spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΗ ευρωπαϊκή παραγωγή του Nissan LEAF

Η ευρωπαϊκή παραγωγή του Nissan LEAF

Η παραγωγή του νέου Nissan LEAF, της επόμενης γενιάς του αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος, Nissan leaf production 10βρίσκεται και επισήμως σε εξέλιξη για την αγορά της Ευρώπης. Και καθώς το πρώτο νέο LEAF εξήλθε από την γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου, η αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση των πρώτων αυτοκίνητων στην Ευρωπαϊκή αγορά, έχει ήδη αρχίσει. Το νέο Nissan LEAF θα διατίθεται και στην Ελλάδα από τον ερχόμενο Μάιο.

Ενσωματώνοντας το όραμα Intelligent Mobility της Nissan leaf production 11Nissan προσφέρει μεγαλύτερη εμβέλεια, δυναμικό σχεδιασμό, προηγμένες τεχνολογίες για την υποστήριξη των οδηγών του, όπως και βελτιωμένη συνδεσιμότητα. Τώρα προσφέρει εμβέλεια που φτάνει τα 378 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, επιτρέποντας στον οδηγό του να απολαμβάνει μεγαλύτερες διαδρομές, διασυνδεδεμένες με το εκτεταμένο ευρωπαϊκό δίκτυο γρήγορης φόρτισης CHAdeMO. Εν τω μεταξύ, το νέο e-powertrain προσφέρει 110kW ισχύ εξόδου και 320Nm ροπής, βελτιώνοντας την επιτάχυνση και την εμπειρία του οδηγού.

Βίντεο παραγωγής του στο εργοστάσιο του Sunderland

Με τεχνολογία αιχμής
Η τεχνολογία αιχμής στο νέο Nissan LEAF, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

Nissan leaf production 12e-Pedal
Το επαναστατικό e-Pedal που έρχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι οδηγούν, αφήνοντάς τους να ξεκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν αλλά και να σταματήσουν, απλά αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του γκαζιού. Όταν το πεντάλ του γκαζιού είναι πλήρως απελευθερωμένο, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση, χρησιμοποιώντας την ενέργεια της πέδησης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες, μέχρι να πιεστεί ξανά το πεντάλ του γκαζιού. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός απαλλάσσεται από το στρες όπως πότε άλλοτε.

Nissan leaf production 15ProPILOT
Το προηγμένο σύστημα υποστήριξης του οδηγού ProPILOT για μια πιο άνετη οδήγηση. Το ProPILOT χρησιμοποιεί το τιμόνι, την πέδηση και την επιτάχυνση για να υποστηρίξει τον οδηγό κατά την οδήγηση σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας, όπως και στον αυτοκινητόδρομο. Σε χαμηλές ταχύτητες, επιτρέπει στο νέο LEAF να επιβραδύνει αυτόνομα και να ακινητοποιηθεί εκεί που σταματά η κυκλοφοριακή ροή. Εφόσον η ροή επανέλθει, θα αρχίσει να ακολουθεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο.

Nissan leaf production 16ProPILOT Park
Το ProPILOT Park, που θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων σχετικά με τη στάθμευση. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, εφόσον ενεργοποιηθεί, αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης, πέδησης και επιλογής ταχυτήτων, για αυτόματη καθοδήγηση του αυτοκινήτου στο σημείο στάθμευσης. Κατά συνέπεια, εξαλείφει το άγχος του οδηγού κατά τη στάθμευση προσφέροντας ασφάλεια και ακρίβεια κατά τη διαδικασία.

Ήδη 10.000 παραγγελίες στην Ευρώπη
Το 2010, όταν διατέθηκε στην Ευρώπη η πρώτη γενιά του LEAF, οι περισσότερες Nissan leaf production 14αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν πολύ δύσπιστες απέναντι στην καινοτομία της Nissan, εστιάζοντας κυρίως στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Από τότε πέρασαν “αστραπιαία” οκτώ χρόνια, όπου στο μεταξύ οι καταναλωτές έχουν αφενός κατανοήσει την έννοια της ηλεκτροκίνησης και αφετέρου έχουν αυξήσει σε πενταπλάσιο βαθμό τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε σχέση με το 2012. Τώρα, η μεγάλη πλειοψηφία των κατασκευαστών αυτοκινήτων αναπτύσσουν τα δικά τους, πρώτης γενιάς ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Με πλούσια εμπειρία
Στο μεταξύ, η Nissan φρόντισε να αποκομίσει πλούσια γνώση και εμπειρία από το 2010 και πλέον την προσφέρει με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Έξι εβδομάδες πριν από την επίσημη έναρξη των Nissan leaf production 21πωλήσεων στην Ευρώπη, οι αντιπρόσωποι της Nissan στην Γηραιά Ήπειρο, έχουν ήδη πάρει 10.000 προχωρημένες παραγγελίες για το αυτοκίνητο.

Συγκρίνοντας τα παραπάνω μεγέθη με αυτά του 2010, οι παραγγελίες των πελατών για το αρχικό LEAF θα μπορούσαν να μετρηθούν στις εκατοντάδες, με τους τότε πελάτες να δείχνουν προθυμία αγοράς γι’ αυτή τη νέα και συναρπαστική – αλλά μέχρι τότε μη δοκιμασμένη – Nissan leaf production 19τεχνολογία.

Μέχρι σήμερα, το ενδιαφέρον των πελατών για το νέο LEAF έχει προέλθει κυρίως μέσω της θετικής κάλυψης από τα Μέσα Ενημέρωσης. Το εντυπωσιακό είναι πως οι 10.000 παραγγελίες ελήφθησαν χωρίς καν το νέο LEAF να είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες της Nissan, ούτε ως εκθεσιακό μοντέλο, ούτε ως μοντέλο οδηγικής δοκιμής (test drive), αλλά και χωρίς άμεση διαφήμιση και σχετική προώθηση.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO