spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣ«Χρυσό Τιμόνι 2017» και το Audi Q5

«Χρυσό Τιμόνι 2017» και το Audi Q5

Ξεχώρισε απέναντι στον ανταγωνισμό στην κατηγορία των μεγάλων SUV και κατέκτησε ένα σημαντικό βραβείο. Και το γεγονός αυτό συνέβη πριν καν συμπληρώσει ένα χρόνο από το Audi Q5 Goldenes Lenkrad 2017 10λανσάρισμά του. Το νέο Audi Q5 κατέκτησε ένα από τα πλέον περιζήτητα βραβεία στην αυτοκινητοβιομηχανία: το «Χρυσό Τιμόνι 2017». Το βραβείο απονέμεται από το περιοδικό αυτοκινήτου «Auto Bild» και την εφημερίδα «Bild am Sonntag». Οι τελικοί νικητές αναδεικνύονται μέσα από μία επίπονη διαδικασία, που περιλαμβάνει τόσο την ψηφοφορία των αναγνωστών των εντύπων – και των θυγατρικών τους εκδόσεων – σε 20 διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες όσο και δοκιμασία σε πίστα, από ειδικούς διαφόρων κατηγοριών.

Ανάμεσα σε 8 ανταγωνιστέςAudi Q5 Goldenes Lenkrad 2017 15
Το Audi Q5 ξεχώρισε ανάμεσα σε οκτώ ανταγωνιστικά μοντέλα χάρη σε μερικά μοναδικά χαρακτηριστικά του, που θέτουν νέα στάνταρντ στην κατηγορία του: τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή, μελετημένο design που εξασφαλίζει εξοικονόμηση βάρους, ευρεία γκάμα οικονομικών και συνάμα ισχυρών κινητήρων και το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Quattro. Επιπρόσθετα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης για την άνεση και ασφάλειά του, παράλληλα με hi-tech σύνολα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, κορυφαία επίπεδα συνδεσιμότητας και, τέλος, μία εξελιγμένη αερανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης από τον οδηγό του βαθμού απόσβεσης.

Στο αρχικό στάδιο της επιλογής, οι αναγνώστες των «Auto Bild», «Bild am Sonntag» και των Audi Q5 Goldenes Lenkrad 2017 12«αδερφών» εκδόσεών τους σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες, ψήφισαν για τα τέσσερα αγαπημένα τους σε κάθε μια από τις έξι κατηγορίες: μικρά και compact, μικρά SUV, μεγάλα SUV, μεσαία, μεγάλα-πολυτελή και τέλος σπορ μοντέλα. Στη συνέχεια, τα μοντέλα που είχαν επικρατήσει στην ψηφοφορία μπήκαν στην πίστα στο Μπαλόκο (Balocco) της Βόρειας Ιταλίας, όπου υποβλήθηκαν σε πολύ απαιτητικές δοκιμασίες από μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από οδηγούς αγώνων, μηχανικούς, σχεδιαστές, επώνυμους και φυσικά δημοσιογράφους από κορυφαία ευρωπαϊκά περιοδικά αυτοκινήτου. Οι δοκιμασίες αυτές ανέδειξαν τους τελικούς νικητές.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO