοντας τους τέσσερις δεκαετίες πίσω: όταν το πρώτο GTI λανσαρίστηκε την δεκαετία του 1970 για να εκδημοκρατίσει τις σπορ επιδόσεις στους δρόμους όλου του κόσμου. Μέχρι τότε μόνο τα μεγάλα πολυτελή μοντέλα και τα σπορ αυτοκίνητα μπορούσαν να προσφέρουν τέτοιες συγκινήσεις. Το καθεστώς αυτό άλλαξε η Volkswagen με το GTI Mk1. Από μπροστά η κόκκινη ρίγα στη μάσκα, οι διπλές μαύρες λωρίδες που διατρέχουν τα πλαϊνά και η μαύρη λωρίδα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ VW Up GTI 17καθιστούσαν άμεσα αναγνωρίσιμο το αρχέτυπο Volkswagen GTI. Το απόβαρο ήταν στα μόλις 810 κιλά, υπήρχαν 110 PS με την τελική να φτάνει τα 182 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 9,0 δευτερόλεπτα. Το μήκος του αμαξώματος ήταν στα 3.705 χιλιοστά και τα χρώματα με τα οποία λανσαρίστηκε είναι γνωστά ως "Mars Red" και "Diamond Silver". Αργότερα, τα White και Black επίσης καθιερώθηκαν ως GTI χρώματα. Ακόμη και σήμερα το πρώτο GTI εξακολουθεί να εμπνέει μηχανικούς και σχεδιαστές παγκοσμίως.

Ένα σύμβολο σπορ πίστης
Το νέο up! GTI έρχεται να συνεχίσει αυτό το δόγμα ενός κόμπακτ και ελαφρού GTI: με περίσσεια VW Up GTI 19ισχύος, ζωηρή σχεδίαση, απολαυστική οδηγική ευχαρίστηση και υψηλή απόδοση. Το 1976 ένα κόμπακτ αυτοκίνητο όπως το Golf είχε το μέγεθος ενός σημερινού up! του 2018. Για την ακρίβεια το up! GTI έχει μήκος 3.600 χλστ., 1.478 χλστ. ύψος και 1.641 χλστ. πλάτος (δίχως τους εξωτερικούς καθρέπτες). Το εσωτερικό του νέου μοντέλου είναι ανάλογα ευρύχωρο με του αυθεντικού GTI. Ενισχυτικά του σπορ DNA είναι τα 200 Nm του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα που διασφαλίζει μία τελική 196 χλμ./ώρα και ένα 0-100 σε 8,8 δευτερόλεπτα. Το απόβαρο είναι στα 1.070 κιλά συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων παθητικής (αερόσακοι, χάλυβας υψηλής αντοχής) και ενεργητικής (ηλεκτρονικά συστήματα) ασφάλειας. Το νέο up! GTI αποτελεί την ιδανική αναβίωση και επιστροφή του πρώτου GTI!

3κύλινδρος κινητήρας GTI 1.0λιτ.
Η συναρπαστική ιστορία του GTI ξεκινά την δεκαετία του 1970, όταν μία μικρή ομάδα από τον VW Up GTI 21μηχανοκίνητο αθλητισμό εξέλιξε το πρώτο Golf GTI: το είχαν εφοδιάσει με τον πιο ισχυρό κινητήρα σε ένα κόμπακτ αυτοκίνητο, με ένα τετρακύλινδρο 1.588 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό K-Jetronic. Κάτι που συμβαίνει ξανά με την τοποθέτηση ενός κινητήρα 1.0 TSI – με υπερτροφοδότηση και άμεσο ψεκασμό, το μηχανικό σύνολο που συναντάμε στις πιο πρόσφατες γενιές των Polo και Golf. Ο τρικύλινδρος TSI με χωρητικότητα 999 κ.εκ. είναι ένα κόμπακτ και ελαφρύ μοτέρ της γενιάς EA211 με διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρο και οδοντωτό ιμάντα χρονισμού. Και οι δύο εκκεντροφόροι έχουν ρυθμιστεί για τη βέλτιστη και χαμηλότερη εκπομπή ρύπων και κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα με την υψηλότερη απόδοση ισχύος. Την υψηλή και VW Up GTI 15συνάμα οικονομική απόδοση του κινητήρα διασφαλίζουν μία σειρά από καινοτομίες όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος της διάταξης αποσυμπίεσης του turbo, η πολλαπλή εισαγωγής με ενσωματωμένο τον εναλλάκτη αέρα και την πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή. Με μέγιστη πίεση στο κύκλωμα ψεκασμού τα 350 bar, το καύσιμο μίγμα ψεκάζεται απευθείας στους θαλάμους καύσης. Αυτά και πολλά άλλα χαρακτηριστικά επιτρέπουν στον μικρό και ελαφρύ τρικύλινδρο κινητήρα να αποδίδει 115 PS από τις 5.000 έως και τις 5.500 σ.α.λ. Ο άμεσος ψεκασμός συμβάλλει και στη μέγιστη ροπή των 200 Nm (από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ.) που μεταφέρονται στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Συγκριτικά το πρώτο Golf GTI του 1976 απέδιδε 140 Nm στις 5.000 σ.α.λ.

VW Up GTI 23GTI από μπροστά
Πρόκειται για ένα GTI άμεσα αναγνωρίσιμο. Για την ακρίβεια τα λογότυπα GTI αποτελούν μια πιστοποίηση της αυθεντικότητας ενός σπορ Volkswagen. Μπροστά ξεχωρίζει μία κόκκινη ρίγα που διατρέχει τη μάσκα. Λίγο πάνω δεσπόζει το λογότυπο GTI. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που αποτελεί κοινό γνώρισμα των σύγχρονων GTI είναι η τυπική κυψελοειδούς σχήματος γρίλια στη μάσκα σε ματ μαύρο. Με GTI προφίλ και GTI πίσω ολοκληρώνεται η επιθετική του εξωτερική εικόνα.

Με σκωτσέζικο μοτίβο "clark"
Το πρώτο GTI ξεχώριζε από το κλασικό υφασμάτινο σκωτσέζικο μοτίβο με τις λευκές και κόκκινες VW Up GTI 20λωρίδες να εναλλάσσονται σε ένα μαύρο φόντο. Η ίδια εικόνα έχει αποτυπωθεί και στις κεντρικές περιοχές των επενδύσεων στα καθίσματα του νέου up! GTI. Ονομάζεται "clark" – όπως στο Polo GTI και στο Golf GTI (όπου γράφεται ως "Clark"). Τα εξωτερικά μέρη των καθισμάτων είναι μαύρα. Τα λογότυπα GTI κοσμούν και το εσωτερικό, όπως στις λαβές των θυρών, ένα ειδικό λογότυπο βρίσκεται στον επιλογέα ταχυτήτων, όπως και στο πολύλειτουργικό τιμόνι με την κόκκινη ραφή και το μεγάλο λογότυπο στην κάθετη ακτίνα. Η λαβή του χειρόφρενου είναι επίσης επενδυμένη με δέρμα. Ένα ακόμη ξεχωριστό στοιχείο που χαρακτηρίζει κάθε GTI είναι η οροφή σε σπορ μαύρο χρώμα.

VW Up GTI 18Με ανάλογο εξοπλισμό
Με αποκλειστικά GTI στοιχεία, διαθέτει επιπρόσθετα χαρακτηριστικά συμπεριλαμβάνουν το ηχοσύστημα Composition Phone, έξι ηχεία, σύστημα αυτόματου κλιματισμού, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης με στατικό φωτισμό στροφής και σπορ ρύθμιση πλαισίου. Το up! GTI είναι διαθέσιμο με την στάνταρ βαφή "pure white" σε τρίθυρο αμάξωμα (το πεντάθυρο είναι προαιρετικό).

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.