spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣAlfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

Τώρα ένα κορυφαίο SUV παρουσιάζεται με τον “μανδύα” του Quadrifoglio για πρώτη φορά στην Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 10ιστορία της μάρκας. Το σύστημα Q4 για κίνηση σε όλους τους τροχούς στοχεύει στην ανακατανομή της ροπής σε πραγματικό χρόνο. Έχει μήκος 470 εκ., πλάτος 216 εκ. και ύψος 168 εκ.
Quadrifoglio: το σύμβολο τύχης εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην ‘RL’ του Ugo Sivocci, που αγωνίστηκε στο Targa Florio το 1923. Από τότε αποτελεί τον σύμβολο των αγωνιστικών αυτοκινήτων της Alfa Romeo, ενώ εμφανίζεται και σε επιλεγμένα μοντέλα παραγωγής από τη δεκαετία του ‘70. Σήμερα, το σήμα Quadrifoglio στη Giulia και τη Stelvio, “πιστοποιεί” τον σπορ και εξελιγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της?Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 13
– Έχει μέγιστη ισχύ 510 HP στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 600 Nm από τις 2.500 έως τις 5.000 σ.α.λ.
– Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 3,8 δευτ. με τελική ταχύτητα 283 χλμ/ώρα.
– Εφοδιάζεται με ειδικά διαμορφωμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων, με αλλαγές ταχύτητας σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στη λειτουργία Race.
– Είναι εξοπλισμένη στη βασική έκδοση με αλουμινένια paddles ενσωματωμένα στο τιμόνι.Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 18
– Συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα V6 Bi-Turbo 2,9 λίτρων για πρώτη φορά.
– Σε κανονικές συνθήκες, το σύστημα Q4 μεταφέρει το 100% της ροπής στον πίσω άξονα.
– Στο όριο, το σύστημα Q4 μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα.

Εφοδιάζεται με εξελιγμένα συστήματα όπως:
-AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) και AlfaTM Active Torque Vectoring.
– Alfa DNATM Pro με λειτουργία Race.Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 17
– Σύστημα ανάρτησης με την τεχνολογία AlfaLinkTM, AlfaTM Active Suspension και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία.
– Ενσωματωμένο σύστημα φρένων (IBS) με κεραμικά δισκόφρενα.
– Η καλύτερη στην κατηγορία αναλογία βάρους/ισχύος (3,6 kg/HP) και η μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος (176 HP/L).

Για ανήσυχους οδηγούς
Είναι εξοπλισμένη με τον αποκλειστικό αλουμινένιο βενζινοκινητήρα V6 Bi-Turbo 2,9 λίτρων, Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 13εμπνευσμένο από τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία της Ferrari, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 510 HP στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 600 Nm από τις 2.500 έως τις 5.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το ειδικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8-σχέσεων, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στη λειτουργία Race. Για μια ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, το μοντέλο διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό αλουμινένια paddles αλλαγής ταχυτήτων που Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 19είναι τοποθετημένα στην κολώνα του τιμονιού.
Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές: επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και κορυφαία τελική ταχύτητα στην κατηγορία (283 km/h). Το σπορ SUV της Alfa Romeo ξεχωρίζει επίσης σε επίπεδο εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου, χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και στη λειτουργία “sailing”, που διατίθεται στη ρύθμιση Advanced Efficiency.

Με διαφορικό AlfaTM Active Torque Vectoring
Για πρώτη φορά, ο βενζινοκινητήρας 2,9 λίτρων V6 Bi-Turbo 510 HP συνδυάζεται με το σύστημα Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 24τετρακίνησης Q4. Επιπλέον, είναι εξοπλισμένη με την μονάδα AlfaTM Chassis Domain Control, ενώ είναι το μοναδικό SUV στην κατηγορία του που διαθέτει το διαφορικό AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικό εξοπλισμό, όπως και η καινοτόμος AlfaTM Active Suspension, το σύστημα που συνεχώς ελέγχει ενεργά τα αμορτισέρ. Επιπλέον, η Stelvio Quadrifoglio προσφέρει υψηλή άνεση χάρη στη διάταξη της ανάρτησής της, μέσω της αποκλειστικής τεχνολογίας AlfaLinkTM. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αποτελείται από διπλά ψαλίδια και άξονα “ημι-εικονικής διεύθυνσης” (semi-virtual steering axis) εμπρός και σύστημα τεσσάρων και μισού συνδέσμων πίσω.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 18Σύστημα τετρακίνησης Q4
Το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive εγγυάται επιδόσεις, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Yπό κανονικές συνθήκες, το σύστημα Q4 μεταφέρει το 100% της ροπής στον πίσω άξονα. Καθώς οι τροχοί πλησιάζουν το όριο πρόσφυσης, το σύστημα μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο το 50% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα.
Συγκεκριμένα, η μηχανική διάταξη του συστήματος Q4 περιλαμβάνει ενεργό σύστημα μεταφοράς κίνησης ανάμεσα στους δυο άξονες και Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 16ένα εμπρός διαφορικό σχεδιασμένο ειδικά για τις τεχνικές απαιτήσεις της Alfa Romeo. Το ζητούμενο είναι η αποτελεσματική διαχείριση της μεγάλης ροπής με μια απέριττη και ελαφριά διάταξη. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης χρησιμοποιεί τεχνολογία ενεργού συμπλέκτη που προσδίδει εξαιρετικά δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Ο ενσωματωμένος ενεργοποιητής Next-Gen εξασφαλίζει ταχύτητα απόκρισης και απόλυτα ελεγχόμενη κατανομή της ροπής, ανάλογα με την επιλογή της χαρτογράφησης στο Alfa DNA.

Quadrifoglio: ένα μοναδικό σύμβολο
Πίσω από τη φιλοσοφία της Alfa Romeo για το Quadrifoglio, το θρυλικό σήμα που τοποθετείται από το 1923 στα αυτοκίνητα της μάρκας με τις εξαιρετικά υψηλότερες επιδόσεις, όχι μόνο στην Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 17πίστα, αλλά και σε ειδικές εκδόσεις παραγωγής, βρίσκεται η συνεχής αναζήτηση για την αγωνιστική υπεροχή, τα αποτελέσματα της οποίας μεταφέρονται σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Η πρώτη Alfa Romeo που έφερε το σήμα Quadrifoglio ήταν μια “RL” που οδήγησε ο Ugo Sivocci όταν κέρδισε τον αγώνα Targa Florio το 1923, η πρώτη από τις συνολικά 10 νίκες της μάρκας στον συγκεκριμένο δημοφιλή αγώνα. Το ίδιο σύμβολο τύχης εμφανίστηκε και στην “P2” του Brilli Peri όταν κατέκτησε την κορυφή στον πρώτο “Παγκόσμιο Αγώνα Motor Racing” στη Monza το 1925, όπου η Alfa Romeo κέρδισε τον πρώτο από τους πέντε Παγκόσμιους Τίτλους. Στα τέλη του ’20 το σήμα Quadrifoglio χρησιμοποιήθηκε για να ξεχωρίζουν στην πίστα τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo από εκείνα της “Scuderia Ferrari”.

Μια μακρά παράδοση
Το 1950 και 1951, οι Giuseppe “Nino” Farina και Juan Manuel Fangio οδήγησαν τις διάσημες “Alfettas”, 158 και 159 στην κορυφή των δύο πρώτων αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 12της Formula 1. Έπειτα, τη δεκαετία του ‘60, το Quadrifoglio εμφανίστηκε στην “αγωνιστική” έκδοση της “Giulia”, στην “TI Super”, και στη συνέχεια για πολλές δεκαετίες και σε συνεργασία με την Autodelta τοποθετήθηκε από την “GTA” μέχρι την “33”, όπου ξεχωρίζουν δύο νίκες σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα (1975 – 33 TT 12 και 1977 – 33 SC 12). Η αγωνιστική καριέρα της Alfa Romeo συνεχίστηκε τη δεκαετία του ‘80, όταν μετά την επιστροφή της στη F1 το 1980, σημείωσε πολλές επιτυχίες στους αγώνες touring (“GTV 6 2.5”), τον θρίαμβο στο “DTM” με την “155 V6 Ti” το 1993, καθώς και μια σειρά κατακτήσεων της “156 Superturismo” (1998-2004).

Μέχρι στις μέρες μας
Επιπλέον, διάφορα αυτοκίνητα παραγωγής της Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 21Alfa Romeo έχουν φέρει με περηφάνεια το σήμα Quadrifoglio, το οποίο χρησιμοποιούνταν σε μοντέλα των δεκαετιών μεταξύ ‘60 και ’80 με εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις. Σε μερικά από αυτά, το σύμβολο βρισκόταν πάνω στο αμάξωμα, ακόμα και αν δεν εμφανιζόταν στο όνομά τους – όπως στη “Giulia Sprint GT Veloce” ή τη “1750 GT Veloce”. Άλλα, από τη δεκαετία του ’80 και μετά, το Quadrifoglio περιλαμβανόταν στο επίσημο όνομά τους, Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 22όπως σε μερικές εκδόσεις της “33 Quadrifoglio Verde” ή της “164 Quadrifoglio Verde”.
Πρόσφατα, το σύμβολο Quadrifoglio επέστρεψε στην επικαιρότητα με το λανσάρισμα της Mito (2008) και της Giulietta (2010), καθώς και το 2014, με την παρουσίαση των νέων Mito και Giulietta. Σήμερα, και οι δύο στυλοβάτες της νέας γενιάς Alfa Romeo, Giulia και Stelvio, φέρουν το θρυλικό σήμα Quadrifoglio, το οποίο “πιστοποίει” την εκπληκτική ποιότητα σε επίπεδο κορυφαίων επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, αναλογίας βάρους/ισχύος, ειδικών εξωτερικών και εσωτερικών χαρακτηριστικών στοιχείων, εξελιγμένων κινητήρων και γνήσιου Alfa Romeo ήχου.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio (2018) – Features, interior Exterior and Driving

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO