Ειδήσεις Auto

Με 5 προφίλ οδήγησης για δρόμο & πίστα

Τώρα το νέο Ford GT περιλαμβάνει 5 προφίλ οδήγησης για όσους το επιλέξουν. Το supercar των 647 ίππων κατασκευασμένο ανθρακονήματα είναι έτοιμο για δρόμους & Ford GT Drive Modes 2017 11πίστες, απευθυνόμενο σε ιδιαίτερους πελάτες.

Τα 5 Προφίλ Οδήγησης:
Normal, για καθημερινή οδήγηση
Wet, για οδήγηση στη βροχή
Sport, για σπορ οδήγηση
Track, για αγωνιστική οδήγηση
V-Max, για μέγιστη ταχύτητα στην ευθεία

Κάθε προφίλ οδήγησης είναι ειδικά ρυθμισμένο για διαφορετικό οδηγικό περιβάλλον. Αξιοποιώντας τα όσα έμαθε από το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT, η Ford Performance διαμόρφωσε τις ενδείξεις στο ψηφιακό πίνακα οργάνων ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ, με σκοπό την απογείωση της οδηγικής εμπειρίας.

Με εμπνευσμένο από τη F1 τιμόνι
Περιστρέφοντας απλά ένα μπουτόν στο εμπνευσμένο από τη F1 τιμόνι, το νέο υπεραυτοκίνητο μπορεί να μεταμορφώνεται άμεσα από αυτοκίνητο τουρισμού σε ένα πλήρως αγωνιστικό όχημα ρυθμισμένο για μέγιστη ταχύτητα και αρνητική άντωση.

Ford GT Drive Modes 2017 13Το Ford GT διαθέτει επίσης ένα προηγμένο, αλλά πρακτικό σύστημα ελέγχου εκκίνησης (Launch Control), που παρέχει βέλτιστη πρόσφυση για άριστη εκκίνηση υπό όλες τις συνθήκες. Σχεδιασμένο για χρήση στην πίστα, διατίθενται σε όλα τα προφίλ πλην του Wet. Το σύστημα ενεργοποιείται στην οθόνη του πίνακα οργάνων, μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού. Όταν είναι ενεργοποιημένο, ένα λευκό εικονίδιο “LC” εμφανίζεται στο ταμπλό. Στο σημείο αυτό ο οδηγός κρατά πατημένο το φρένο με το αριστερό του πόδι και πιέζει δυνατά το γκάζι με το δεξί πόδι. Όταν το σύστημα είναι έτοιμο, το εικονίδιο“LC” γίνεται πράσινο και ο οδηγός σηκώνει το αριστερό του πόδι για να ξεκινήσει το Ford GT και να επιταχύνει γρήγορα.

Normal mode
Με την επιλογή του Normal mode, η απόσταση από το έδαφος του Ford GT ρυθμίζεται στα 120 mm για να μπορεί να περνά άνετα πάνω από σαμαράκια και λακκούβες. Το γκάζι και η μετάδοση είναι ρυθμισμένα για νορμάλ οδήγηση και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και Ford GT Drive Modes 2017 14ευστάθειας δεν μπορούν να ρυθμιστούν.

Η πίσω πτέρυγα εκτείνεται αυτόματα για καλύτερη αεροδυναμική όταν η ταχύτητα φτάσει στα 145 km/h, και επιστρέφει στη θέση της στα 130 km/h. Η πτέρυγα μπορεί να λειτουργήσει και σαν αερόφρενο εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν απότομο φρενάρισμα.

Για τα Normal & Wet modes η ανάρτηση ρυθμίζεται στη θέση Comfort. Πιέζοντας το αντίστοιχο μπουτόν, ο οδηγός μπορεί να ‘μαλακώσει’ το αυτοκίνητο σε δρόμους με ανωμαλίες ρυθμίζοντας τη συμπίεση και επαναφορά των αποσβεστήρων – χωρίς να συμβιβασμούς στον έλεγχο.

Wet mode
Το Wet mode ενεργοποιεί τις στάνταρ ρυθμίσεις του Normal mode, αλλά προσαρμόζει την ευαισθησία του γκαζιού για να βοηθήσει τους οδηγούς να διαχειριστούν τη μειωμένη πρόσφυση λόγω βρεγμένης επιφάνειας, αυξάνοντας έτσι την ευστάθεια.

Sport mode
Η ενεργοποίηση του Sport mode στο Ford GT προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του γκαζιού ώστε να αυξηθεί η απόκριση του κινητήρα 3.5L EcoBoost V6 Twin Turbo και του συστήματος Ford GT Drive Modes 2017 15anti-lag. Έχοντας εξελιχθεί πάνω στο αγωνιστικό Ford GT που κέρδισε στο Le Mans, το σύστημα anti-lag διατηρεί τους υπερσυμπιεστές σε υψηλές στροφές ώστε να παρέχουν άμεσα υπερπλήρωση όταν χρειάζεται.

Τα συστήματα έλεγχου ευστάθειας και πρόσφυσης ρυθμίζονται από τον οδηγό με το σύστημα AdvanceTrac, παρέχοντας τρεις πρόσθετες ρυθμίσεις. Επιτρέποντας μεγαλύτερες γωνίες ολίσθησης και περιστροφής του αμαξώματος κατά την υπερστροφή ισχύος, επιτρέπουν στους οδηγούς να διερευνούν περαιτέρω τα όρια του Ford GT. Η απόσταση από το έδαφος παραμένει στα 120 mm, και η επιλογή comfort για την ανάρτηση είναι απενεργοποιημένη.

Track mode
Και ενώ το Sport mode μπορεί να χρησιμοποιείται αποτελεσματικά στις περισσότερες Ford GT Drive Modes 2017 16αγωνιστικές πίστες – κυρίως εκείνες που απαιτούν υψηλότερο ύψος ανάρτησης - το Track mode προορίζεται αυστηρά για αγωνιστικές συνθήκες. Όταν ο μοχλός του κιβωτίου είναι στη θέση park, η επιλογή αυτού του προφίλ ενεργοποιεί ένα υδραυλικό σύστημα που μειώνει το ύψος της ανάρτησης κατά 50 mm. Η σκληρότητα των ελατηρίων αυξάνεται και η απόσβεση των αμορτισέρ ρυθμίζεται στο σκληρότερο σετάρισμα. Η Πίσω Πτέρυγα – που στην άκρη της διαθέτει Gurney flap – εκτείνεται και τα αεροδυναμικά ανοίγματα μπροστά κλείνουν για μέγιστη αεροδυναμική πίεση. Όλα αυτά συμβαίνουν σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα.

V-Max mode
Στο V-Max mode – ‘μέγιστη ταχύτητα’ στη γλώσσα των μηχανικών – κάθε ρύθμιση είναι Ford GT Drive Modes 2017 10προσαρμοσμένη για να δώσει στο Ford GT όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα.

Το ύψος της ανάρτησης είναι ίδιο με αυτό του Track mode, αλλά όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ρυθμισμένα για ελαχιστοποίηση της αντίστασης. Οι έλεγχοι ευστάθειας παραμένουν ενεργοί ώστε να διασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία γραμμή. Το V-Max mode μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνον όταν το Ford GT είναι σταματημένο και στο park.

About Motorsite.gr

Το Motorsite.gr είναι το μεγαλύτερο online ενημερωτικό portal για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο.

Μάθετε πρώτοι ολα τις τελευταίες ειδήσεις για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο. Ενημερωθείτε για ολους τους αγώνες, τις εκδηλώσεις, και νέα της αγοράς.

Το motorsite.gr χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.
Ok