spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣHonda Civic Type R με 320 PS & 400Nm ροπή

Honda Civic Type R με 320 PS & 400Nm ροπή

Honda Civic Type R Nurburgring 12Ήταν 7 δευτερόλεπτα ταχύτερο συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Μπήκε στην “πράσινη κόλαση” στην φημισμένη πίστα του Nurburgring κι έδειξε ότι είναι ασυναγώνιστα καλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Οθσιαστικά:

Το νέο Honda Civic Type-R πέτυχε νέο ταχύτερο γύρο για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στην πίστα του Nurburgring

Νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring με 7:43.8

Ο κινητήρας του νέου Civic Type R αποδίδει Honda Civic Type R Nurburgring 25320 PS και ροπή 400Nm

Το νέο Civic Type R θα κατασκευάζεται στο Swindon, Βρετανία, οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις ξεκινούν το καλοκαίρι του 2017

Το ρεκόρ επιτεύχθηκε με ένα πρωτότυπο βασισμένο σε τεχνικές προδιαγραφές μοντέλου παραγωγής

Το νέο Honda Civic Type R πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου για τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα στην πίστα Nürburgring Nordschleife. Αρχές Απριλίου, ένα πρωτότυπο μοντέλο ολοκλήρωσε το γύρο της θρυλικής πίστας σε χρόνο 7: 43.8.

Honda Civic Type R Nurburgring 13Ο χρόνος αυτός επιτεύχθηκε στην τελική φάση του προγράμματος εξέλιξης του μοντέλου, σε στεγνή πίστα με βέλτιστη θερμοκρασία περιβάλλοντος για άριστες επιδόσεις των ελαστικών και του κινητήρα. Ο νέος χρόνος είναι βελτιωμένος κατά 7 δεύτερα περίπου συγκριτικά με τον προηγούμενο.

Το μοντέλο αυτό είναι τμήμα του νέου προγράμματος εξέλιξης της 10ης γενιάς Civic – του μεγαλύτερου στην ιστορία της Honda – και σχεδιάστηκε για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδήγηση στην κατηγορία hot hatch, στο δρόμο και στην πίστα.

Honda Civic Type R Nurburgring 15Οι παράγοντες της επιτυχίας
Αρκετοί παράγοντες συνέβαλαν στο νέο ρεκόρ του νέου Civic Type R στην ‘Πράσινη Κόλαση’. Πιο συγκεκριμένα, ο βελτιστοποιημένος και αναβαθμισμένος δίλιτρος κινητήρας VTEC TURBO παράγει 320 PS και αποδίδει ροπή 400Nm. Νέες πιο κοντές σχέσεις στο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιώνουν την επιτάχυνση, ενώ το ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο του νέου Type R προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες, με την καλύτερη στην κατηγορία ισορροπία μεταξύ άνωσης και αντίστασης.

Ελαφρύτερο
Το υψηλής ακαμψίας πλαίσιο του νέου Civic Type R είναι κατά 16kg ελαφρύτερο από του Honda Civic Type R Nurburgring 14προηγούμενου μοντέλου, με βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία κατά 38%, προς όφελος της απόκρισης διεύθυνσης και της ευστάθειας στις στροφές. Νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων βελτιώνει τη σταθερότητα στο φρενάρισμα και μειώνει συνολικά τις κλίσεις του αμαξώματος, επιτρέποντας πιο αργό φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής και καλύτερο κράτημα και ταχύτητα κατά την έξοδο.

Αυξημένη ταχύτητα εισόδου
Ο Ryuichi Kijima είναι ο επικεφαλής μηχανικός πλαισίου για το Honda Civic Type R. Αυτός εξηγεί σε ποια σημεία το νέο μοντέλο παρουσιάζει τις σημαντικότερες βελτιώσεις στο Honda Civic Type R Nurburgring 17Nürburgring συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά: «Η ταχύτητα εισόδου σε στροφή με το νέο Type R είναι υψηλότερη επειδή διαθέτει μεγαλύτερο μετατρόχιο και ελαστικά, μακρύτερο μεταξόνιο, νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και βελτιστοποιημένη αεροδυναμική που βελτιώνει την ευστάθεια. Για παράδειγμα οι οδηγοί συνήθως μπαίνουν στη στροφή μετά τη Metzgesfeld με περίπου 150 km/h. Ακόμα και σε αυτή τη στροφή μέτριας ταχύτητας, η ταχύτητα είναι περίπου 10 km/h υψηλότερη λόγω της εξαιρετικής σταθερότητας του νέου Type R. Έτσι, με βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές, μπορούμε να αυξήσουμε την ταχύτητα σε όλο το γύρο, βοηθώντας το νέο Type R να πετύχει πολύ ταχύτερο χρόνο».

Honda Civic Type R Nurburgring 16Μοντέλο παραγωγής
Το πρωτότυπο ήταν τεχνικά αντιπροσωπευτικό του μοντέλου παραγωγής. Η προσθήκη ενός πλευστού κλωβού ασφαλείας (roll cage) δεν προσέφερε περισσότερη στρεπτική ακαμψία στο πλαίσιο. Το πρόσθετο βάρος του κλωβού αντισταθμίστηκε με την προσωρινή αφαίρεση του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας και των πίσω καθισμάτων. Χρησιμοποιήθηκαν ελαστικά παραγωγής για χρήση στη πίστα, με έγκριση τύπου και για το δρόμο.

Honda Civic Type R Nurburgring 24Η παραγωγή του
Η παραγωγή του νέου Civic Type R για Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017 στο εργοστάσιο της Honda (HUM) στο Swindon – στον παγκόσμιο κόμβο παραγωγής όλης της δέκατης γενιάς Civic hatchback. Το Type R θα εξάγεται σε όλη την Ευρώπη και άλλες αγορές ανά όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας και της Αμερικής. Η άφιξή του στη Β. Αμερική θα σηματοδοτήσει την πρώτη φορά που ένα Type R με το έμβλημα της Honda θα πωλείται στην περιοχή.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO